Ще один глюк, не знаю, чи тут про це писали. У друга підключений пакет "Усюди онлайн" (1грн/10000Мб * 3 місяці). Вже два пакети використав, а третій ніяк не хоче прийти – хоч мав бути нарахованим ще 3 червня. По 466 у розділі "Послуги" звучить, що пакет Усюди онлайн активний; у додатку Мій Київстар також ця послуга відображається (здається, зі статусом "Оброблення..."). Трафіку нема, інтернет не працює. З третьої спроби через бездушну Зоряну зуміли зв'язатися з живим оператором (не хотіла з'єднанувати – мовляв, "всі оператори зайняті"). Далі оператор почав виправдовуватися за свою горе-компанію, що "зараз масові труднощі, наші спеціалісти вже над цим працююють", а на питання, коли вони вирішаться, – ухильна відповідь: "як тільки вирішаться, Ви отримаєте смс". Хотів просто так відмазатись, але у відповідь на кіпіш, що "послуга активна, я на неї розраховував, інтернет потрібен терміново, бла-бла-бла..." запропонував нарахувати компенсацію 1000Мб терміном на 3 дні (мегабайти прийшли після згоди абонента відразу). Ну хоч так.