Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:
Реєстрація
18.06.21
Місто
Волинь
В суде женщина объясняла, что начиная с 2003 года пользуется услугами сотовой связи от ЧАО «ВФ Украина». Поскольку ее абонентский номер используется для осуществления финансовых операций в банковской системе, то в мае 2019 года она обратилась к оператору с просьбой подключить услугу «Ограничение удаленной замены SIM-карты». Данная услуга предусматривает, что замена или перевыпуск SIM-карты производится поставщиком услуг только при личном присутствии владельца номера с предъявлением паспорта.

Однако, в декабре этого же года, накануне рождественско-новогодних праздников, оператор мобильной связи по заказу неизвестного осуществил перевыпуск SIM-карты истицы, не проведя при этом идентификацию абонента, и даже не отправил SMS-предупреждение о замене карты. Таким образом, абонентский номер сумчанки попал в руки мошенников, которые в Кривом Роге воспользовались им для входа в онлайн-банкинги ПриватБанк и Monobank и за 40 минут украли почти 30 000 грн.

Рассмотрев материалы дела, апелляционный суд отменил решение суда первой инстанции в части отказа в удовлетворении требований о возмещении морального вреда. Поскольку компания некачественно предоставила свои услуги и этим нанесла истице моральный ущерб, апелляционный суд частично удовлетворил иск пострадавшей и взыскал с Vodafone в ее пользу 10 000 гривен моральной компенсации. Относительно возмещения материального ущерба, апелляционный суд в своем постановлении отметил, что нет оснований для возмещения украденных мошенниками средств в сумме 26 077 грн, так как сам оператор мобильной связи к краже не был причастен.


Як взагалі така операція як перевипуск сімки може ось так легко пройти, без смс і ідентифікації??? Цей процес, окрім звичайно *втручання* системи, точно має контролювати жива людина... Значить хтось зі співробітників, або, м'яко кажучи, неуважний, або не чесний.
 
Реєстрація
07.01.21
Місто
Київ
А як зловмисники, маючи тільки SIM, зайшли в Монобанк? Здається SIM недостатньо.
 
Реєстрація
06.08.16
Місто
Киев
це схоже на салдацький фольклор про невгамовний дух прапора)))
не знаю на что это похоже, но мне нравится когда кто-то обязался выполнить какую-то работу, выполнил её на отцепись и за это получает по мордасам: рублем, через ККУ, КУпАП или хотя бы в виде общественного порицания. Так воспитывается правильная бизнес-культура, так воспитывается институт репутации и вообще культура в обществе.
Украина и так как будто застыла в 90х, надо хотя бы маленькими шажками оттуда выходить
 
Реєстрація
10.09.20
Місто
Dnipro
Мошенники украли деньги: апелляционный суд обязал «Vodafone» возместить сумчанке мора
хорошо нагнули красномордых

Там в новости дальше пишут что красномордые таки выехали сухими из воды и за свой косяк ответственности в полной мере не понесли:


Относительно возмещения материального ущерба, апелляционный суд в своем постановлении отметил, что нет оснований для возмещения украденных мошенниками средств в сумме 26 077 грн, так как сам оператор мобильной связи к краже не был причастен.
 

Bubblegum

Мимо проходил
Реєстрація
09.01.13
Місто
Сумщина
цікавий кейс! А де ж писаки-обосцаки посилання на рішення суду прогавили ?

Навіщо ображати журналістів, коли навіть у першоджерелі - заяві суду - посилання на реєстр і номер справи відсутнє?


Проте нескладний пошук за ключовими словами, доступний будь-кому на форумі дає жадане посилання


хорошо нагнули красномордых

На жаль не дуже, бо врахували лише моральну шкоду в 10 тисяч, а от щодо того, чи були повернуті банками вкрадені кошти невідомо, але обов’язок їх повертати на Vodafone не поклали, а шкода, бо це б змусило оператора розробити чіткі процедури.
Як взагалі така операція як перевипуск сімки може ось так легко пройти, без смс і ідентифікації???

Як випливає з рішення суду оператор не підключив цю послугу назад:

При зміні формату SIM-картки 19 грудня 2019 року у позивача не було відібрано заяву про дозвіл на зняття послуги «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки». Спеціаліст відділення-магазину Vodafone проінформувала, що у зв`язку із обмеженими технічними можливостями для зміни формату SIM-картки з швидкісним покриттям 4-GINTERNET, остання відключить послугу «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», та після заміни SIM-картки вказана послуга буде одразу ж поновлена. Тому, до 28 грудня 2019 року позивачка була впевнена, що послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки» підключена та працює. Крім того, при поданні заявки на віддалену заміну, перевипуск SIM- карти, на абонентський номер належного користувача від Vodafone надходить SMS-повідомлення з наступним текстом: «Увага! Протягом 60 хвилин буде виконана заміна SIM-картки за цим номером. Якщо Ви не подавали заявку (номер заявки), підключіть самостійно «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки» (Послуги>Інші послуги) в додатку Му Vodafoneабо телефонуйте 0800400222 (безкоштовно в Україні)». Подібного SMS-повідомлення позивачем від Vodafone отримано не було, натомість відповідно до інформації, наданої відповідачем в рамках досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за № 12019200440003932 від 28 грудня 2019 року, SMS-повідомлення з інформуванням про заміну, пере випуск SIM-карти було відправлено на абонентський номер, з якого було подано заявку на заміну, перевипуск SIM-карти, а саме о 15 год. 40 хв. 28 грудня 2019 року SMS-повідомлення від ПрАТ «ВФ Україна» із попередженням направлено на абонентський номер НОМЕР_7 .​


