Я вже з початку літа чи точніше з кінця весни чекаю коли виконається перенесення номеру по заміні старого формата сімкарти (2G, 3G) на новий формат сімкарти (4G), днів декілька тому сімкарта на яку мається бути перенесений старий номер взагалі перестала працювати та пише що вона не дійсна, тез підтримка як завжди говорить що проблема вирішується, здасться четвертий місяць уже чекаю на те коли мені перенесуть номер. До тех підтримки пишу щотижня ось ці 4 місяці. Пустота, кожен раз відповідь заради галочки.Я вже місяць чекаю, коли налагодять проблему з смс для тарифів Все разом-не можу на тб зайти по номер особ, бо смс не приходить, а по моб, канали всі платні.
Судячи з автоменю, проблема масова. Хоча в них черз одну-масові...