Бізнес тарифи lifecell

vlady

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
24.07.18
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15 Pro
Бізнес тарифи lifecell

Линійка «Діджитал Офіс»
ТарифДіджитал Офіс 50Діджитал Офіс 70Діджитал Офіс 90Діджитал Офіс 120Діджитал Офіс 150
Пакетні хвилини для дзвінків в межах корпоративної групиБезлімітБезлімітБезліміт+lifecellБезліміт+lifecellБезліміт+lifecell
Пакетні хвилини для дзвінків на номери інших мобільних операторів та на номери фіксованого зв’язку України, крім lifecell--250 хв400 хв500 хв
Інтернет10 ГБ20 ГБ9 ГБ15 ГБ20 ГБ
BiPБезкоштовний інтернет-трафік по Україні
(у всіх тарифах)
Lifebox10 ГБ25 ГБ10 ГБ25 ГБ50 ГБ
SMS--250 SMS400 SMS500 SMS
Соцмережі, Facebook--БезкоштовноБезкоштовноБезкоштовно
Приват 24--БезкоштовноБезкоштовноБезкоштовно
Початковий платіж0 грн0 грн90 грн120 грн150 грн
Щомісячна плата за пакет послуг50 грн70 грн90 грн120 грн150 грн


Линійка «Бізнес»
ТарифБізнес СтартБізнес Старт 90Бізнес СтандартБізнес Стандарт +Бізнес ОптимальнийБізнес ПроБізнес Свобода 120Бізнес Преміум 200Бізнес Плюс 99
Дзвінки на lifecellБезліміт-БезлімітБезлімітБезлімітБезліміт--Безліміт
Дзвінки на всі мобільні номери по Україні (крім lifecell)450 хв-600 хв800 хв1000 хв1500 хв--400 хв
Дзвінки в рамках корпоративної групи, Пакетні хвилини для дзвінків на номери мобільного та фіксованого зв’язку України-Безліміт, 800 хв----Безліміт, 1000 хвБезліміт, 2000 хв-
Інтернет10 ГБ10 ГББезліміт (50 Гб, далі - шейп)Безліміт (50 Гб, далі - шейп)Безліміт (100 Гб, далі - шейп)Безліміт (100 Гб, далі - шейп)15 ГБ+ та використані ГБ в попередньому місяці30 ГБ+ та використані ГБ в попередньому місяціБезліміт (50 Гб, далі - шейп)
SMS450 SMS400 SMS600 SMS800 SMS1000 SMS1500 SMS500 SMS1000 SMS100 SMS
СоцмережіБезліміт
(у всіх тарифах)
BiPБезкоштовний інтернет-трафік по Україні
(у всіх тарифах)
Початковий платіж130 грн90 грн180 грн400 грн500 грн700 грн120 грн200 грн99 грн
Щомісячна плата за пакет послуг130 грн90 грн180 грн400 грн500 грн700 грн120 грн200 грн99 грн


Лінійка «Інтернет для бізнесу»
ТарифІнтернет для бізнесу 30 GBІнтернет для бізнесу 60 GBІнтернет для бізнесу 100 GBІнтернет для бізнесу 300 GB
Інтернет30 ГБ+ використані ГБ в попередньому місяці60 ГБ+ використані ГБ в попередньому місяці100 ГБ+ використані ГБ в попередньому місяці300 ГБ+ використані ГБ в попередньому місяці
СоцмережіБезліміт
(у всіх тарифах)
BiPБезкоштовний трафік по Україні
(у всіх тарифах)
Початковий платіж99 грн149 грн249 грн299 грн
Щомісячна плата за пакет послуг99 грн149 грн249 грн299 грн

Акція від -50% для юридичних осіб та ФОП

Архів бізнес-тарифів
 
Причина: Зміни з 1.08.2022
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Комусь вдавалося нормально перейти з передплати на корпу?
В мене така ситуація: ще в суботу зранку подав на сайті заявку на перехід у ТП "Діджитал офіс 60", і там було вказано, що менеджер нібито зв'яжеться зі мною найближчим часом. Ніхто не зв'язався, тоді я продублював заявку в понеділок зранку. І ще досі глухо. Щойно написав в чат підтримки у Фейсбук із описом ситуації, і вони кудись-там "передали інформацію". У магазині Лайфселл оформляти перехід на корпу відмовились: сказали, що підключають тільки нових абонентів, а існуючим абонентам перехід можливий тільки через заявку на сайті.
 

