Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
У мене точно, бо операційний день у доларах і грн до 16:30. Ви ще можете поборотись, але у Вас і небагато днів.
Я вже казав, у мене дві карти. Зі звичайною картою зручно, бо ідеш у касу і робиш, поповнення чи зняття без заходу до менеджера.
на кожну картку свій заява-договір?
дзовнив в банк, відповіли що треба йти до відділення зясовувати, чому нараховують 5%. Незрозуміло для яких проблем існує гаряча лінія.
Так а по выписке разве не видно, когда зашли деньги? Я сейчас свою посмотрел - зашли в 14:09 в день открытия карты. Отправлял СЭПом из другого банка в 11:16. Если зашли в тот же день, то надо дальше разбираться.
На финансах была такая информация, но я не знаю, насколько ей можно верить:
1. "повышенная ставкая (10%)", будет если деньги числились на карте с 1 по последний день месяца (например в январе это минимум с 16:00 1.01.2021 по 9:00 1.02.2021). Т.е. если вы например открыли Прозпас в середине месяца, то повышенной ставки вам не видать (будет только 5%).
2. Сумма по которой считается "повышенная ставка" берется на 17:00 пн-чт и на 16:00 в пятницу.
ingeniero, у мобільному застосунку не виписка. Там авторизації, а не списання. Навіть коли іксель качаєш, там нема дати списання.
СЕП це інше, там дійсно відображення часу зарахування на рахунок. Та й доляри сепом не пошлеш. Сьогодні виписку зроблю - розповім.
Тут правила банку однозначні. Про правило "одного дня" я писав вище.
На кожен день має бути позитивний залишок і лише на його мінімальну суму нараховується підвищена ставка. А от з виписками вони "гуляють", бо не відомо за яким принципом вони нараховують залишок.
Стал новым клиентом этого банка. И я просто в шоке. Целый день пытаюсь воспользоваться мобильным приложением (iOS) - невозможно зарегистрироваться, после ввода последних цифр карты и пинкода крутится колёсико в ожидании пару минут, потом выскакивает ошибка "Помилка. Щось пішло не так". При последющих повторных попытках аккаунт блокируется. В контакт-центре читают мантру про якобы неправильно мной введенный пароль, про необходимость смены пароля, переустановки приложения, перезагрузки телефона и т.д. Всё это проделывал десяток раз. Каждый раз один и тот же сценарий - "Помилка. Щось пішло не так", блокировка, обращение в контакт-центр и т.д. В контакт-центре всё по шаблону говорят, реально решить ситуацию в принципе невозможно никак вообще, повторяют мантру по кругу.
Прошло две недели, ещё несколько звонков в контакт-центр, письмо с подробным описанием и скринсейвами ошибок - всё безрезультатно - опять толдычат всё по шаблону, которому их обучили, одно и то же. Никто, видимо, в никакую техническую поддержку ничего не передавал, как заверяли. Сегодня решил сделать последнюю попытку.
Опять та же "ПОМИЛКА. ЩОСЬ ПІШЛО НЕ ТАК". Звонок в контакт-центр - послали вообще в отделение. Ну, думаю, пойду. В отделении сказали надо от руки написать заявление на разблокировку. И вот, пробую через час (как было сказано менеджером) - всё та же ошибка.
Придётся распрощаться с этим банком навсегда или до лучших времён (когда выгонят идиотов, которые запилили этот трэш в виде приложения).
Toliban, мої вам співчуття. Можете узяти поправку на свята, та радощів мало.
Я нещодавно оновив застосунок, новин не побачив. У межах свого функціоналу - працює добре. А ви не хочете у маркеті відгук залишити розробникам, може так буде швидше? Можливо там і їхня пошта є.
Toliban, мої вам співчуття. Можете узяти поправку на свята, та радощів мало.
Я нещодавно оновив застосунок, новин не побачив. У межах свого функціоналу - працює добре. А ви не хочете у маркеті відгук залишити розробникам, може так буде швидше? Можливо там і їхня пошта є.
Підтверджую, у відділеннях сидять такі саме тупаки, як і на гарячій лінії.
Не зважаючи, що ти себе ведеш із ними коректно, від разу починають бикувати (лучшая защита это нападение). Проблема була не лише із поясненням принципу нарахування відсотків, а навіть із отриманням виписки. Спершу: ви можете собі її скачати у застосунку (показали як), потім: ми уже здали печатки, тому не можемо надрукувати; на репліку, що печатки не потрібні - просто потрібно бачити, що бачите ви - з незадоволеною міною таки мені їх надрукувала з реплікою: вони вам усе одно не допоможуть. Коли я їм вказував у виписках на здвоєння операцій та неспівпадіння дат - мене послали на сайт Ось таке преміум-обслуговування у еко-банку
Банківська виписка, сформована з екселя, мене теж впровадила у шок, особливо валютна. Треба мати 3 вищі освіти, щоб у ній розібратись... Колись, вони у них були нормальні, а не оце чорт-зна-що. Я, звісно, давненько їх отримав, але не було часу і натхнення у них розібратись. Ось мої висновки по виписках, сформованих у відділенні:
1) вказано дати проводок, а не дати та час авторизацій, як у мобільному застосунку;
2) вхідний сеп, відправлений у вихідні, приходить у понеділок о 8 ранку. Вхідний переказ з карти на карту, відправлений у вихідний також проводиться робочим днем!
