Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Пропоную впровадити наступну традицію в цій темі: після того, як автор повідомлення зробив допис у цій темі про зміни в умовах тарифу(ів) чи послузі (послугах), він у шапку теми заносить запис про зміни й дає посилання на свій пост.
Наприклад, зміст шапки теми з посиланням на повідомлення автора:
На підставі Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», який набуває чинності 1 лютого 2021 року, для абонентів передплаченого зв'язку Київстар і користувачів «СМАРТ-ГРОШІ» змінюються умови використання платіжного продукту:
сума максимального платежу з мобільного рахунку становитиме 1200 грн.
максимальна сума платежів з мобільного рахунку за один календарний місяць становитиме 6000 грн включно з комісією.
Інші умови не змінюються.
Детальніше про нові умови дивіться на сайті money.kyivstar.ua.
На підставі Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», який набуває чинності 1 лютого 2021 року, для абонентів передплаченого зв'язку Київстар і користувачів «СМАРТ-ГРОШІ» змінюються умови використання платіжного продукту:
сума максимального платежу з мобільного рахунку становитиме 1200 грн.
максимальна сума платежів з мобільного рахунку за один календарний місяць становитиме 6000 грн включно з комісією.
Інші умови не змінюються.
Детальніше про нові умови дивіться на сайті money.kyivstar.ua.
З 30 березня в деяких населених пунктах*, контрактним абонентам буде знову доступний для підключення тариф «Smart Region». Перевірити можливість підключення тарифу в вашому регіоні можна на сайті компанії.
Вартість тарифу всього 100 грн/місяць. Пропозиція включає в себе безлімітні дзвінки в мережі Київстар, 30000 Мб мобільного інтернету, 300 SMS по Україні, 300 хвилин на українські номери, а також на номери Італії, Польщі, Росії, Німеччини, Чехії.
Окрім цього, абонент може додатково підключити «Домашній Інтернет» від Київстар всього за 100 грн/міс.
*Мається на увазі Донецька, Кіровоградська та Луганська області.
Замість них абоненти можуть вибрати оптимальний для себе і кращий за наповненням набір послуг серед тарифних планів лінійки Smart або замовити нові актуальні пакети хвилин, повідомлень та мегабайтів у тарифному плані, яким вже користуються.
Також закривається низка тарифних планів для деяких корпоративних абонентів з індивідуальними умовами обслуговування. Їх користувачі автоматично та безкоштовно отримають тарифи з максимально схожими наборами послуг.
Щоб дізнатися детальніше або замовити інший тарифний план, абоненти можуть звернутися до свого персонального менеджера або координатора. Будь ласка, зверніть увагу. До 01.04.2021 абоненти можуть самостійно вибрати будь-який інший чинний тарифний план, опублікований на сайті kyivstar.ua.
Про покращення обслуговування абонентів передплати та «Домашнього Інтернету»
24.03.2021
З 22.00 31 березня до 20.00 1 квітня Київстар проводить планові роботи по оновленню IT-систем для покращення обслуговування абонентів передоплати та «Домашнього інтернету».
Під час технічних робіт абонентам будуть доступні всі основні послуги. Дзвінки, мобільний та домашній інтернет, SMS, послуги в роумінг — працюватимуть у звичайному режимі. Можливі лише тимчасові обмеження при поповненні або перевірці рахунку, управлінні деякими сервісами. Якщо абоненти поповнять рахунок під час оновлення, то кошти на балансі відобразяться після закінчення технічних робіт. Орієнтовний час закінчення робіт 1 квітня — до 20.00.
Київстар перепрошує за можливі тимчасові незручності та дякує за розуміння! Впровадження нових IT-систем дозволить поліпшити та прискорити процеси обслуговування, зробивши їх більш комфортними для абонентів. З додатковою інформацією про оновлення умов надання послуг можна ознайомитися за посиланням.
то копейка будет дальше работать или нет? Я что-то не понял?
