Реєстрація
02.05.12
Місто
Черновцы
Телефон
Xiaomi Redmi 9
rosstikf, ОТР на прохождение 3-D Secure банк отправляет либо через SMS, либо PUSH в приложении. С учётом описанного ранее кейса, у воров был доступ к SMS и потом они заимели доступ к твоему аккаунту интернет-банкинга.

Если ты не согласен с решением банка, то дорога в суд.
До смс ніхто немав доступу, раніше хтось на форумі писав що якщо повідомлення від гугла то там можна бачити смс відаленно, цю теорії перевірив в повідомлення не підключенно ні до якого пристрою, та перевірив хто заходив в гугл акаунт так само все чисто. Якщо б мали доступ до смс б вкрали гроші і з інших моїх карток. В суд подавати напевно буде дороще ніж вкрали рахуючи витрати на адвоката. Тому просив банк щоб дали ip з яких заходили в банкінгу а у відповідь тишина.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
rosstikf, ну это твоё мнение :)
Стоит узнавать у оператора были ли входящие сообщения такого-то числа за такой промежуток времени (ещё это позволяет просмотреть система самообслуживания оператора).

Это не массовая проблема, как была у ПУМБа в феврале-марте. Поэтому где-то должна быть локальная уязвимость. IMHO
 
Реєстрація
18.06.21
Місто
Волинь
Особисто в мене з'явилось чергове "проти" того, щоб коли небудь навіть думати ставати клієнтом Форварду...
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Пароль который менять рекомендуют это тот по которому вход в приложение?
Присоединяюсь к вопросу.
Да, именно его.
Но в при входе в инетбанк все равно нужно получить смс с кодом. Именно смс, а не пуш или сообщение в вайбер или телеграм.
Т.о. в случае компрометации пароля юзер получит несколько смс с одноразовым паролем, поймет что что-то не так и поменяет уже сам пароль от инет банка.
 
Реєстрація
02.05.12
Місто
Черновцы
Телефон
Xiaomi Redmi 9
Пароль который менять рекомендуют это тот по которому вход в приложение?
Присоединяюсь к вопросу.
Виходить так.
 
Реєстрація
01.04.18
Місто
Киев
Особисто в мене з'явилось чергове "проти" того, щоб коли небудь навіть думати ставати клієнтом Форварду...
Чому? Ви дійсно здивовані відповіддю банку? Так це шаблон - ніякої провини не брати допоки або не дійде в суд, або провине не стане такою масовою, що точно від когось дійде до суду. Який банк окрім, можливо, монобанку візьме і почне давати відповіді, які можуть скомпрометувати самого себе коли він не зобов'язаний? А юридичний відділ там, думаєте задарма хавчик їсть або ж своєю ціллю ставить верховинну справедливість? Їх ціль - захищати свого роботонадавача навіть якщо той не правий - за це їм кошти платять.

Ну а якщо клієнт відмовляється в суд іти - їм же ліпше - побільше б таких їм клієнтів.

Адвокат Ростіслав Кравець дуже банки полюбляє, тож я б пішов до нього на візит. Якщо в іншому місті - все одно б написав лист, чи зможе він захищати інтереси/візьметься за справу.
 
Реєстрація
01.06.19
Місто
Днепр
Який банк окрім, можливо, монобанку візьме і почне давати відповіді, які можуть скомпрометувати самого себе коли він не зобов'язаний?
По опыту той истории с ПУМБ monobank тоже вину на себя не очень-то хочет на себя брать. Тогда даже сам Гороховский на FB накатал немного издевательский пост. Но потом, видимо, с ПУМБ разобрались и втихаря пофиксили перевод средств с привязанных карт других банков. Деньги, правда, если судить по отзывам, ПУМБ тогда пострадавшим вернул.
 
Реєстрація
18.06.21
Місто
Волинь
Особисто в мене з'явилось чергове "проти" того, щоб коли небудь навіть думати ставати клієнтом Форварду...
Чому? Ви дійсно здивовані відповіддю банку? Так це шаблон - ніякої провини не брати допоки або не дійде в суд, або провине не стане такою масовою, що точно від когось дійде до суду. Який банк окрім, можливо, монобанку візьме і почне давати відповіді, які можуть скомпрометувати самого себе коли він не зобов'язаний? А юридичний відділ там, думаєте задарма хавчик їсть або ж своєю ціллю ставить верховинну справедливість? Їх ціль - захищати свого роботонадавача навіть якщо той не правий - за це їм кошти платять.