Вкладення

  • Screenshot_2021-10-09-11-23-44-216_org.bromite.bromite.jpg
    Screenshot_2021-10-09-11-23-44-216_org.bromite.bromite.jpg
    190.8 КБ · Перегляди: 34
Реєстрація
29.08.09
Місто
Монастирище
Телефон
Samsung Galaxy S23
Комусь вдавалося нормально перейти з передплати на корпу?
В мене така ситуація: ще в суботу зранку подав на сайті заявку на перехід у ТП "Діджитал офіс 60", і там було вказано, що менеджер нібито зв'яжеться зі мною найближчим часом. Ніхто не зв'язався, тоді я продублював заявку в понеділок зранку. І ще досі глухо. Щойно написав в чат підтримки у Фейсбук із описом ситуації, і вони кудись-там "передали інформацію". У магазині Лайфселл оформляти перехід на корпу відмовились: сказали, що підключають тільки нових абонентів, а існуючим абонентам перехід можливий тільки через заявку на сайті.
В них там багато роботи, а на людях економлять. Банально менеджери не встигають всім займатися, бо їх там має бути три рази більше як мінімум.
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Продовження історії: нарешті зателефонувала менеджерка і сказала зовсім протидежне до того, що говорив дилер у магазині Лайфселл. За її словами, переведення абонентів передплати на корпоративну форму обслуговування відбувається саме за зверненням абонента до магазину. Я попросив допомогти розібратись із ситуацією, адже, за інформацією представника у магазині, єдиний спосіб перейти на корпу - це віддалено через менеджера. На що вона сказала, що менеджери переведенням абонентів з передплати не займаються, а у магазині не повинні були мені відмовити, і порадила скласти заявку у відділення оцінки якості обслуговування (якось так називається), тоді розпитала подробиці ситуації в магазині. Ще рекомендувала сходити до іншого магазину Лайфселл в іншій частині міста (це вже повний треш) на випадок, якщо розгляд запиту займе більше часу. Через деякий час надійшла СМС про те, що за моїм номером було створено запит, і номер запиту.
 
Реєстрація
20.06.18
Місто
Одеса
В некоторых (чтоб не говорить за всех) магазинах лайфселл работают тупицы. Надо зайти туда и настаивать, чтоб они связывались с вышестоящим менеджером и получали инструкции. У меня каждый раз так происходит.
Post automatically merged:

rvk220, аккуратнее с превышениями траффика на дидж офис - дорого получается.
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
BaRRmaley, використовую мобільного інтернету від сили 1,5 Гб на місяць, решта трафіку і так кожен раз згоряє. Умови 60-ки для мене якраз норм: 150 хв на ворогів включно з міськими, безліміт в мережі, 6 Гб, оплата 1 числа за повний місяць - дуже зручно.

Спитаюсь ради інтересу: 1Гб за 30хв біп аут на корпі не діє? І що буде при перевищенні трафіку: номер зайде "в мінуси"?
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
аккуратнее с превышениями траффика на дидж офис - дорого получается.
В смысле? Дополнительные пакеты, как по мне, вполне вменяемые деньги стоят (например, 5 гиг за 35 грн.). А в розницу трафик у всех операторов недешевый.
 
Реєстрація
20.06.18
Місто
Одеса
Kritik, это если добровольно докупаешь. А если начинают считать по 10грн/100МБ, то можно быстро потратить все запасы. Я бы предпочёл предупреждение, но внезапность - фича всех операторов.
 
Реєстрація
19.06.13
Місто
Киев
Комусь вдавалося нормально перейти з передплати на корпу?
В мене така ситуація: ще в суботу зранку подав на сайті заявку на перехід у ТП "Діджитал офіс 60", і там було вказано, що менеджер нібито зв'яжеться зі мною найближчим часом. Ніхто не зв'язався, тоді я продублював заявку в понеділок зранку. І ще досі глухо. Щойно написав в чат підтримки у Фейсбук із описом ситуації, і вони кудись-там "передали інформацію". У магазині Лайфселл оформляти перехід на корпу відмовились: сказали, що підключають тільки нових абонентів, а існуючим абонентам перехід можливий тільки через заявку на сайті.
Я переходив. Але ще на початку року. Зайшов в магазин. Паспорт, код, свідоцтво ФОП. Клацали клацали. Дали договір. Все. Потім нові номери з припейду в корпу вводив. Просто приходив, називав корпу, номер якій хочу перевести, приходила смс, відповідав на неї, поповнив рахунок і все номер в корпі. То може такій магазин, і бояться подзвонити менеджеру чи керівнику
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Я бы предпочёл предупреждение
Максимум, что есть - предупреждение от ПО смартфона.

