Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Карты с кешбэком – отличная штука. Но сегодня их десятки, и у каждой свои условия начисления бонусов от банка. В таком изобилии легко запутаться. Чтобы этого не случилось, в начале каждого месяца Finance.ua будет делать для вас обзор кредиток с кешбэком
Поездил сегодня, на Авиасе очередь была машин 50, на Воге 100+, ждать не стал. На обратном пути еду, заправщик Вога разгоняет оставшихся людей, мол бенз кончился, чтоб не занимали.
Што??? *рукаліцо* Двигун змащується мастилом взагалі-то. А бензо-повітряна суміш (там нема бензину в рідкому вигляді) цю масляну плівку зі стінок циліндрів змиває більш інтенсивно. Якраз на пропані/метані знос ЦПГ менш інтенсивний, ніж на бензині.
Колись, в дрєвні часи, був етильований бензин (тетраетилсвинець) - по перше, піднімалося октанове число (а точніше, детонаційна стійкість бензину), а по друге - свинцем "змащувалися" клапана-сідла-направляйки (особливість конструкціїї двигуна), і на неетильованому бензі дригунцю швидко приходив капєц. А у звичайних двигунів від свинцю засиралися сідла та фаски клапанів. Ну і сам ТЕС дуже ядовита річ.
Від тих дрєвніх часів, коли намагалися ставити ГБО на "етильовані двигуни" (а ще на двигуни із низькою ступінню зтиснення під А66/А76) і пішли байки "гбо вбиває двигун"
Шо касається теплотворності - так, спирти поступаються бензинам.
Із мінусів - прості одноатомні спирти (метанол-етанол-ітд) агресивні до міді, і можуть "вимивати" її їз сплавів.
Стою в очереди, за 95 пульс, на Стелле он есть, а на карте нет. Говорят по талонам есть 95 обычный. Так, что как писали выше, верить карте нельзя, нужно заезжать и узнавать.
Што??? *рукаліцо* Двигун змащується мастилом взагалі-то. А бензо-повітряна суміш (там нема бензину в рідкому вигляді) цю масляну плівку зі стінок циліндрів змиває більш інтенсивно. Якраз на пропані/метані знос ЦПГ менш інтенсивний, ніж на бензині.
Задумався, почитав офіційну документацію і інформацію Європи і США, дійсно про змащувальні властивості сказав маячню.
Бензини до e10 включно придатні офіційно майже для усіх автомобілів, випущенних у останні 20 років. Офіційний перелік в ЄС можна глянути за посиланням або на сайті британського уряду.
Штати також офіційно вважають, що усі легкові автомобі 2001 року і новіше є сумісними з е15.
Щодо бензинів вище e15 - у першу міненерго США повідомляє, що етанол є дуже агресивним до еластомерів та інших неметалічних матеріалів, зокрема у паливній системі, що може призвести до їх протікання, руйнування та інших пошкоджень паливної системи непідготовленого автомобіля. Окремо звертається увага що етанол такоє має сильні очисні властивості, тому при заливанні палива з його вмістом(переважно стосується бензинів e20 і вище) у засрату паливну систему уся срань з неї може раптово полізти у двигун, що теж може викликати проблеми.
Ethanol blends may impact metallic and elastomer materials in fueling systems. To address these issues, manufacturers have upgraded materials and developed products that are compatible with blends up to E25 or with blends up to E85. Many elastomer materials (primarily used as hoses and seals) have been changed in fueling equipment to accommodate a range of fuels (including ethanol blends and ultra-low sulfur diesel) and in anticipation of additional alternative fuels entering the market. Only ethanol-compatible materials should be used in storage and dispensing systems.
E85 acts like a cleaning agent and will initially mobilize sludge in storage tanks. E85 can also cause corrosion of some soft metals and reduce the tensile strength of some nonmetallic materials. Zinc, brass, lead, and aluminum have shown sensitivity to degradation with E85. Terneplated steel (lead-tin alloy coating), which has been commonly used for vehicle fuel tanks, and lead-based solder are also incompatible with E85. Use of these metals should be avoided. Unplated steel, stainless steel, black iron, and bronze have shown acceptable resistance to E85 corrosion. Blends below E25 do not cause corrosion of metals (unless accompanied by a separate aqueous phase).
