сьогодні передзвонили з Укртелекому з номеру 0442995981, пропонували лишатися, зберігши лише порт, користуватися значно дешевим інтернетом але я відмовився і вони сказали що з 1го листопада послугу буде припинено.
З іншої ж сторони з 7 жовтня я користуюся послугами іншого провайдера а Укртелеком відключив, чиму я маю платити за те чим вже не користуюся?
Я купив проїздний квиток, але вирішив піти пішки. Чому я не можу отримати кошти назад?
Вас же нвхто не зобов'язував підключати другу опцію до відключення?
По фейсбук відключають так, як відключають. Ще раз: хочете іншу дату - дивіться договір.
У мене було написанл, що якщо Укртелеком односторонньо підвищив тарифи - я можу відмовитися впродовж якогось періоду після інформування про підвищення і утелеком зобовязаний не пізніше х днів погодити розрив. Якщо у вас є ситуація, яка б підпадала під договір - використовуйте і пишіть в НКРЗУ чи як її там якщо впм принципово. Якщо на договір неможна послатись - радійте опції до кінця місяця.