fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

З Києва відправився перший потяг до міста Авдіївка (Донецька обл.), пряме залізничне сполучення з яким було перерване у 2014 році.

Про це у Facebook повідомив міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

Він зазначив, що раніше поїзд прямував лише до станції Покровськ, що за 70 км від Авдіївки.

"З’єднуємо українців не тільки дорогами, а й залізницею. Сьогодні з Києва відправився перший потяг «Маяк» до Авдіївки. Раніше поїзд прямував лише до станції Покровськ, тепер його маршрут продовжено", - повідомив Криклій.

Він зазначив, що у складі потяга 2 купейні та 3 плацкартні (фірмові 2 класу) вагони. Потяг курсуватиме щоденно за наступним розкладом:

  • відправлення з Києва до Авдіївки - 19:19;
  • відправлення з Авдіївки до Києва - 21:15.
 
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
наверно поезд до Бахмута а далие прицепные Покровск---Авдеевка
Ні. В нього інший маршрут із зупинками:
Миронівка;
імені Тараса Шевченка;
Знам’янка;
Олександрія;
П’ятихатки;
Дніпро-Головний;
Синельникове-2;
Покровськ;
Очеретине;
Авдіївка.
 
Реєстрація
02.06.08
Місто
Киев
Телефон
Pixel 6A
да че там гадать, "вытянули" поезд, который раньше до Покровска ходил
Это ж в статье по ссылке выше и написано
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
да че там гадать, "вытянули" поезд, который раньше до Покровска ходил
Это ж в статье по ссылке выше и написано
Так там же написано що лише 5 вагонів...
Усе ясно. Це поїзд Маяк до Бердянська. Із трьома групами вагонів: до Б, до Покровська і до Авдіївки.
Дуже сподобались нові таблички номерів вагонів. Нарешті здобули у 2021 році!
На сайті новий розклад досі не працює, хоч уже другий день нового розкладу... 🙄
 
Реєстрація
02.06.08
Місто
Киев
Телефон
Pixel 6A
Із трьома групами вагонів: до Б, до Покровська і до Авдіївки
в Покровске отдельно ничего ни отцепляют ни прицепляют.
Это одна группа вагонов со стоянкой в Покровске всего 10 минут (кстати, для таких операций этого просто мало)
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Это одна группа вагонов со стоянкой в Покровске всего 10 минут (кстати, для таких операций этого просто мало)
Це я про всяк випадок написав, бо розклад закритий і лише 5 вагонів. І ситуація на фронті може змінюватись.
Так, у нас завжди закладають 18-20 хв, хоча роблять, зазвичай, швидше. У європейських країнах і за 5хв справляються.
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
idea, одно дело - смена тяги или смена направления, другое - просто расцепить группы вагонов. В принципе, справились бы.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
02.06.08
Місто
Киев
Телефон
Pixel 6A
другое - просто расцепить группы вагонов
во-первых, есть нормативы, регламент
во-вторых, расцепить - это не просто, приехал и давай отцеплять. Не дрова везут. Как минимум несколько минут на выход пассажиров.
Далее либо та часть, что с локомотивом должна отъехать - а это значит, должны уже и посадку сделать, либо надо тягу к другому концу подогнать, чтоб оттащить - а это тоже время.
Это на словах просто, трах-бах расцепили....
Тут же есть PetroChorn , вот он наверняка знает, может прояснить.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Skuadro, та зрозуміло, що регламент це святе. Краще закласти 2год, покурити, сходити на базу, поматюкатись, а пасажири і так почекають, не міністри ж...
Є чудові відео, як у Швейцарії зчеплюють та розчеплюють поїзди, у т.ч. на ретійській вузькоколійці, де особливо і не розвернешся. Нам би узяти програму Rail 2000 як програму реформи залізниці... Мрії-мрії...
 