Ну а якщо клієнт відмовляється в суд іти - їм же ліпше - побільше б таких їм клієнтів.

Адвокат Ростіслав Кравець дуже банки полюбляє, тож я б пішов до нього на візит. Якщо в іншому місті - все одно б написав лист, чи зможе він захищати інтереси/візьметься за справу.
Так ви праві, я це все прекрасно розумію. Конкретно Форвард у цій ситуації на мою думку веде себе дуже не професійно. Банк повністю зливає передає інфу у самі знаєте які конторки, що провокує море непотрібного спаму, здійснює дзвінки чи смс з наполегливими проханнями повернути кредити людям які або не є клієнтами Форварду, або не мають ніякого відношення до цього. В добавок ще і те, що вони не хочуть ніяк реагувати на самовільне відключення смс інформування та пуш перед крадіжкою грошей у rosstikf.
Це вже моя особиста неприязнь.
 

viccy

Читатель
Реєстрація
30.01.15
Місто
Кропивницкий
Пароль который менять рекомендуют это тот по которому вход в приложение?
Присоединяюсь к вопросу.
Виходить так.
Там есть: 1. Изменить пин-код.
2. Изменить пароль.
Пин, понятно, для входа в приложение.
А вот для чего пароль, хз. Припоминается, это не пароль при оплате, а пароль, который устанавливал ещё, когда не был предусмотрен пин для входа в приложуху.
Менять скорее всего надо оба.
Только вот, если тырились деньги через перехват СМС, то не будут ли также перехвачены СМС при оплате, несмотря на новые пароли?
Может, лучше б какая-нибудь двухфакторная авторизация была...
 
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Ви дійсно здивовані відповіддю банку?
Ну зависит ещё тот момент какой текст писал потерпевший в заявлении.

Через платёжную систему операцию оспорить нельзя, подтверждение через 3-D Secure.
А вот как зашли в банкинг или какие уязвимости использовали, то это другой вопрос. ) Банк должен это анализировать.
 
Реєстрація
02.05.12
Місто
Черновцы
Телефон
Xiaomi Redmi 9
Тут мені на форумі порадили звернутись до адвоката і відправили посилання, письмо написав, відповів щоб в понеділок подзвонити йому і поговорити. Сьогодні знову звернувся до банку щоб відповіли на всі питання які задавав в попередньому звернені і просто проігнорували, також сьгодні з іншого номеру подзвонив голові правління банку підняв слухавку, відповів що мені відповідь надали і щоб більше йому не дзвонити і виключив, навіть не дослухав мене. До цього часу так і не отримав відповідь від банку куди надходили запити для підтвердження платежа у вигляді смс чи у вигляді пуш повідомлення, чи взагалі вони надходили кудись, лічно мені надійшло тільки 4-те пуш підтвердження яке я відклонив і побачив що перед тим було виконано 3 платежа.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
18.06.21
Місто
Волинь
Одне і те саме: 3d secure, 3d secure... Піти на зустріч клієнту та надати інформацію про те куди надходило підтвердження платежів: тут ми все, наші повноваження все. Ах точно, цим же вони покажуть що вині у ситуації і діра була у їх системі. І НБУ морозяться. ;)(y)
 
Реєстрація
01.04.18
Місто
Киев
Тут мені на форумі порадили звернутись до адвоката і відправили посилання, письмо написав, відповів щоб в понеділок подзвонити йому і поговорити. Сьогодні знову звернувся до банку щоб відповіли на всі питання які задавав в попередньому звернені і просто проігнорували, також сьгодні з іншого номеру подзвонив голові правління банку підняв слухавку, відповів що мені відповідь надали і щоб більше йому не дзвонити і виключив, навіть не дослухав мене. До цього часу так і не отримав відповідь від банку куди надходили запити для підтвердження платежа у вигляді смс чи у вигляді пуш повідомлення, чи взагалі вони надходили кудись, лічно мені надійшло тільки 4-те пуш підтвердження яке я відклонив і побачив що перед тим було виконано 3 платежа.
Під час розмови не забудьте надати інформацію, що під час зміни лімітів в додатку виставляється попередження, від банку, що клієнт цією зміною бере усі ризики за несанкціоновані списання на себе. Це точно погіршує позицію і адвокат має знати.
 
Останнє редагування:
Зверху