Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
люська уже давно такий формат має.
Вообще удивительно что размер холдера не изменился за последние 20 лет. Наверное совсем ничего не стоит он на больших партиях. Ибо телефоны с поддержкой полноразмерных сим уже лет 25 точно не выпускают.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
webivan, та ну, точно не 25. років 5-10. Власне люблю міні сім. зручно вставляти, зберігати тощо. а нано ...ці тендітні рамки, скрєпки... не лайк.
 
Реєстрація
09.12.20
Місто
Херсонская обл.
idea, под словом "полноразмерные" webivan наверняка имел в виду симки размером с банковскую карту, которые использовались в мобилках первой половины 90-х годов (так называемых "кирпичах"), а не мини-сим размером 2,5х1,5 см. ;)

И да, такие "кирпичи" уже лет 25 наверное не выпускаются. Мало вероятно, чтобы у кого-нибудь они ещё оставались в активном использовании. :)
 

Barin

Заблудший
Реєстрація
12.02.20
Місто
Белицкое
Есть так называемые "SIM-банки", так им как-раз нужны обычные, а не урезанные холдеры. Мобильщики от этих устройств начали защищаться: сначала место под чип SIM карты начали специально смещать в сторону (контактная площадка стала в другом месте), а теперь и размер носителя карты уменьшили.
 

Sanёk

Заблокирован
Реєстрація
20.04.13
Місто
Львів
Недавно кто-то менял сим карту через удаленную замену?
Думаю стоит ли покупать старпак для замены.
Оператор в чате сказал что услуга работает.
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Оператор в чате сказал что услуга работает.
Sanёk, Да?
 

Sanёk

Заблокирован
Реєстрація
20.04.13
Місто
Львів
Оператор в чате сказал что услуга работает.
Sanёk, Да?
Да! Новые правила - при замене в офисе! Дома если меняешь, новых правил нету!
 
Реєстрація
03.07.16
Місто
Ужгород
Телефон
Redmi Note 11 Pro
Оператор в чате сказал что услуга работает.
Sanёk, Да?
Если у абонента сим-карта утеряна или повреждена - тогда только через магазины.

А если просто нужно заменить сим-карту, которая на момент замены рабочая и может получить смс с подтверждением, то можно и самостоятельно заменить дома.
 

GreyCat

Консервативний новатор
Реєстрація
09.08.13
Місто
м. Одеса, UA
Телефон
Samsung: A52
А если просто нужно заменить сим-карту, которая на момент замены рабочая и может получить смс с подтверждением, то можно и самостоятельно заменить дома.
Не проходит такой вариант, родственники дважды пробовали. Только в центральный офис отправляют на Пушкинскую, Одесса. :(
 
  • Sad
Реакції: drmz

Sanёk

Заблокирован
Реєстрація
20.04.13
Місто
Львів
А если просто нужно заменить сим-карту, которая на момент замены рабочая и может получить смс с подтверждением, то можно и самостоятельно заменить дома.
Не проходит такой вариант, родственники дважды пробовали. Только в центральный офис отправляют на Пушкинскую, Одесса. :(
Что не получается? На каком этапе переноса?
 

GreyCat

Консервативний новатор
Реєстрація
09.08.13
Місто
м. Одеса, UA
Телефон
Samsung: A52
СМС о том что через 60 мин старая карта перестанет... а новая будет ативирована приходит. Дальше ничего не происходит. Старая по прежнему СИМка работает.
И так два круга.
 

Lycauser

Заблокирован
Реєстрація
24.01.22
Місто
Киев
Телефон
iPhone 5 SE
У меня всегда было недоумение, покупаю стартовый пакет - никаких документов не нужно, но чтобы обновить sim, — пожалуйста предоставьте паспорт, ещё и копию без спросу сделают.

Любопытно, остались ещё живые sim карты, которые UMC Sim-Sim выдавали в период с 99 до 2002 года? "Дельфинчики"
 

Sanёk

Заблокирован
Реєстрація
20.04.13
Місто
Львів
У меня всегда было недоумение, покупаю стартовый пакет - никаких документов не нужно, но чтобы обновить sim, — пожалуйста предоставьте паспорт, ещё и копию без спросу сделают.
Всегда это 26 дней января? :)
 

Lycauser

Заблокирован
Реєстрація
24.01.22
Місто
Киев
Телефон
iPhone 5 SE
У меня всегда было недоумение, покупаю стартовый пакет - никаких документов не нужно, но чтобы обновить sim, — пожалуйста предоставьте паспорт, ещё и копию без спросу сделают.
Всегда это 26 дней января? :)
Нет, примерно с 2005-го года. Тогда я первый раз пошел в ЦОА менять своего неклонирующегося "дельфина", на новую версию sim карт.
 

Sanёk

Заблокирован
Реєстрація
20.04.13
Місто
Львів
У меня всегда было недоумение, покупаю стартовый пакет - никаких документов не нужно, но чтобы обновить sim, — пожалуйста предоставьте паспорт, ещё и копию без спросу сделают.
Всегда это 26 дней января? :)
Нет, примерно с 2005-го года. Тогда я первый раз пошел в ЦОА менять своего неклонирующегося "дельфина", на новую версию sim карт.
До января в офисе, всегда менял/восстанавливал без паспорта.
 
Реєстрація
05.12.11
Місто
Харьков
вот мой пример. Есть сим карта, по MNP перенёс в Водафон. Точно помню, что осенью пытался её вернуть обратно в Лайфсел, но был отказ так как симка не была зарегистрирована у текущего оператора. В декабре дали тариф XS. Вчера через приложение подал заявку на замену. В течении 20 мин позвонили и я подтверждаю замену. Вроде должна быть сразу замена. Но прошло больше двух часов и тишина. Позвонил на 222, оператор видит, что заявка незавершена. Просит назвать номер документа, на который была симка зарегистрирована или puk код. Опять всё верно, типа проблема в карте для замены и просит подойти в салон Водафон. Потом минут через пять оживает новая сим карта , но не сразу :пару минут теряла сеть, но потом все сервисные смс пришли.
 
Реєстрація
05.12.11
Місто
Харьков
Сергиyс, це Коля проводки пихнув... :)
проводком скорее всего был номер документа, на который была зарегистрирована сим карта. Хотя после переноса по MNP я не обращался по этому поводу . Система скорее всего помнит об этом, раз эти данные подошли.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Потреля SIM, для восстановления карты в магазине необходимо предоставить оригинал пластика-держателя, на котором будет указан PUK1, или достаточно назвать сам PUK1? Аналогичный вопрос при восстановлении по IMEI: нужно ли предъявить коробку мобильного устройства или нет?
 
Зверху