Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
21.08.16
Місто
DE
Телефон
Samsung Note 10
tyler, а оно работает на обе симки? Или можно выбрать?
 
Реєстрація
22.04.16
Місто
київ
Телефон
honor 20 pro
alfredhaos, це налаштування сімкарти, відповідно, для кожної окремо.
 

Кактус

Заблокирован
Реєстрація
30.12.18
Місто
Киев
Але це ж функція телехфона і не обов'язково, шо вона є у всіх.

А щодо переадресації, то це хороша ідея. Тільки варто її зробити ще в Україні, чув, шо так менше шансів на непотрібні списання. Можна вказати будь-який не існуючий номер
 
Реєстрація
22.04.16
Місто
київ
Телефон
honor 20 pro
Кактус, в мене це в налаштуваннях сім 1. Схоже на меню послуги «Заборона виклику».
Але там написано, що лише для контракту. В мене передплата, але меню доступне. 🤷🏻‍♂️

Upd. При спробі увімкнути через наявне меню спитало пароль, ввів 1234 з опису послуги, видало помилку «не вдалося…» Отже, для передплати, схоже, не працює. 🙁
 
Останнє редагування:
Реєстрація
21.08.16
Місто
DE
Телефон
Samsung Note 10
А если просто баланс в 0 вывести? Или в минус уйдет?
 
Реєстрація
15.01.21
Місто
Киев
Кто влетел вместе с акцией на Youtube премиум на снятия денег потом за VideoPass? Можно ли как-то вернуть баблишко? Контракт.
 
Реєстрація
13.05.17
Місто
Харьков
Телефон
Redmi Note 9 Pro
nitsik, если у вас контракт, тогда вам к котикам, а ещё лучше к персональному менеджеру. Должны все порешать. Контрактные абоненты ж "белая кость" любого оператора 😂💪
 

Valepafon

Заблокирован
Реєстрація
07.04.21
Місто
Луганск
Utube premium можно активувать без оплаченного пакета на месяц? Ведь инет можно и дневной использовать. Видеопас активен
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Тільки варто її зробити ще в Україні, чув, шо так менше шансів на непотрібні списання.
Ничего подобного. Раньше таким страдал life...
При установке безусловной переадресации, **21*номер#, не имеет значения в какой сети ты её устанавливаешь. Тарификация такого звонка будет идти, как будто ты находишься в Украине.

Условная переадресация (без разницы в какой сети ты её включаешь) в роуминге оплачивается, как входящий и исходящий вызовы.
 
Реєстрація
06.08.16
Місто
Киев
PUK можешь узнать у оператора на 111, а через интернет помощник (если зарегистрирован) можешь узнать PUK и PUK2. Советую "правильную" карту разблокировать и узнать на нее все коды, в случае глупых ситуаций знание кодов подтверждает кто владелец (ессно наличие сильвера показывает иное)
а сейчас как можно узнать свой PUK не звоня оператору? интернет-помощник выпилили же вроде. Валяется несколько пластиков, не пойму какой от какой симки
 
Реєстрація
09.12.20
Місто
Херсонская обл.
а сейчас как можно узнать свой PUK не звоня оператору? интернет-помощник выпилили же вроде. Валяется несколько пластиков, не пойму какой от какой симки
Как вариант, авторизация в мобильном приложении My Vodafone возможна не только с помощью кода из SMS, но и с помощью PUK-кода. Если есть несколько пластиков с PUK-кодами, можно таким образом определить, какой PUK-код к какому номеру - пробовать входить в приложение по каждому из кодов.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
13.05.17
Місто
Харьков
Телефон
Redmi Note 9 Pro
Где на водафоне можно посмотреть к-во и объем интернет сессий за сутки ?
Сейчас похоже уже нигде. Ранее, в старой версии, когда я гененрировал ПДФку или Эксельку с подробным отчетом то в нем в виде отдельных строк было указание каждой непрерывной сессии и сколько МБ потрапчено и в рамках пакета (0 грн.) или за деньги :)
 
Зверху