Навіщо StarLightMedia Big Data від «Київстар»
Матусі та любителі домашніх тварин: що знає про своїх абонентів «Київстар» та як він ділиться цими знаннями зі StarLightMedia.
detector.media
[таргетинг за ймовірними статтю та віком – це тільки перший крок.]
Наш наступний крок – впровадження технічної можливості таргетингу за ймовірними інтересами клієнтів, окрім прорахунку їхньої ймовірної статі та віку. Під клієнтом у даному випадку розуміємо розрахований за допомогою алгоритмів профіль користувача – потенційного переглядача реклами. Ми розуміємо, що якщо ми хочемо зробити рекламу ще ефективнішою, потрібно передбачати ймовірні інтереси користувача, його ймовірні поведінкові звички. Такі прорахунки на базі знеособлених даних уже доступні на платформі «Київстар» Big Data і наша мета – технічно зорієнтувати на ці характеристики диджитал-рекламу. Крім того, ми ділимося з «Київстар» тими запитами, які взагалі є актуальними для рекламодавців. Так, маємо попит від рекламодавців на таргентинг імовірних матусь, який уже працює, а також імовірних власників котів і собак, що з’явиться до літа. Командою «Київстар» ведеться активна розробка сегментів, затребуваних ринком.