Мені не зрозуміло, навіщо було торпедувати мнп, створювати рекламні сайти,якщо вони банально не вміють переносити номери?Третій день ходжу в салон Лайф і не можу отримати сім для переходу. "Серіал білі ходоки".
Перший день прийшов спитатись коли можна отримати сім, працівник магазину не міг просто сказати: приходьте після смс про підтвердження переходу. Уже на той момент їхня система не приймала їхні підтверджуючі смс.
Другий день прийшов, уже була баришня, вся в соплях, так само два чи три рази надсилала смс підтвердження, але система далі не пускала. На мою репліку зателефонуйте кудись - хай вам допоможуть, каже: система вже не працює, приходьте завтра. Дійсно, було 20:50. Звернувся у чат з запитанням коли можна прийти, щоб усунули ці глюки. Відповідь: дійсно були складнощі, їх наразі усунено, приходьте завтра.
Третій день. Термін переходу сплив. Стою у черзі. Переді мною теж пара середніх літ переносить номер. У них та сама проблема, що і у мене. Оператор той, що у перший день. Він взагалі надає чудову їм консультацію. "
Ви мабуть не дочитали в заявці. за пластик треба заплатити 50 грн., а оскільки термін переносу уже сплив, вам треба зробити нову заявку, я вам зараз її зроблю". Платити вони не схотіли, пішли...
Я кажу у мене ідентична ситуація, термін переносу був сьогодні до 16:00, але учора ви мені не видали картку, тому прийшов сьогодні. Хіба потрібно платити 50 грн. Він каже:
так за стартовий пакет треба сплатити 50грн. Ви не переживайте, я вам видам квитанцію Звісно, я не погодився, почав дзвонити оператору. На контракті усі оператори зайняті. Зв'язок паршивий музику і повідомлення оператора перебиває, хоча центр міста і навіть вийшов на двір. Довелось шукати номер 0800 і телефонувати з номера, який бажаю перенести. Якість голосу так само паршива і на другому апараті.
Оператор підтвердив, що отримання сім безкоштовне, що заявку переоформлювати на потрібно, просто отримати сім, а дата переносу відповідно зміститься на один-два робочі дні. Питаю, так а що робити, якщо ці пояснення працівника не пробивають. Каже телефонуйте на номер 5995. Мені не зрозуміло навіщо ще кудись телефонувати, якщо я вже повідомляю вам про проблему....
Коротше повертаюсь до салону, він уже дуже радий, каже що дійсно за сім платити не потрібно. Заходився оформлювати. Перший пароль смс, другий, третій... десятий. Система знов не пускає і він не може підв'язати сім до заявки. Каже, це мабуть лиш у нас така проблема, сходіть до іншого салону. На мою пораду зателефонувати у підтримку, сказав що це не допоможе. А під час оформлення постійно із кимось переписувався у чаті.
Приходжу до іншого салону. Там дівчатко перший день на роботі. Не знає що таке mnp та як його робити. Я кажу, не переживайте, зателефонуйте до підтримки, вам там допоможуть, а я не поспішаю. Від неї лиш один смс прийшов і скільки вона не тицяла, програма зависла. Перепросила і попросила прийти завтра.
От скажіть, скільки абонентів повернеться після такого "обслуговування"?