fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Если будет доказана вина посторонних лиц, то в официальную статистику транспортных происшествий по ведомству данная авария у нас может и не попасть. Так как в постановляющей части приказа по происшествию обычно указывается: привлечь, усилить, дополнить, взыскать, уволить. А что возьмёшь с постороннего? Вот полиция (или СБУ, в зависимости от тяжести содеянного) нехай и разбирается!
 
Останнє редагування:
  • Sad
Реакції: idea

Barin

Заблудший
Реєстрація
12.02.20
Місто
Белицкое
Можно предположить что алкаши скручивали гайки. Вряд-ли это компетенция СБУ. Вроде не деверсия.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Голова АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак не бачить необхідності у подальшої закупівлі тепловозів американського концерну General Electric і зауважив, що вигідніше буде перейти на електровози.
Про це він заявив під час пресконференції в Києві, повідомляє кореспондент Укрінформу.
«Що стосується співпраці з General Electric, я на сьогодні не бачу необхідності подальшої закупівлі тепловозів General Electric. Наша мета - це перехід на електровози, оскільки це набагато економніше», - сказав Жмак.
Він додав, що Укрзалізниця вже ліквідувала дефіцит локомотивів. За його словами, на сьогодні вперше за тривалий час УЗ задовольняє всі потреби в перевезеннях.
«Немає жодної заявки на перевезення, якої Укрзалізниця не задовольнила. Ринок побачив, що ми можемо везти. Ми можемо везти все і робити це швидко», - додав він.
Крім того, Жмак зауважив, що УЗ планує перезапустити власні вагонобудівні потужності.
«У нас є амбітні плани з виробництва 4200 вагонів у наступному році на наших заводах і капітального ремонту від 15 до 20 тис. вагонів», - додав він.
За словами Жмака, у 2021 році на модернізацію парку вантажних вагонів УЗ має намір направити 7 млрд грн, з яких 4,8 млрд грн власних інвестицій.

Укрінформ
 
  • Haha
Реакції: idea

Barin

Заблудший
Реєстрація
12.02.20
Місто
Белицкое
С 1 ноября билеты на поезда Интерсити подешевеют на 15%
"С 1 ноября мы снижаем цены на билеты на поезда Интерсити для того, чтобы не возить воздух. Приглашаем пассажиров воспользоваться услугами скоростных поездов, а тех, кто путешествовал во втором классе, - пересесть в первый", - заявил Перцовский.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Як тільки заговорили про приватну тягу, так раптом у УЗ з'явились локомотиви.
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Можно предположить что алкаши скручивали гайки. Вряд-ли это компетенция СБУ. Вроде не дИверсия (корр. ПЧ).
Было сообщение, что злоумышленника таки взяли: чистый криминал и никакой, понимаешь, политики -- целиком компетенция уголовной полиции.
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Немного ретро. Машинист на Киеве-Волынском спас поезд от столкновения с составом цистерн с горючим, задался целью найти рукожопа-стрелочника и в итоге всех достал и дошёл до Щербицкого и до американских СМИ. «Свобода», №219, 1975:
1604842555539.png
1604842588875.png
1604842701175.png
1604842771025.png
1604842802269.png
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

Національне антикорупційне бюро завершило слідство у справі про замах на заволодіння коштами "Укрзалізниці" при організації сервісу з продажу електронних квитків на "Бориспільський експрес".

Про це повідомила пресслужба НАБУ.

9 листопада 2020 року п’ятьом підозрюваним було відкрито матеріали перед скеруванням обвинувального акта до суду.

Серед підозрюваних: директор філії Головного інформаційно-обчислювального центру АТ "Укрзалізниця" (на момент вчинення злочину); колишній заступник директора філії "ГІОЦ" АТ "Укрзалізниця" (займав посаду на момент підготовки та початку вчинення злочину); бенефіціарний власник комерційної компанії; директор комерційної компанії; заступник директора комерційної компанії.