Nonmetallic materials that degrade when in contact with fuel ethanol include natural rubber, polyurethane, cork gasket material, leather, polyvinyl chloride, nylon 6/6, methyl-methacrylate plastics, and certain thermoplastic and thermoset polymers. Blends below E25 may impact elastomers, and contact with E85 causes some elastomers to swell. Nonmetallic materials successfully used for transferring and storing ethanol include thermoset-reinforced fiberglass, thermoplastic piping, and thermoset-reinforced fiberglass tanks (as listed for this application by UL).
Што??? *рукаліцо* Двигун змащується мастилом взагалі-то. А бензо-повітряна суміш (там нема бензину в рідкому вигляді) цю масляну плівку зі стінок циліндрів змиває більш інтенсивно. Якраз на пропані/метані знос ЦПГ менш інтенсивний, ніж на бензині.
Задумався, почитав офіційну документацію і інформацію Європи і США, дійсно про змащувальні властивості сказав маячню.
Бензини до e10 включно придатні офіційно майже для усіх автомобілів, випущенних у останні 20 років. Офіційний перелік в ЄС можна глянути за посиланням або на сайті британського уряду.
Штати також офіційно вважають, що усі легкові автомобі 2001 року і новіше є сумісними з е15.
Щодо бензинів вище e15 - у першу міненерго США повідомляє, що етанол є дуже агресивним до еластомерів та інших неметалічних матеріалів, зокрема у паливній системі, що може призвести до їх протікання, руйнування та інших пошкоджень паливної системи непідготовленого автомобіля. Окремо звертається увага що етанол такоє має сильні очисні властивості, тому при заливанні палива з його вмістом(переважно стосується бензинів e20 і вище) у засрату паливну систему уся срань з неї може раптово полізти у двигун, що теж може викликати проблеми.
Ethanol blends may impact metallic and elastomer materials in fueling systems. To address these issues, manufacturers have upgraded materials and developed products that are compatible with blends up to E25 or with blends up to E85. Many elastomer materials (primarily used as hoses and seals) have been changed in fueling equipment to accommodate a range of fuels (including ethanol blends and ultra-low sulfur diesel) and in anticipation of additional alternative fuels entering the market. Only ethanol-compatible materials should be used in storage and dispensing systems.
E85 acts like a cleaning agent and will initially mobilize sludge in storage tanks. E85 can also cause corrosion of some soft metals and reduce the tensile strength of some nonmetallic materials. Zinc, brass, lead, and aluminum have shown sensitivity to degradation with E85. Terneplated steel (lead-tin alloy coating), which has been commonly used for vehicle fuel tanks, and lead-based solder are also incompatible with E85. Use of these metals should be avoided. Unplated steel, stainless steel, black iron, and bronze have shown acceptable resistance to E85 corrosion. Blends below E25 do not cause corrosion of metals (unless accompanied by a separate aqueous phase).
Nonmetallic materials that degrade when in contact with fuel ethanol include natural rubber, polyurethane, cork gasket material, leather, polyvinyl chloride, nylon 6/6, methyl-methacrylate plastics, and certain thermoplastic and thermoset polymers. Blends below E25 may impact elastomers, and contact with E85 causes some elastomers to swell. Nonmetallic materials successfully used for transferring and storing ethanol include thermoset-reinforced fiberglass, thermoplastic piping, and thermoset-reinforced fiberglass tanks (as listed for this application by UL).
У паперовому вигляді все саме так і є). На практиці БРСМівський 95S зі вмістом спирту близько 40% більш нейтральний до шланг ніж Авіасівські бензини. Те що зараз продают на АЗС дуже відрізняється від тих бензинів які були до 2000-х. Тоді навід кожен бензин колір мав. 95й - синій, 92-червоний, 76- жовтий.
Паук, так, AGU. З 10 літрів спиртового, долитого десь до 40-30 нормального, нічого не помітив. Навіть 200 км їхав по трасі максимум 90 кмч дуже акуратно, так розхід показало усього 5.8!
Зараз проїжджав повз Авіас, черги майже не було, плюхнув 20 л десь до 20 воговського. Раніше не став би а тепер вибирати не доводиться
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.