От операторов, когда 0 на счету - присылают сообщения типа "пополните счет и будет вам интернет", или "у вас тут еще бонусы есть - не хотите на интернет поменять?". А если на счету есть деньги - "о, пан багатий" %) .
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
не обязан делать работу за других, тем более если не платят за подобные действия
Я не стверджую, що повинен і що це його робота: це ствердджувала менеджерка Лайфселл. Імовірно, вона була права, тому що інакше не складала б запит-скаргу на цей факт ненадання послуг працівником магазину.

А, взагалі, структура компанії та розподіл обов'язків між працівниками / дилерами / партнерами і т.д. не повинен цікавити клієнта. Це те, з чим у компанії апріорно повинні розібратись і забезпечити належне надання послуг.
Якщо в цій ситуації і справді працівник магазину не є винним (хоча, вважаю, це малоімовірно) - значить, це незадовільна робота компанії в цілому: якщо різні структрурні підрозділи компанії перенаправляють клієнта одне до одного і доводять своє право не надати клієнту послугу, в результаті чого її так і не було надано, - це вже повне дно.
 
Реєстрація
29.08.09
Місто
Монастирище
Телефон
Samsung Galaxy S23
Продовження історії: нарешті зателефонувала менеджерка і сказала зовсім протидежне до того, що говорив дилер у магазині Лайфселл. За її словами, переведення абонентів передплати на корпоративну форму обслуговування відбувається саме за зверненням абонента до магазину. Я попросив допомогти розібратись із ситуацією, адже, за інформацією представника у магазині, єдиний спосіб перейти на корпу - це віддалено через менеджера. На що вона сказала, що менеджери переведенням абонентів з передплати не займаються, а у магазині не повинні були мені відмовити, і порадила скласти заявку у відділення оцінки якості обслуговування (якось так називається), тоді розпитала подробиці ситуації в магазині. Ще рекомендувала сходити до іншого магазину Лайфселл в іншій частині міста (це вже повний треш) на випадок, якщо розгляд запиту займе більше часу. Через деякий час надійшла СМС про те, що за моїм номером було створено запит, і номер запиту.
Менеджер все правильно сказала. В більшості магазинів дилерів, таке враження, що наймають людей з освітою в 4 класи - і випускний. Сам постійно зіштовхуюсь з тим, що я як клієнт, знаю більше ніж вони. Потрібно розуміти ще, що там працюють не працівники самої компанії, а працівники дилерів, які хочуть знайти працівника, що буде згоден працювати за 5 копійок. Логічно, що хороші спеціалісти такі місця будуть оминати десятою дорогою.... от і маємо.
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Продовження історії #3: після складення запиту таки в магазині мене успішно перевели на корпоративну форму обслуговування. А було це так: цього разу вже працівник не відмовляв у наданні послуги, зате і далі вів себе вкрай непрофесійно, задаючи дебільні питання на кшталт "а навіщо Вам корпоративна форма обслуговування" і т.д. Тоді я розповів про те, що за порадою менеджера склав запит у підтримку стосовно відмови в обслуговуванні минулої субтоти (як з'ясувалось, мене тоді "обслуговував" його горе-колега, а він був поруч). На що він відповів, що я "настукав", "плювнув їм в лице" і т.д., і почав мені доводити, що мені ніхто не відмовляв, а просто радили звернутись до менеджера. Я таки довів, що я отримав саме відмову, бо мені було сказано прямим текстом, що вони не переводять абонентів передплати, а лише займаються підключенням нових абонентів. Тоді він став нервувати, співаючи вже іншої пісні, що начебто в них була директива не займатись цим і радити абонентам робити такі дії віддалено через менеджерів. Я кажу: якщо у вас була така директива і ви впевнені, що діяли правильно, то чим вам загрожує розгляд цієї справи? У такому випадку вам же нічого боятись. Тоді він відповів, що кілька днів тому їм вже прийшла інша директива - підключати всіх. На що я кажу, що це просто прекрасно і результат звернення мене повністю влаштовує: тепер абоненти Лайфселл у вашому центрі обслуговування нарешті зможуть отримати потрібні їм послуги.
Далі працівник таки зайнявся підключенням. Очевидно, не дуже розумів, що робить, адже разів 5 до когось телефонував і перепитував, як це робиться, - наче робить таке вперше. Поводив себе досить дивно, кілька разів звертався до мене з одним і тим самим запитанням, чому не дуже добре видно шрифт на виписці про реєстрацію ФОП, чому в кутику надірваний витяг із реєстру платників єдиного податку (саме цей документ він зрештою і відсканував), на що я кожен раз дав одну й ту саму відповідь, що мені виали документи в такому стані в державних оранах. Таке враження, що навмисно шукав, до чого приколупатись.
В підсумку йому вдалося впоратися з таким "надважким" завданням щось за годину.

