Останнє редагування модератором:
Українським водіям заборонили користуватися відеореєстраторами
20.03.2022, 20:56
Водіям України заборонили використовувати відеореєстратори, щоб не розголошувати інформацію, яка може допомогти супротивнику дізнатися про переміщення та хід виконання завдань Сил оборони.
Про це керівник Управління зв'язків з громадськістю ЗСУ Богдан Сеник повідомив УП.
За його словами, заборона здійснюється в межах кампанії убезпечення даних про дії українських військових та сил територіальної оборони.
Застереження діє для всіх регіонів України. Воно поширюється на реєстратори в авто та мототранспорті. Заборонено фото, відеознімання доріг загального користування, об'єктів загального призначення, об'єктів інфраструктури, блокпостів, укріплень, розташування, зосередження чи переміщення військових частин (підрозділів) Сил оборони.
"Застереження дуже важливе для всіх регіонів, а передусім тих, де йдуть бойові дії.Це рішення військового командування доведено до представників військових адміністрацій, вони мають наголошувати на цьому для громадськості", – зазначив Сеник.
Офіційно - так, але ще тиждень тому у мене його видрали на блок-посту, домовився забрати назад, але картку таки не віддали. З однієї сторони розумію, але ж пояснюю, що їм тепер треба заборонити теслам їздити, там камери імплементовані в авто.Знімаєм-відключаєм реєстартори...
Українським водіям заборонили користуватися відеореєстраторами
20.03.2022, 20:56
Водіям України заборонили використовувати відеореєстратори, щоб не розголошувати інформацію, яка може допомогти супротивнику дізнатися про переміщення та хід виконання завдань Сил оборони.
Про це керівник Управління зв'язків з громадськістю ЗСУ Богдан Сеник повідомив УП.
За його словами, заборона здійснюється в межах кампанії убезпечення даних про дії українських військових та сил територіальної оборони.
Застереження діє для всіх регіонів України. Воно поширюється на реєстратори в авто та мототранспорті. Заборонено фото, відеознімання доріг загального користування, об'єктів загального призначення, об'єктів інфраструктури, блокпостів, укріплень, розташування, зосередження чи переміщення військових частин (підрозділів) Сил оборони.
"Застереження дуже важливе для всіх регіонів, а передусім тих, де йдуть бойові дії.Це рішення військового командування доведено до представників військових адміністрацій, вони мають наголошувати на цьому для громадськості", – зазначив Сеник.
ще як варіант, на склі де реєстратор заклеїти його чимось (навіть ззовні де об"єктив його) . Тим самим ви покажете, що точно нічого не знімаєте.У меня не тесла, но регистратор "встроен" в авто еще в 2014-м. Чтобы убрать, надо лобовое стекло выбить.
Карту памяти вытащил, ну а дальше - как повезет.
Кабінет міністрів дозволив водіям, які мають права тільки на легкові автомобілі, керувати вантажівками в період воєнного стану. Про це сказано в постанові уряду №348 від 22 березня.
"Установити, що у період воєнного стану до керування транспортними засобами категорії С, С1 на території України допускаються особи, які мають посвідчення водія категорії В", – йдеться в постанові.
Водійські права категорії С призначені для перевезення вантажів автомобілями, дозволена максимальна маса яких перевищує 7500 кілограмів, С1 – від 3500 до 7500 кілограмів.
Документ вносить зміну до постанови уряду №184 від 3 березня 2022 року "Деякі питання допуску водіїв до керування транспортними засобами".
минутка юмора, чтоб остудить горячие головы с холиваром кто больше пострадал: тут мало того что некоторые деффачки не умеют в руль, так даже те которые умеют, они по-дефолту умеют только в автомат, они СПИСКИ (!) составляют такого ценного навыка как ручкаутюгов волают про эмансипацию. А у вас бабищи не умеют в руль
Ой скоко я от жены наслушался-натерпелся вначале... И истерики, и слезы-сопли, возмущения "нафига мне эта механика" и как хорошо на автомате ездить. А тупняка сколько было вместе с издевательствами над машиной... Но за пару месяцев привыкла-освоилась, наработала нужные рефлексы.даже те которые умеют, они по-дефолту умеют только в автомат
Никогда так не делаю, и ни от одного специалиста, которых знаю об этом не слышал. Хотя где то в интернетах когда то об этом читал. По факту разве не будет больше вреда и износа от смыкания/размыкания всех приблуд дополнительно ?Кстати, раз уже начали тему, стоит ли во время остановки, на светофоре, например, 30...60 секунд, переключать автомат (классический гидротрансформатор) на нейтраль? Мнения расходятся, кто-то говорит не дергать его лишний раз, кто говорит включать нейтраль и не нагружать коробку и экономить топливо.
Так ведь "книжка пишет", что через +-60 тыс пробега, масло и фильтр менять.о необходимости замены масла в обычном гидротрансформаторе
Разве при удержании тормоза на драйве приблуды в коробке не размыкаются? ))смыкания/размыкания всех приблуд дополнительно ?
Так а я об чемТак ведь "книжка пишет", что через +-60 тыс пробега, масло и фильтр менять.о необходимости замены масла в обычном гидротрансформаторе
Я думаю что нетРазве при удержании тормоза на драйве приблуды в коробке не размыкаются? ))смыкания/размыкания всех приблуд дополнительно ?
Так там же вроде уже и не ГТ коробки?машинах поновее
Почему нет, есть и простые гидрики и на новых машинах.Так там же вроде уже и не ГТ коробки?машинах поновее