Крашанко, (Easteregg :) )дякую, зрозуміло. Але як мені тепер побачити статус останньої скарги, яка відкрита була по особовому рахунку? Її нема по мобільному номеру...
Хз. Бо, наприклад, я після підключення тарифа (із проблемами) випадково зробив перше поповнення по особистому номеру, а треба було по мобільному. І тепер те випадкове поповнення зависло, і я його ніде побачити не можу. Гроші десь висять. Оператор мене завірив, що я зможу їх повернути тільки при розірвання договору. Добре, що квитанцію про помилкову оплату зберіг про всяк випадок..Крашанко, (Easteregg :) )дякую, зрозуміло. Але як мені тепер побачити статус останньої скарги, яка відкрита була по особовому рахунку? Її нема по мобільному номеру...
А немає такого...gtc,*** Скрытый текст не может быть процитирован. ***
От коли їм треба, так вони форум моніторять, а тут - ні.Віключити київстар.
Тоже нетА немає такого...gtc,*** Скрытый текст не может быть процитирован. ***
Ще й з добовою 5 грн.
Взагалі немає розділу "Додатковий". Лише "Основний".
ТП "БМ Лайт".
Короч, судя по тому, что "переказ коштів" отключили и заново пришлось его активировать, это норкомоны тупо заново проделывают то же, что было в апреле-мае, только в более легкой форме. Отсюда появившиеся новые услуги в addons.Тоже нет
Зайти можно только с определённой версией браузера под конкретной операционной системой . Устаревший Хром под вин7 не подходит .ПІсля об'днання у все разом не можу зайти в вебверсію КС по особовому рахунку щоб перевірити статус скарги. Виглядає, що процес зациклився на сторінці входу/логіну, бо пробує зайти потім викидає сторінку входу, знов пробує увійти і тп бесперервно. По моб номеру все ок. Підкажіть будь ласка ті, в кого "Все разом" підключений- тепер по особовому рахунку взагалі зайти не можна вже?
А у мене пишуть:Звернув увагу:
Без меж lite - пакет на 4 тижні
Перiод: 15.04.2021 00:00:00 - 10.06.2021 23:59:59
Період активності послуги: Необмежений
Але Строк дії номера
....-14.06.2022
Тобто щось у них 10-го, точніше з 11-го заклинило/змінилось.
КС дійшов до того, що його нормальну роботу (як воно має бути за його обіцянками) вже вважають дивом.Сьогодні вранці перевіряю рахунок і диво - 55 грн. на основному рахунку, абонку зняли з бонусних.
Яка саме версія потрібна? Яка ОС?Зайти можно только с определённой версией браузера под конкретной операционной системой . Устаревший Хром под вин7 не подходит .ПІсля об'днання у все разом не можу зайти в вебверсію КС по особовому рахунку щоб перевірити статус скарги. Виглядає, що процес зациклився на сторінці входу/логіну, бо пробує зайти потім викидає сторінку входу, знов пробує увійти і тп бесперервно. По моб номеру все ок. Підкажіть будь ласка ті, в кого "Все разом" підключений- тепер по особовому рахунку взагалі зайти не можна вже?
телеметрики, введённые корпорацией бабла за обязательные(год назад), делают, в сабжевом случае, хромиум #64 нерабочим, на #84 - робит.Яка саме версія потрібна? Яка ОС?
Устаревший Хром - це яка версія?
І звідки інфо?