Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:

Poison2029

Заблокирован
Реєстрація
21.04.09
Місто
Запорожье
Телефон
Wileyfox Swift 2X
а не може бути таке налаштування у неї в телефоні, що дата спершу. Тобто вф висить на трафіку і обрубає вхідні на другій карті, тому й недозвони.
А от щодо вихідних... не знаю.
В телефоне используется 1 симкарта. Глюк проявляется и с домашним wi-fi
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
11.12.16
Місто
Чернівці
За заміну сім-карти в салоні (м. Коломия) з матері-пенсіонерки здерли 75 грн. Браво, Водафон!
 
Останнє редагування:
Реєстрація
11.12.16
Місто
Чернівці
За заміну сім-карти в салоні (м. Коломия) з матері-пенсіонерки здерли 75 грн. Браво, Водафон!
За замену карточки и ....?
Вы наверно не договариваете.
І нічого більше. Абсолютно. Тільки заміна на 4G сім-карту.
Написав котикам у фейсбук. Запропонували оформити скаргу і скласти заявку на розбір польотів. Погодився. Розгляд - 1-4 дні.
 

Кактус

Заблокирован
Реєстрація
30.12.18
Місто
Киев
Очевидно, что маме предложили дополнительные услуги, кроме замены. Например, перенос телефонной книги и тд.

И здесь только ты виноват, что не помог и не рассказал маме, что ей этого не надо. А может все же надо, если согласилась?

В магазине продавцу важно сделать дополнительные продажи и это обычная практика в любой сфере продаж. Добрый вечер) Сейчас бы пошёл ещё жаловаться в пивнуху, например, где решил хлебнуть божественного напитка, а тебе предложили ещё кальмаров. Вот же мрази, пришлось взять(
 
Реєстрація
18.10.16
Місто
Полтава
Телефон
Samsung SM-G900FD
Kolyan,
держите нас вкурсе... тоже не верю - что с вашей мамы, на ровном месте содрали в три раза больше (этож каким отбитым надо быть), склоняюсь к версии Кактуса о переносе тел. книги (или другой услуги) - мама возможно и не поняла что ей было предложено (и что услуга платная). ИМХО :boss:
 
Реєстрація
11.12.16
Місто
Чернівці
Кактус, ніякі додаткові послуги не замовлялися і не пропонувалися. Діалог був був такий (вітання опускаю):
"- У Вас можна поміняти сім-карту на сім-карту з підтримкою 4G?
- Так. Це коштуватиме 75 грн.
- Добре, міняйте."
Далі співробітники салону взяли телефон, самі замінили сім-карту, віддали телефон і використаний пакет для відновлення та заміни СІМ-карти. Чек взагалі не дали.

Можливо, сама фізична заміна сім-карти в телефоні співробітниками салону є платною послугою і коштує додаткові 50 грн? :unsure:
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Kolyan, не знаю, как в салоне Водафон, а в фирменных магазинах КС разговоры с клиентом записываются. Если все так, как ты описал, то работников салона их же начальство вздрючит, если по жалуешься.

В КС процесс замены выглядит так (к - клиент, п - продавец):

К - "хочу симку заменить"
П - "диктуйте номер и давайте старую сим. контакты переносим?"
А) К - "нет", п - "вот ваша новая карта, рады вашему визиту, до свидания"
Б) К - "да", п - "с вас 149 грн., вот ваша новая карта с вашими контактами, рады вашему визиту, до свидания'.

А потом на номер приходит смс, где написано "вы только что поменяли сим, стоимость замены сим - бесплатно, все остальные услуги оплачиваются". Вот этого в Водафон не хватает, сильно борзых менеджеров останавливало бы.
 

Кактус

Заблокирован
Реєстрація
30.12.18
Місто
Киев
Діалог був був такий

Классно наверное передавать диалог со слов мамы-пенсионерки, если ты не был рядом)

Я конечно не буду утверждать, что она говорит не правду, но вполне может преувеличивать и что-то не договаривать, тем более с таким то сыном, который во всем видит заговор )
 
Реєстрація
11.12.16
Місто
Чернівці
с таким то сыном, который во всем видит заговор )
Кактус, та не бачу я у всьому змови. Не судіть загалом тільки по моїх останніх постах. Цілком нормально (більше того, навіть досить позитивно) я до Водафона ставлюся.

СЛон, в різних містах з мамою живемо, не виходило зараз по іншому швидко це зробити.

===

ОК, проїхали. Справа зовсім не в грошах, тим більше, що довести вже навряд чи щось можливо, просто сам факт кричущий.
 
Останнє редагування:

Sanёk

Заблокирован
Реєстрація
20.04.13
Місто
Львів
Купить пакет для замены /восстановления сим карты за 25 грн, с действующего номера набрать 222, оператору сказать серийный номер сим карты этого пакета для восстановления и сказать код, который придёт в смс и через минуту новая сим карта будет работать.
А как быть, в такой ситуации если сим в телефоне, но в роуминге. А другому человеку, нужно восстановить этот номер в Украине ?

На сайте идиотского водафона, написано следующее -
Шаг 2
Позвоните или напишите нам:

  • 222 (c любого номера Vodafone Украина).
  • 0800 400 222 (c любого номера мобильной или фиксированной связи Украины).
Звонки на территории Украины бесплатные.

Куда писать ?
 

Poison2029

Заблокирован
Реєстрація
21.04.09
Місто
Запорожье
Телефон
Wileyfox Swift 2X
Если так и было - с ходу заявили завышенную стоимость - то это похоже на воровство. Если всё же предложили доп услуги, то всё ок. Продавец вправе предлагать дополнительные услуги. Это называется комплексные продажи. Это не нае...во. Вы можете согласиться, а можете нет.
Заметили, что скорее всего человек не с рэд-форума пришёл, - значит "можно ездить по ушам". Накрайняк отмажутся, что человек "не так понял", "не так услышал" и т.д.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Діалог був був такий (вітання опускаю):
"- У Вас можна поміняти сім-карту на сім-карту з підтримкою 4G?
- Так. Це коштуватиме 75 грн.
- Добре, міняйте."
Был предоставлен ценник услуги и покупатель с этим согласился. А вот отсутствие чека может для крупной точки — жалуйтесь в налоговую.

ps У оператора что ли нет тайных покупателей, аля "лузер" или пенсионер?
Пользователи с красного могли бы предложить свои услуги :D
 

Кактус

Заблокирован
Реєстрація
30.12.18
Місто
Киев
і відгуків не читали

Боже, зайди на сайт отзыв.юа, например и посмотри отзывы к любой более менее крупной конторе.

Там же просто невменяемые и слабоумные только пишут.

И так везде.



Человек, которому все нравится, оставит отзыв в 1 из 10 случаев, а те кто чем-то недовольны (зачастую через свою тупость и/или недалёкость) напишут негативный фидбек почти что в 100% случаев. Вот отсюда и возникает картина, где все хреново. А на самом деле хреново только у части бомжей, которая совсем незначительная по сравнению с теми, кто доволен.



К чему я это? К тому что отзывы, где бы они не были, нужно делить на 10 и там будет истина
 
Зверху