Судя из пункта четыре надо один раз пополнить на месяц . раньше я пополнял, или надо после 1 апреля?
Контрактні абоненти Київстар можуть отримати знижку при підключенні 2 або більше номерів на свій рахунок завдяки акції «Моя родина». В залежності від тарифу та кількості номерів, вони зможуть заощадити на мобільному зв’язку протягом року від 180 до 7200 гривень.
Перевага контрактного обслуговування в тому, що на рахунку одного абонента можна об’єднати до 5 номерів членів родини або друзів. Поповнювати ці номери та керувати послугами також можна з одного рахунку. А Київстар буде надавати знижку на вартість тарифу в залежності від кількості підключених номерів:
при підключенні 2 номерів – 5% від вартості кожного тарифу.
при підключенні 3 та більше номерів – 10%.
Наприклад, якщо на одному рахунку буде 3 номери, то вартість тарифу «Smart» буде на 15 гривень меншою, лише 135 грн на місяць. Вартість тарифу «Smart +» буде нижчою на 25 грн, а тарифу «Smart Max» – на 30 грн.
Знижки будуть діяти протягом одного року з моменту підключення актуальних контрактних тарифів «Smart», «Smart +», «Smart Max» та інших пропозицій в лінійці*. Акцією зможуть скористатися всі абоненти Київстар та ті, хто хоче приєднатися до мережі найбільшого мобільного оператора України. У тому числі абоненти, які перенесуть свій номер у мережу оператора завдяки MNP.
Окрім «сімейної» знижки, абоненти з контрактними тарифами отримають «Домашній інтернет» та інші сервіси без жодних додаткових оплат. Також контракт – це кращий захист від можливих дій шахраїв, адже всі операції з номером телефону та SIM-карткою може робити лише її власник, який підписав договір. Це особливо актуально, якщо номер використовується для онлайн-банкінгу або доступу до інших важливих сервісів. *Акції «Моя родина» не розповсюджується на тарифи зі спеціальними умовами: «Простий», «Дзвінки для батьків», «Інтернет для батьків», «Київстар Родина» та «SIM для пристроїв». При цьому вони враховуються при розрахунку кількості номерів на особовому рахунку для визначення розміру знижки.
печально я так понимаю теперь при входе в МКС постоянно будет двухфакторная аутентификация
а мне нравится как сейчас - достаточно логина и пароля. хотя двухфакторная и сейчас доступна, но ее можно отключить. я так понимаю после 1 апреля ее нельзя будет отключить
то копейка будет дальше работать или нет? Я что-то не понял?
Судя из пункта четыре надо один раз пополнить на месяц . раньше я пополнял, или надо после 1 апреля?
если вы не пополнили счет раз 4 недели то система не спишет с вас деньги на дневную оплату
будет примерно так. Вы раз пополняете счет на 4 недели они проходят и у вас есть еще 4 недели по 0,01 коп потом опять полное пополнение.
sunifly, я думаю інакше. Що інші номери без авторизації не побачать дані за вашим номером, як було до того.
Але побачимо, тим паче, що переведуть не усі номери, а також, ми в курсі як вони запроваджують нове, косо криво, аби було... Morino дякую за новину! Схоже, окрім 3 і 4 пкт радісних новин нема.
Неправильно. Если на номере хотя бы разово был начислен 28-дневный пакет услуг, то тогда по его окончании начинает действовать "дневной тариф". А если на номере ни разу не было списания абонплаты - дневные пакеты не действуют и счёт не обнулятся. Подобие Водафоновских "базовых условий".
Неправильно. Если на номере хотя бы разово был начислен 28-дневный пакет услуг, то тогда начинает действовать "дневной тариф". А если на номере ни разу не было списания абонплаты - дневные пакеты не действуют и счёт не обнулятся. Подобие Водафоновских "базовых условий".
Это увидим по мере того, как вступят нововведения в силу. Также не исключена ситуация как уже бывало "мобильными деньгами": в один совсем не прекрасный момент для действия услуги заплатите одну абонплату.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.