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
Нормативы гласят что такие операции производятся отдельным локомотивом, грубо говоря есть станция расцепки и есть поезд с группой вагонов в хвосте. Так вот: нельзя остановить поезд на платформе отцепить за 3 минуты хвостовую группу и основному составу ехать дальше, а после отхода основной групы вцепить локомотив для хвостовой группы. А надо отцеплять хвостовую гр. Отдельным локомотивом (обычно закладывается 20мин.)
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
02.06.08
Місто
Киев
Телефон
Pixel 6A
регламент це святе......Нам би узяти програму Rail 2000 як програму реформи залізниці
вот в плане безопасности че-т мне здается лучше не перенимать у Европы много.
Как-то за последние 10-20 лет транспортных аварий по типу столкновений 2-х поездов или схода с жертвами там было заметно больше, чем у нас.
Так что выделенное - это все-таки не всегда плохо!
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Якщо говорити гіпотетично, то я з вами згоден. Не можна приймати сліпо будь-які зміни, не озираючись на специфіку, умови, традиції і причини. Потрібно мати і свою голову на плечах.
Але щодо даної ситуації не погоджуюсь. "Радянські нормативи 30х" потрібно переглядати, усе ж не паровозами їздимо і не вручну їх обертаємо,з огляду на нові реалії розкладів, сервісу, технічного прогресу.
Щодо аварій чи багато із них відбулись під час розчеплення складів на станції? Отож!
Що порівнювати, якщо у них середня швидкість 100 км, у нас - 30. Середній інтервал між поїздами у них 3 хв, у нас - пів доби (ну це я образно). Звісно, чим більша частота руху та швидкість, тим імовірність аварій збільшується. Основна причина аварій у них - нерегульовані переїзди і помилка системи чи регулювальника, коли один поїзд наїздить на інший, або схід з рейок чи через надто велику швидкість чи коли стрілка стояла не туди, як в останнє було в Італії.
 
Реєстрація
02.06.08
Місто
Киев
Телефон
Pixel 6A
Основна причина аварій
это всегда распи.....о.
я именно об этом.
Меняться надо, но не слепо копировать с Европы. Порядок, регламент - оно не зря придумано.
Понятно, что мы устарели. Но и то, что в Европе по безопасности с пассажирском жд - так быть тоже не должно.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Skuadro, згоден. Але не завжди залізничників.
У різних країнах - різний підхід, тож нема чогось такого єдиного як "у Європі", чи "європейські". Навіть ertms 1 i 2 різняться у імплементації. А те, що спільне, працює і у нас, ми ж Європа 😉
І про "сліпо" я жодного разу не писав і не натякав.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Я ездил из Мюнхена в их аэропорт на S-bahn, выглядит ну как наше метро на улице. Так вот на одной из станций на линии перед аэропортом, поезд фактически метро (из двух поездов по системе многих единиц) - расцепляют, и одна половина (голова) едет куда-то в пригороды, а хвост через минуту - в аэропорт. Перед этим и на табло и голосом предупреждают - кому в аэропорт, садитесь в хвост.
Вот Дойчебан умеет за минуту расцепить и уехать в разные стороны, а УЗ будет 22 минуты перекуривать.
Насчет количества аварий - то что у них кажется больше - ну так объемы перевозок пассажиров не сравнить. Посчитать густоту сети Германии или допустим более бедной Чехии и сколько выполняется в день пассажирокилометров - ну конечно бывают сбои.
А если у нас ходит в Тетерев 5 электричек утром и 5 вечером - так конечно, ничего не случится. Хотя, электрички 1970х годов выпуска, на последнем издыхании и вспыхивают только так, пожары на МВПС и локомотивах грустная норма.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Ну, так вони ж розуміють що час це гроші. А у Києві товарняки мають пріоритет, а мешканці у міській електричці почекають 20хв...
Пару років тому у годину пік їхав до Броварів електричкою (о 18й люди, як і поїзди, поспішають додому), так вона зупинилась в лісі і чекала 25 хв. поки по її колії на зустріч нам від Броварів дотіліпався товарняк і повернув на дарницьке депо. Звісно, він не міг почекати на неї 10 хв. у Броварах - не товарняче це діло, а ПЗЗ - не могла зробити з'їзд з обох колій за стільки років (цій гілці більше 100).
І потім вони скаржаться на збитковість перевезень і планують щомісячне здорожчання.
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Post automatically merged:


Поїзд №5/6 Ужгород - Херсон відправлятиметься з Ужгорода о 16:21 і прибуватиме до Херсона о 13:59. У зворотному напрямку відправлення з Херсона призначено на 15:10, а прибуття до Ужгорода - на 13:11. Передбачені зупинки на станціях "Мукачево", "Львів", "ім. Тараса Шевченка", "Долинська", "Кривий Ріг", "Апостолове".

Поїзд №149/150 Харків - Полтава - Ворохта відправлятиметься з Харкова о 12:28 і прибуватиме до Ворохти о 12:02 наступного дня. З Ворохти відправлення призначено на 13:51, прибуття до Харкова - на 13:20. Завдяки цьому поїзду можна буде дістатися до Полтави, Миргорода, Лубен, Гребінки, Борисполя, Києва, Львова, Івано-Франківська та інших міст.
 
Останнє редагування:

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
Зверху