Вважає, що через незаконні дії працівників (спеціалістів) Vodafone, що полягають у: самовільному знятті функції обмеження віддаленої заміни SIM-карти; не відправленні SMS-повідомлення із текстом попередження про заміну, пере випуск SIM-карти на абонентський номер позивача, заявка на заміну якого була подана; відправленні з невідомих причин SMS-повідомлення із текстом попередження про заміну, перевипуск SIM-карти на абонентський номер сторонньої особи (злочинця); наданні доступу до абонентського номеру ОСОБА_1 , що також є її фінансовим номером телефону для здійснення фінансових операцій в банківських системах, стороннім (третім) особам, без здійснення відповідної перевірки та встановлення (ідентифікації) належного користувача, та які в подальшому призвели до викрадення грошових коштів з банківських рахунків позивача, відповідач, надаючи телекомунікаційні послуги (продукцію) порушив вимоги Закону України «Про захист прав споживачів», Закону України «Про телекомунікації», чим завдав ОСОБА_1 матеріальних збитків на загальну суму 26077,89 грн.​
 
Реєстрація
07.01.21
Місто
Київ
Як взагалі така операція як перевипуск сімки може ось так легко пройти, без смс і ідентифікації??? Цей процес, окрім звичайно *втручання* системи, точно має контролювати жива людина... Значить хтось зі співробітників, або, м'яко кажучи, неуважний, або не чесний.
Здається, колись можна було перевипустити сімку маючи тільки холдер від неї.
 
Реєстрація
06.08.16
Місто
Киев
А як зловмисники, маючи тільки SIM, зайшли в Монобанк? Здається SIM недостатньо.
а шо еще надо? я что-то не припомню чтобы у наших банков хоть у кого-то было полноценное MFA, с аутентификатором или боже упаси хард токеном (о чем я говорю вообще?). Безопасность? Не, не слышал.
 

Sanёk

Заблокирован
Реєстрація
20.04.13
Місто
Львів
Як взагалі така операція як перевипуск сімки може ось так легко пройти, без смс і ідентифікації??? Цей процес, окрім звичайно *втручання* системи, точно має контролювати жива людина... Значить хтось зі співробітників, або, м'яко кажучи, неуважний, або не чесний.
Здається, колись можна було перевипустити сімку маючи тільки холдер від неї.
А что сейчас требуют? Холдера недостаточно?
 
Реєстрація
06.08.16
Місто
Киев
Там в новости дальше пишут что красномордые таки выехали сухими из воды и за свой косяк ответственности в полной мере не понесли
вот это печально. Ты, ска, не какой-то госорган, который "мы вам ничего не должны", ты бизнес, которому люди несут деньги и платят тебе за услуги. Мало того что ты, кондом, эти услуги оказал некачественно и люди заплатили за воздух, так еще из-за твоих услуг они понесли значительный ущерб. В нормальной стране бы за такое отсудили кругленькую сумму. Но не у нас, к жожалению
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
так еще из-за твоих услуг они понесли значительный ущерб
В оферті чітко вказано, що красноморді не несуть відповідальності за будь-які збитки, які понесли користувачі красномордих. І так у кожного оператора/провайдера.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
а шо еще надо? я что-то не припомню чтобы у наших банков хоть у кого-то было полноценное MFA, с аутентификатором или боже упаси хард токеном (о чем я говорю вообще?). Безопасность? Не, не слышал.
Как минимум еще нужен пароль на вход в инет-банк.
 

Перемедон

Тиха украинская ночь,но..
Реєстрація
12.06.17
Місто
Південь України.
Телефон
iP 13, Px 6, Sg S23
Suncatcher, ти не допускаєш, що ця стаття в "газеті" "отсосана" для червоного заголовку. Тут нема і натяку на покарання за безпредел ВФ, та й не бачу можливостей для ВФ хімічити, навіть, якщо представник ВФ - злодій. Я 4 місяць не можу отримати заміну карти, моючи на руках карт-холдер, ІМЕЙ пристроя та паспорт. У представників ВФ не такі повноваження, як у експертів. Спробуй експерту хочаб натякнути на шахер-махер. Якщо він і буде, то ціна питання буде на рівні зливу білінга. А тут ризикувати із-за якої клави.... Просто якийсь сюр.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
у мони есть инет-банк? только не надо мне тут про фопов задвигать, это частный случай который никому не интересен и речь тут не о нем
У мони есть пин-код на вход в приложение. По сути тот же пароль на инет-банк.
 