От, чесне слово, ще з таким даунським обслуговуванням у компаніях, співставних за масштабом із Лайфселл, не стикався.
 
Реєстрація
29.08.09
Місто
Монастирище
Телефон
Samsung Galaxy S23
Продовження історії #3: після складення запиту таки в магазині мене успішно перевели на корпоративну форму обслуговування. А було це так: цього разу вже працівник не відмовляв у наданні послуги, зате і далі вів себе вкрай непрофесійно, задаючи дебільні питання на кшталт "а навіщо Вам корпоративна форма обслуговування" і т.д. Тоді я розповів про те, що за порадою менеджера склав запит у підтримку стосовно відмови в обслуговуванні минулої субтоти (як з'ясувалось, мене тоді "обслуговував" його горе-колега, а він був поруч). На що він відповів, що я "настукав", "плювнув їм в лице" і т.д., і почав мені доводити, що мені ніхто не відмовляв, а просто радили звернутись до менеджера. Я таки довів, що я отримав саме відмову, бо мені було сказано прямим текстом, що вони не переводять абонентів передплати, а лише займаються підключенням нових абонентів. Тоді він став нервувати, співаючи вже іншої пісні, що начебто в них була директива не займатись цим і радити абонентам робити такі дії віддалено через менеджерів. Я кажу: якщо у вас була така директива і ви впевнені, що діяли правильно, то чим вам загрожує розгляд цієї справи? У такому випадку вам же нічого боятись. Тоді він відповів, що кілька днів тому їм вже прийшла інша директива - підключати всіх. На що я кажу, що це просто прекрасно і результат звернення мене повністю влаштовує: тепер абоненти Лайфселл у вашому центрі обслуговування нарешті зможуть отримати потрібні їм послуги.
Далі працівник таки зайнявся підключенням. Очевидно, не дуже розумів, що робить, адже разів 5 до когось телефонував і перепитував, як це робиться, - наче робить таке вперше. Поводив себе досить дивно, кілька разів звертався до мене з одним і тим самим запитанням, чому не дуже добре видно шрифт на виписці про реєстрацію ФОП, чому в кутику надірваний витяг із реєстру платників єдиного податку (саме цей документ він зрештою і відсканував), на що я кожен раз дав одну й ту саму відповідь, що мені виали документи в такому стані в державних оранах. Таке враження, що навмисно шукав, до чого приколупатись.
В підсумку йому вдалося впоратися з таким "надважким" завданням щось за годину.

От, чесне слово, ще з таким даунським обслуговуванням у компаніях, співставних за масштабом із Лайфселл, не стикався.
Я спілкувався зі своїм менеджером щодо аналогічних ситуацій у відділеннях, то він просто важко зітхнув і сказав, що таке майже в кожному відділенні відбувається і не один я скаржуся на це.
 
Реєстрація
27.05.21
Місто
Киев
Подскажите, активируется ли сим карта с корпоративным номером, если в момент активации сим карты, тариф не будет доступен к подключению? Есть ли срок действия, до которого нужно активировать сим карту с корпоративным тарифом?
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Продовження історії #4. За результатом розгляду заявки у Лайфселл таки визнали, що "у діях консультанта підтвердилося порушення Стандартів обслуговування".
Що вже плюс, адже визнання проблеми – перший крок до її вирішення. Маю на увазі глобально ситуацію на місцях, бо мою конкретну справу вже було успішно вирішено.
 

Вкладення

  • IMG_20211023_004828.jpg
    IMG_20211023_004828.jpg
    152.9 КБ · Перегляди: 50
Реєстрація
18.10.11
Місто
Киев
А как на корпе теперь связаться с оператором на линии? С главного меню убрали.
 
Реєстрація
18.10.11
Місто
Киев
А как на корпе теперь связаться с оператором на линии? С главного меню убрали.
по бипу- довольно быстро...
Та это для кнопочных телефонов.
На корпе, я так понимаю, посыпалось всё. Операторы говорят, что пополнять счета заранее не стоит, ибо не активируются месячные пакеты.
Приходят СМС о неснятии абонентской платы и снятии суточной, при том, что в системе видна активация месячного пакета.
 

Яша

Бывалый
Реєстрація
01.01.18
Місто
Киев
Телефон
Poco X3 Pro
пополнять счета заранее не стоит, ибо не активируются месячные пакеты.
Приходят СМС о неснятии абонентской платы и снятии суточной, при том, что в системе видна активация месячного пакета
IT-шники из КС добрались до биллинга Lifecell?)
 
Зверху