Реєстрація
28.08.24
Місто
Київ
ПУМБ
www.pumb.ua
+380 (50/93/96) 290-7-290 по Україні, +380 (44) 290-7-290 із-за кордону || ✉ [email protected]
↪ онлайн-підтримка: Telegram, Viber viber://pa?chatURI=pumbsupport
авторизація через мобільний застосунок банку
iNET-банкінг ПУМБ Online мобільні застосунки
Для написання в чат-підтримку банку, у застосунку ПУМБ Online перейдіть у розділ "Більше", "Написати в чат".
— — —
☝️ Представник банку — ПУМБ
 
Причина: представник банку
Останнє редагування:
Реєстрація
01.06.19
Місто
Днепр
ПотапаПапа, він мав на увазі після підтяжки і натискання мої пропозиції.
Именно. У меня и тянуть не нужно было, Мої пропозиції отображалось сразу, но при его выборе дальше было всего 3 пункта: Мої кредитні пропозиції, Пропозиції партнерiв (на всю ширину экрана) и Винагорода за рекомендацію.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
ingeniero, у мене теж так було. Але думаю, пофіксили для усіх.
А потапі треба було тягнути, бо встановив більший шрифт і кнопка «сховалась».
 

Бурун

Заблокирован
Реєстрація
22.03.15
Місто
Рівне
Подскажите, 25 мин. назад пополнил карту Примата, человеку надо сбросить квитанцию об пополнгениии карты, в веб версии и мобильной не могу найти операцию, но деньги слизались со счета. Или так должно торможить в Пумбе? И когда можно квитанцию скачать?
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Подскажите, 25 мин. назад пополнил карту Примата, человеку надо сбросить квитанцию об пополнгениии карты, в веб версии и мобильной не могу найти операцию, но деньги слизались со счета. Или так должно торможить в Пумбе? И когда можно квитанцию скачать?
Не будет квитанции на перевод на карту. Можно в приложении в уведомлениях скриншот сделать, где видно дату, время, сумму, несколько цифр номера карты
 