Реєстрація
06.08.16
Місто
Киев
У мони есть пин-код на вход в приложение. По сути тот же пароль на инет-банк.
в качестве завершения оффтопа, почитай на досуге чем отличается пин от пароля:
https://docs.microsoft.com/en-us/wi...usiness/hello-why-pin-is-better-than-password

все достоинства описанные в статье мелкомягких про Windows PIN превращаются в недостатки если мы говорим про мобильные приложения: пин привязан к девайсу, соответственно неактуален на другом девайсе (в отличие от пароля!). Как только злоумышленник увел твою симку, то он может установить Моню на любом девайсе и весь твой пин пойдет в мусорку. В случае мобилок симка (!) выполняет роль пароля, а не пин.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
в качестве завершения оффтопа, почитай на досуге чем отличается пин от пароля:
https://docs.microsoft.com/en-us/wi...usiness/hello-why-pin-is-better-than-password
Пин от Майкрософта может и привязывается к девайсу, но он к дискуссии вообще не при чем. А вот от Монобанка очень даже к аккаунту. Так что аргумент не засчитан.
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
я что-то не припомню чтобы у наших банков хоть у кого-то было полноценное MFA, с аутентификатором или боже упаси хард токеном (о чем я говорю вообще?)
В теме Форварда писали, что они что-то такое делают (типа, "если вы замените сим, то сутки не сможете зайти в интернетбанкинг/приложение"). Но по факту никто не отписывался, что это работает.
 

EricX

Morpheus
Реєстрація
26.10.07
Місто
Івано-Франківськ
Очень не порадовала процедура восстановления утеряной SIM незарегистрированного препейда,
имея оригинальный холдер на руках. В ЦОА посоветовали купить SIM для замены и провести её самостоятельно по процедуре, ОК, не вопрос, так и сделал. Связался с оператором, прошёл идентификацию по Puk1, сообщил серийный номер новой SIM, сказали подождать часик, жду больше часа. Включаю новую SIM, сети нет, жду ещё. Получаю на номер с которого звонил, SMS о том, что час назад установлен временный запрос на удалённое восстановление SIM, хотя разумеется, я его не устанавливал. Звоню ещё раз на 0800400222 и прошу повторно пройти идентификацию, причём располагаю любыми необходимыми данными(а не только, какими-то из них). Говорят о необходимости подойти в ЦОА с документами. Подхожу, паспорт мой(а не владельца), SIM холдер(с упаковкой старпака), много номеров на которые чаще всего звонили, IMEI устройства, коробка от этого устройства с IMEI. "Эксперт", с важным видом изучил мои доказательства, потом сообщил, установлен запрет на замену, причём якобы через Moй Vodafone. На что я возразил, и доступ в мой VF сейчас у меня, а запрет на удалённую замену, а не в ЦОА и я его не устанавливал. "Эксперт" какого-то чёрта стал звонить на утеряной номер(хорошо что SIM к этому моменту уже выкинули, а то если бы ответил какой-то Вася и послал всех...Это был бы весомый аргумент для VF???) Сотрудник взял копию паспорта и холдера, спросил ФИО владельцев номеров на которые часто звонили с этого номера для подтверждения, что владелец номера это я. Мне пришлось потом по-быстрому звонить владельцу, чтоб он перезвонил этим людям и объяснил ситуацию о украденном номере, и о том что СБ Vodafone надо сообщить, что владелец номера - типа я(а не он).
Девочка представившись СБ VF, прозвонилась на контактные номера и убедившись что "владелец" номера это я :), наконец дала "добро" и новая SIM зарегилась в сети. Первым делом я зашёл в мой VF и разлогинил все возможные входы. Потом для проверки зашёл под новым Puk1.
Очень нехороший осадочек от VF остался, как будто специально всё сделано, что SIM ушла нехорошему человеку, а не настоящему владельцу.
Для сравнения, для восстановления второй утерянной сим KS достаточно было анонимно предъявить холдер...
 
Останнє редагування:

EricX

Morpheus
Реєстрація
26.10.07
Місто
Івано-Франківськ
В оферті чітко вказано, що красноморді не несуть відповідальності за будь-які збитки, які понесли користувачі красномордих. І так у кожного оператора/провайдера.
Мало того, потрібно додати пункт, тримання у суворому секреті Puk1/2 кодів, а також надійно зберігати холдер. Та й самі холдери потрібно виготовляти на кшталт таких як у Київстар/lifecell, де коди розміщені під скретч-покриттям.
Post automatically merged:

А что сейчас требуют? Холдера недостаточно?
Ніт :(

Я 4 місяць не можу отримати заміну карти, моючи на руках карт-холдер, ІМЕЙ пристроя та паспорт.
Мені ще казково повезло :crying:.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.08.16
Місто
Киев
Мені ще казково повезло
вот это я хорошо проскочил в том году, по телефону восстановил. А шо сейчас требуют?
в смысле из вашего рассказа я так и не понял в каком случае восстанавливают по телефону а в каком очно. От чего это зависит?
 
Зверху