Слідство встановило, що у 2018 році, на момент функціонування системи продажу е-квитків, посадовці "УЗ" ініціювали закупівлю нового програмного забезпечення для організації цього ж процесу щодо "Бориспільського експресу". Чиновники сфальшували документи та висновки, щоб уникнути проведення відкритих торгів, і, всупереч закону, організували закупівлю за переговорною процедурою.

Однак, експертиза встановила, що надане "Укрзалізниці" програмне забезпечення для продажу квитків дублює функціональні можливості вже наявного електронного сервісу, а отже - не створює додаткової вартості для державної компанії.

"Розробник зазначеного сервісу запропонував реалізувати електронний продаж на «Бориспільський експрес» безкоштовно, додавши відповідну опцію до сервісу з продажу е-квитків на пасажирські потяги, який був у роботі. Натомість «Укрзалізниця» обрала закупівлю опції за 10,4 млн грн в іншої компанії, ймовірно пов’язаної з колишніми посадовцями держкомпанії", - йдеться у повідомленні.

В подальшому привілейований постачальник мав повністю витіснити попередню компанію із надання ІТ послуг у неконкурентний спосіб - за рахунок наданих службовими особами "УЗ" переваг в укладені договорів постачання. Для цього компанія мала впровадити свій програмний продукт з продажу квитків, який згодом, під виглядом модернізації, планували впровадити на всі напрямки руху пасажирських потягів.

Після початку досудового розслідування і слідчих дій керівництво "УЗ" зупинило розрахунок за програмне забезпечення із обраною за переговорною процедурою приватною компанією. Таким чином 10,4 млн грн залишились на рахунках державної компанії.

Детективи НАБУ розслідували цю справу з грудня 2018 року.
 
  • Like
Реакції: idea

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Однак, експертиза встановила, що надане "Укрзалізниці" програмне забезпечення для продажу квитків дублює функціональні можливості вже наявного електронного сервісу, а отже - не створює додаткової вартості для державної компанії.
А электровозы дублируют функциональные возможности паровозов, зачем их менять?
"Розробник зазначеного сервісу запропонував реалізувати електронний продаж на «Бориспільський експрес» безкоштовно, додавши відповідну опцію до сервісу з продажу е-квитків на пасажирські потяги, який був у роботі.
Терминалы с сенсорными экранами и оплатой карточкой тоже по взмаху мыши появятся?
такими темпами ми ніколи не поборемо корупцію
Коррупционеры и антикоррупционеры друг друга стоят.

Помнится, с нынешним поставщиком электронных билетов тоже, по словам УЗ, не всё гладко:
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Украинская компания придумала, как сделать обычные купе поездов двухэтажными

Компания из Днепра предлагает изменения в конструктивной схеме купе пассажирских вагонов.

Компания "Международное деловое сотрудничество" (Днепр), которая занимается разработкой и изготовлением кабин локомотивов, трамваев и интерьеров вагонов, подготовила проект, который может позволить оптимизировать пространство в купейных вагонах пассажирских поездов.

Об этом в интервью ЦТС рассказал гендиректор фирмы Игорь Теличко.

"Мы посмотрели на пассажирский вагон, то, как он устроен, и подумали, что там есть, что усовершенствовать. В частности, мы считаем, что в купейных вагонах доступ пассажиров к полкам второго уровня очень сложный и небезопасный. И сама по себе конструктивная схема в купейных вагонах может быть несколько обновлена и стать более привлекательной для пассажиров", - сказал Теличко.

По его словам, компанией была поставлена задача сделать все изменения в рамках габаритных размеров эксплуатируемых сегодня кузовов вагонов.

"Так родился концептуальный проект с рабочим названием "sleepbox". На этот момент проработаны все эргономические схемы и построен полномасштабный макет. Проведены натурные испытания с "пассажирами". С удивлением обнаружили, что наш проект вызывает неподдельный интерес у молодежи", - поделился глава компании "Международное деловое сотрудничество".

Также он проинформировал, что уже оформлена заявка на соответствующий патент. Фирма приступила к подготовке предложения для инвесторов и заинтересованных организаций в реализации этого проекта.

