"Нова Пошта" допоможе позбутися ваших грошей. Швидко.
Всі платежі, які відбуваються з банківської картки, прив’язаної у додатку «Нова пошта», відбуваються без підтвердження зі сторони клієнта банку, за допомогою «Masterpass».
Події розгорталися так:
при оплаті у мобільному додатку «Нова пошта» за послуги надані по експрес-накладній 1234567, грошові кошти у розмірі 111 грн. були повторно (помилково) зняті з моєї банківської картки 1234 5678 9012 3456, а саме:
18:04:51 оплата на 11 грн. не пройшла, тому що був встановлений ліміт на картці. У мобільному додатку «Нова пошта» з’явилось повідомлення, що оплатити не вдалося і кнопка "повторити", цю кнопку я не натискав.
18:05:07 я збільшив Інтернет ліміт в мобільному додатку свого банку.
18:05:11 без підтвердження з моєї сторони пройшла оплата на 111 грн. Дана оплата є помилковою.
18:05:47 я натиснув на кнопку "повторити" у мобільному додатку «Нова пошта», пройшла оплата на 11 грн.
18:05:55 пройшла оплата на 111 грн.
Тобто, я мав оплатити спочатку 11 грн. (комісія за послуги), потім 111 грн. (післяплата за посилку), але з картки було оплачено 111 грн., 11 грн., 111 грн.
Оплата, що відбулась без підтвердження з моєї сторони 18:05:11 на 111 грн. є помилковою, а грошові кошти у розмірі 111 грн., які були зняті з мого карткового рахунку на користь ТОВ «НоваПей» мають бути мені повернені.
Як повідомив мій банк, "Нова Пошта" не блокує кошти, а знімає. Тож, якщо у мене є квитанція про успішну транзакцію та виписка з мого рахунку, які підписані електронним цифровим підписом банку - кошти знаходяться на рахунку "Нова Пошта", але БЕК офіс "Нова Пошта" на своїх рахунках не знайшов моїх коштів.
Відповідь представника "Нова Пошта":
"Добрий день, ******! Маємо відповідь від колег з профільного відділу по Вашій ситуації. За результатом розгляду з боку БЕК за вказаними клієнтом реквізитами (дата, сума та ПНФП) переплату не знайдено. Рекомендуємо Вам звернутись до банку-емітента для написання фінансової претензії щодо спірної транзакції за процедурою Чарджбек. Гарного Вам дня!".
02.04.2021 представник "Нова Пошта" у телефонній розмові повідомив мені, що через 3 дні повернуть мені кошти, які були сплачені мною два рази (111 грн.). Якщо це дійсно так - буду приємно здивований.
Після цієї ситуації я видалив гаманець "Masterpass", створив новий гаманець, підв'язав картку з 0 грн. на рахунку та лімітом в Інтернеті у розмірі 0 грн.