Optimus

~~~
Реєстрація
06.08.16
Місто
Херсон
Телефон
Sony XZ1c
в веб версии и мобильной не могу найти операцию
в web-версии оно здесь:
1611682180953.png
Ищем операцию и жмем Печать:
1611682312978.png

upd:
Только-только прочитал
Не будет квитанции на перевод на карту.
Переводы именно на чужие карты остаются в ПУМБе без квитанций? Прикольная банка...
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Optimus, да, вот такая вот банка. В деталях операции в веб-версии получателем будет транзитник пумбы и квитанции не формируются.
Остаётся только вариант со скриншотом из приложения или просто сообщить контрагенту дату, время платежа
 

Бурун

Заблокирован
Реєстрація
22.03.15
Місто
Рівне
в веб версии и мобильной не могу найти операцию
в web-версии оно здесь:
Переглянути вкладення 36420
Ищем операцию и жмем Печать:
Переглянути вкладення 36421

upd:
Только-только прочитал
Не будет квитанции на перевод на карту.
Переводы именно на чужие карты остаются в ПУМБе без квитанций? Прикольная банка...
Вот и а истории операций, ее нет.
На горячее сказали завтра будет, помогут выписку сформировать и выслать на тел.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Так, у пумби із квитанціями усе погано. Помітив це, коли сплатив за послуги на приват, а компанія сказала, що нічого на картку не отримала...
У історії операції не від разу з'являються, лише після «опрацювання». У застосунку нема взагалі функції квитанції чи виписок 😥
Можна зробити знімок екрану виконаної операції - тицьнути у правому нижньому меню «повідомлення», знайти потрібну операцію, суму, тицьнути на неї і зробити екран. (Здається, цю функцію повідомлень треба окремо активовувати після відкриття рахунку і завантаження застосунку - програма питає чи хочеш ти отримувати повідомлення у застосунок).
Знімок екрану виходить як на фото. Звертаю ще раз увагу, що час там вказується «Київ +2 години».
 

Вкладення

  • Screenshot_20210126-235120~2.png
    Screenshot_20210126-235120~2.png
    384.2 КБ · Перегляди: 26
Останнє редагування:

татаринн

Заблокирован
Реєстрація
23.10.16
Місто
Одесса
Если «до чого», ну подойдёт «до телефону, до операционной системы и тд».
Раньше везде просто писали додаток, а потом резко переименовались.
 

ruvex

Заблокирован
Реєстрація
23.12.20
Місто
UA-26
Тестовая оплата через мобильное приложение по шаблону банка на теплокомунэнерго в размере 6 грн., вернулась сразу на всеможу. В истории отчет с данными поставщика и лаконичным - "ошибка".
Куда рыть?
п.с. Имеется два шаблона, в одном подогрев воды и отопление - оба с показателями счетчиков + сумма к оплате, во-втором ничего не указано, но тоже есть показатели и сумма.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
ruvex, перед проведенням оплати воно показує реквізити, тобто номер рахунку, перевіряйте його.
Спробуйте ще раз або звертайтесь у підтримку.
 

ruvex

Заблокирован
Реєстрація
23.12.20
Місто
UA-26
ruvex, перед проведенням оплати воно показує реквізити, тобто номер рахунку, перевіряйте його.
Спробуйте ще раз або звертайтесь у підтримку.
До подтверждения платежа реквизитов нет (счет, едрпоу...), только название пп и лицевой.

ДПМ.jpg
Реквизиты есть только в отчете, уже после возврата платежа, они верные.
Фокус №3 не удался.
Остается поддержка.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
22.06.17
Місто
Івано-Франківськ
Телефон
Xiaomi Redmi 10
ruvex, написав в підтримку по тепло Івано-франківськ ще 08.01 обіцяли поправити,але термінів немає,що разу переносять до 29.01. Заплатив в ізіпей з кешбеком.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
ruvex, дійсно, у мене теж показує номер рахунку лиш у деяких служб перед сплатою, які у меншості 😥але помилок не було. Покази я при оплаті ніколи і ніде не передаю.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
24.12.20
Місто
Украина, г. Киев
Так, у пумби із квитанціями усе погано. Помітив це, коли сплатив за послуги на приват, а компанія сказала, що нічого на картку не отримала...
У історії операції не від разу з'являються, лише після «опрацювання». У застосунку нема взагалі функції квитанції чи виписок 😥
Можна зробити знімок екрану виконаної операції - тицьнути у правому нижньому меню «повідомлення», знайти потрібну операцію, суму, тицьнути на неї і зробити екран. (Здається, цю функцію повідомлень треба окремо активовувати після відкриття рахунку і завантаження застосунку - програма питає чи хочеш ти отримувати повідомлення у застосунок).
Знімок екрану виходить як на фото. Звертаю ще раз увагу, що час там вказується «Київ +2 години».
А если зайти через Services > History? Там показаны различные оплаты по реквизитам и можно даже выслать квитанцию себе на почту.
 
  • Love
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Adast, не пасся там, дійсно. Дякую. Правда, переказів на картки там усе одно нема.
 

Бурун

Заблокирован
Реєстрація
22.03.15
Місто
Рівне
Так, у пумби із квитанціями усе погано. Помітив це, коли сплатив за послуги на приват, а компанія сказала, що нічого на картку не отримала...
У історії операції не від разу з'являються, лише після «опрацювання». У застосунку нема взагалі функції квитанції чи виписок 😥
Можна зробити знімок екрану виконаної операції - тицьнути у правому нижньому меню «повідомлення», знайти потрібну операцію, суму, тицьнути на неї і зробити екран. (Здається, цю функцію повідомлень треба окремо активовувати після відкриття рахунку і завантаження застосунку - програма питає чи хочеш ти отримувати повідомлення у застосунок).
Знімок екрану виходить як на фото. Звертаю ще раз увагу, що час там вказується «Київ +2 години».
А если зайти через Services > History? Там показаны различные оплаты по реквизитам и можно даже выслать квитанцию себе на почту.
Марево, мне на горячке подтвердили эту проблему, зафиксили пожелание, подсказали как сделать, Но это только выписка по определенной сумме и дате И Не БОЛЕЕ.
 
  • Like
Реакції: idea
Зверху