Про зміни в умовах обслуговування послуги Mobile ID
09.06.2021
З 17 червня 2021 року Київстар припиняє підключення нових абонентів до послуги Mobile ID, а також закриває можливість випуску, поновлення й продовження терміну дії сертифікатів електронних ключів для всіх користувачів сервісу.
З 1 листопада 2021 року послуга Mobile ID закриється у повному обсязі, користування нею для мобільної цифрової ідентифікації, а також підписання документів за допомогою КЕП Mobile ID* стане недоступним. Користувачам сервісу рекомендовано до цього часу звернутися до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДП ДІЯ за телефонами +38 (067) 107-20-21, +38 (067) 107-20-41 для віддаленого блокування наявних сертифікатів.
Рішення компанії про поступове закриття послуги Mobile ID обумовлено низкою факторів на ринку довірчих послуг України й подальшою економічною недоцільністю підтримки та розвитку технології КЕП Mobile ID – кваліфікованого електронного підпису, що міститься на захищеній SIM-картці в мобільному телефоні абонента.
Нагадаємо, що Київстар запустив Mobile ID у дослідну експлуатацію ще у грудні 2017 року, а в грудні 2018 року першим серед телеком-операторів здійснив національний комерційний запуск послуги. Протягом кількох років Київстар розвивав сервіс, надаючи громадянам та бізнес-компаніям можливості віддаленої ідентифікації на державних і комерційних електронних ресурсах та підписання документів онлайн.
Із питаннями щодо змін в обслуговуванні послуги Mobile ID можна звертатися до вашого персонального менеджера або за номером: 0 800 300 466
*КЕП Mobile ID (ДСТУ ISO/IEC 14888-3:2019)