3) вихідний сеп відбувається без комісії, згідно тарифу; здається, відправили вони його у вихідний день, тому що о 1:11 понеділка гроші вже прийшли на моно.
4) знову ж, згідно правил на рахунках prozapas відсотки нараховуються за усі дні, включно з днем надходження коштів (проводки);
5) валютна виписка починається з переоцінки залишку валютної карти. Вони вказують суму у гривні на кожен банківський день за курсом НБУ і показують на яку суму збільшився чи зменшився залишок згідно цього курсу, при чому беруть чомусь наступний день. Не зважаючи, що перший банківський день цього року був 4.01. переоцінку залишку вони починають з 5.01. ну це до відома, мало кому воно знадобиться, крім для інформаційних цілей. Або хто оформить собі мультивалютну карту.
6) уже писав, що мій перший вхідний p2p о 19:19 звичайного робочого дня провели тим самим днем. Цікаво, це виняток чи стандарт? Можливо тому, що велика сума? (теза, яка потребують додаткового підтвердження);
7) внесення валюти через касу, о 16:18 але не за допомогою карти, а через квитанцію, сформовану менеджером, провели тим самим днем, але це був передостанній робочий день року. Оператор КЦ підтвердила, що поповнення рахунку через менеджера, а не за номером карти! проводиться у день звернення.
По різниці даних відображених у мобільному застосунку між історією карти та «виписки» цієї карти у ікселі. Повторюсь, іксель це не виписка, бо не відображає проводки.
а) історія показує усі авторизації за карткою/рахунком, включно з неуспішними та нульовими, що дуже зручно. Після розблокування неуспішних, знову завантажена «виписка іксель» не показує ці операції, лише успішні.
б) час операцій у «виписці іксель» +2 години від київського
Не зважаючи, що перший банківський день цього року був 4.01. переоцінку залишку вони починають з 5.01. ну це до відома, мало кому воно знадобиться, крім для інформаційних цілей. Або хто оформить собі мультивалютну карту.
Могу предложить, что из-за того, первое изменение официального курса было только 05.01, а с 31.12 по 04.01 был установлен единый официальный курс.
Но показывать такое обычному клиенту конечно жёстко. Очень сомневаюсь, что среднестатистический клиент вообще сможет правильно осознать бухмодель валютной переоценки.
а у додатку нормально працює перегляд детальної виписки, про те, здідки, та куди прийшли гроші?
Бо в мене тільки на мило дає можливість відправити, але навить на мило нічого не приходить.
С точки зрения бухучета переоценки всё корректно, так как 4е это была пятница. Значит первая переоценка утром следующего рабочего дня, когда изменился официальный курс. Но вот зачем это обычному клиенту понять не могу в принципе...
Ну, я у бухобліку не дуже розбираюсь, довіряю вашій думці. Але сьогодні ж керівниця каси мені доводила, що вечірньої каси у них нема і усе зараховується день у день. До того ж, зарахування у касі було 2 грудня, а перший курс 7го, а робочих днів між ними трошки є.
Я думаю, просто комусь не хотілось відсотки платити
Ще смішно, коли я спитав касирку про операційний час, вона показала мені на оголошення, де вказані перерви на карантин вона навіть не розуміє що це! І знов послала на гарячу лінію
Село і воші, одним словом.
Вони таким питанням не задаються. Є - хай буде. Он ще треба іос і веб будувати, а нема чим сергій, усе нормально відображається і в історії. Моментально приходить на мило, я правда замовляю завжди через опції, але думаю нема різниці як.
Мабуть, у вас Android. В мене iOs, ці всі маніпуляції вже десятки разів робив. Після кожної третьої спроби увійти аккаунт взагалі блокується, потім хвилин 10 розмови з колл-центром і все можна повторити по колу. Останнього разу взагалі вже послали до відділення (це не допомогло).
Є вірогідність, що проблема виникла по причині того, що застосунок був встановлений до того як я став клієнтом банку. Потім коли став - доступ був, було видно весь функціонал. Доступ пропав у день коли я отримав картки. Щось мені підказує, що тут якась помилка у них в системі.
Так щоб остаточно зрозуміти, що це повне дно - сьогодні прислали нарешті відповідь з формальною відпискою, яка свідчить, що мій лист з скрінсейвами помилок так і не спромоглись навіть нормально прочитати.
Так щоб остаточно зрозуміти, що це повне дно - сьогодні прислали нарешті відповідь з формальною відпискою, яка свідчить, що мій лист з скрінсейвами помилок так і не спромоглись навіть нормально прочитати.
Так щоб остаточно зрозуміти, що це повне дно - сьогодні прислали нарешті відповідь з формальною відпискою, яка свідчить, що мій лист з скрінсейвами помилок так і не спромоглись навіть нормально прочитати.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.