Как можно увидеть на предоставленных ЦТС схемах и визуализациях, оптимизировать пространство предлагается за счет того, что максимально будет использовано пространство верхней части вагона, таким образом купе можно преобразовать в двухэтажное. Место для ног пассажиров верхнего этажа предлагается обеспечить за счет понижения уровня пола второго этажа в месте перестенков купе нижнего уровня.

 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

"За даними слідства, між ТОВ "Київ пісок" та Регіональною філією "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" був укладений договір щодо постачання піску для будівництва швидкісної лінії залізничного сполучення маршрутом "Київ - Пасажирський" - аеропорт "Бориспіль".На підставі підроблених видаткових накладних Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" перерахувала на рахунок підприємства понад 21 млн грн за нібито постачання 60 тис куб м піску", - йдеться в повідомленні.
 
  • Wow
Реакції: idea
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

СБУ викрила канал постачання для "Укрзалізниці" бракованих запчастин з Росії​

Деталі ввозились через тимчасово окуповані території.​


Зазначається, що деталі ввозились через тимчасово окуповані території. Отримувачем виступала регіональна філія перевізника "Львівська залізниця".

"Оперативники спецслужби встановили, що оборудка діяла протягом 2019-2020 років. Її організатори ‒ комерсанти, за сприяння посадовців регіональної філії. Зловмисники налагодили постачання вживаних запчастин російського виробництва до локомотивів, серед яких були взагалі непридатні для використання. Неякісну продукцію ввозили контрабандою із РФ через тимчасово окуповані території Донецької та Луганської областей", - йдеться у повідомленні.

В СБУ повідомили, що дії зловмисників не тільки спричинили матеріальну шкоду державній компанії, але й "створювали реальні передумови до виникнення надзвичайних подій" на залізниці.

"Через реалізацію таких протиправних механізмів могло здійснюватися фінансування так званих “ДНР” та “ЛНР”. Крім того, незаконні схеми гальмують розвиток вітчизняних машинобудівних підприємств, які виготовляють або планують виготовлення даної продукції, створюючи при цьому додаткові робочі місця", - говориться у повідомленні.
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
 
  • Love
Реакції: idea

dzidzio

Генерал Ухилянтських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Тарнопіль
Телефон
iPhone 14
Славнозвісний 357/358 повертається :love:

Потяг з Києва на Чортків, Теребовлю, Копичинці, Товсте, Хоростків, Заліщики ходитиме з 18 грудня. «Укрзалізниця» нарешті відновлює повноцінне курсування поїзду 357/358 «Київ – Тернопіль – Рахів», без якого ціла низка міст та селищ Тернопільщини були повністю позбавлені пасажирського залізничного сполучення зі столицею. Це не просто відновлення після карантину. Справа в тім, що ділянка Тернопіль – Заліщики мало змінилася з часів Австро-Угорщини. З одного боку, це цікаві для туристів старовинні вокзали та віадуки, з іншого – вкрай застаріла інфраструктура. Саме через ремонт колій потяг неможливо було запустити раніше. Але до 15 грудня ремонт мають завершити – за що велика подяка працівникам інфраструктурних підрозділів «Укрзалізниці», а також Пасажирської компанії УЗ на чолі з Oleksandr Pertsovskyi. В діжці меду є ложка дьогтю: потяг із Києва як і раніше прибуватиме на Тернопільщину посеред ночі. Над зміною графіків ми вже працюємо у робочій групі. Сподіваюся, навесні, при формуванні літнього розкладу, прибуття вдасться перенести на зручніший час.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Тобто для Тернопільщини він не зручний, тому що вночі прибуватиме, а для кінцевого пункту прибуття х.з коли - дуже зручно?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Это хроническая проблема УЗ - нормальных пересадок на нормальный пригородный поезд нет, составов тоже мало, пытаются какие-то круголя нарезать одним составом, чтоб охватить, в результате естественно возникают недовольные.
 
  • Like
Реакції: idea
Зверху