Про АЗС та пальне (бензин/дизель/газ)

  • Автор теми GAS
  • Дата створення

GAS

Бесарабський бандерівець
Команда форуму
Реєстрація
11.09.14
Місто
Рені
Телефон
Xiaomi 12T
Статистика цен на автогаз в Украине. Добавить свою цену можно здесь

Мониторинг цен на топливо, топливный калькулятор - здесь

Банка с кишмышем
 
Причина: новая шапка
Останнє редагування:
Реєстрація
12.03.16
Місто
Маріуполь -> Рівне
Телефон
Xiaomi 11t + Vivo V29 L

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Пригоняю авто из Германии. Для тех, кто хочет принять участия в квестах на АЗС ) Растаможка пока ещё ноль.
 

Sem

Реєстрація
06.07.14
Місто
Тернопіль
Телефон
Apple iPhone 11
Про якість пального. Дизель з UPG Візуально чистий, своїм бажанням дізнатись чи не лється брудне паливо - задоволений. Все ок.

UPG забороняє лити в каністри, але останній раз в бак не влізло 2л, і прийшлось оперативно в каністру його зливати. Заправщик прибіг, але вже було пізно.

фото прикладаю
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Задулся сегодня газом на БРСМ на Братиславской, по 41, отдельная очередь из 5 машин. Лимит 30 литров. Был еще 92 и ДП, туда конечно срака..
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Реєстрація
28.12.15
Місто
Харьков
Воно то так, але є один маленьких нюанс. Машина куплена у Німеччині - то чесний пробіг і належне технічне обслуговування від попереднього власника.
Машина у нас - то мінімум тисяч 100 скрученого пробігу у обслуговування у васяна в гаражах. Тому у нас і не хочуть давати 9500.
Я б сказав, що ціни +- ті ж з поправкою на реальний стан авто
Ну не совсем так.
Нарваться на скрученный пробег можно и в Германии. Да, вы скажете, в Германии уголовка за скручивание пробега, но в Польше нет.
Можно просто выехать в Польшу на авто с пробегом 250тыс, а вернуться на одометре будет что-то около 130-150
Зачастую этим занимаются турки, но и немцы тоже парни не промах.
Знаю точно, потому что езжу на авто пригнанной из Германи, сам выбирать и гнать побоялся, обратился к людям, которые в мирные времена каждые 2 недели ездили в Германию за авто. От этого человека узнал много интересного.
И кстати, по словам этого гонщика, частные лица одни из самых геморрных в покупке. Он предпочитал выбирать авто на autohus.de. Причин 2:
1. автохус не занимается авто со скрученными пробегами, они не один год #1 по продажам б\у авто. И своим именем очень дорожат. Поэтому с "серыми" авто не связываются.
2. На этой площадке много машин, если выбранная ранее не подошла по каким то причинам, можно найти другую никуда не ездя.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Аааа, тобто вони вирішили, що пального вже достатньо, можна і порегулювати?
Ой, я почитав стенограму того виступу. Розтікання думками по склу... Копія Буданова-Арестовича.
"Ай-яй-яй, коли пакращення відбудеться, то ми тут відразу зі своїм регулюванням. Бійтеся нас. Але наразі жопа."
 

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro

Merida

Заблокирован
Реєстрація
31.05.20
Місто
Ужгород
Телефон
Samsung Galaxy M32 6/128
https://zakarpattya.net.ua/News/220679-Na-Zakarpatti-znykly-dovzhelezni-cherhy-na-AZS-ta-z’iavylosia-palne-z-IEvropy
 
Реєстрація
27.05.11
Місто
Полтавська обл.Миргородський р-н
Телефон
Xiaomi Mi 8
Україна зараз відчуває дефіцит пального, тому потрібно шукати альтернативні варіанти, чим заправити автомобіль. Можна, наприклад, самостійно виготовити біодизель — чисте біологічне паливо з рослинної олії. Як це зробити розповідає «Реаліст» із посиланням на видання «Куркуль».

Процес отримання біодизельного палива є досить простим. Вам потрібно буде масло, спирт та каталізатор. З олії потрібно витіснити гліцерин і замінити його спиртом. Дороге обладнання для отримання невеликого обсягу біодизеля не знадобиться. Звичайно, кустарне виробництво не буде надто вигідним, але зможе, наприклад, забезпечити власний парк сільгосптехніки дефіцитним паливом.


Так для 1 тисячі літрів біопалива потрібно 1 т олії, 111 кг спирту, 12 кг каталізатора. З цієї кількості крім пального ви отримаєте додатково 150 л гліцерину в початковому вигляді.

Найкращі олії для отримання біопалива – це нейтральні рослинні олії з ріпаку, кукурудзи та соняшника. Що ж до спирту, то крім метанолу зазвичай можна використовувати інші його види такий, як і етиловий. Проте, чим більше алкоголю, тим менше вихід реакції. Також краще використовувати 100% спирт, тому що при домішках води утворюється додатковий третій шар.

Плюси біодизеля:


  • екологічність (кількість викидів шкідливих сполук та твердих частинок при роботі двигуна на біодизелі
  • зменшується на 20-25%, сірки – на 98%, сажі – від 50 до 61%, гідрокарбонатів – та вуглекислих монооксидів – на 30–34%);
  • менш негативний вплив на двигун (міжремонтний період збільшується приблизно на 50%, триваліша робота форсунок);
  • покращує запуск двигуна;
  • найбільш пожежобезпечний вид пального;
  • відсутній неприємний запах.
Мінуси біодизеля:

  • залишки метанолу в біодизелі є потужним розчинником і призводять до набухання гумових деталей техніки (прокладки та трубки з натуральної гуми);
  • при пробігу 1000-1500 км., з моменту переходу на біодизель, рекомендується заміна паливних фільтрів;
  • зберігати біодизель понад 3 місяці не рекомендується, оскільки він розкладається;
  • низька температура загусання (починає густіти при -10 ° C);
  • низька рентабельність виробництва
Джерело: https://Говноисточник/ua/164511-yak...shnih-umovah-ukrayintsyam-pokazali-shemu.html
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Думаю, бочки зараз як раз такий біодизель, біобензин та інше біоГ як раз і розливаються за ціною 70 грн / л.
 

Disabled

FCDK
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
SM-A525FZKI
- Традиційно, в умовах кризи, особливо в умовах війни, держава збільшує свою вагу на ринках. У випадку "Нафтогазу" вже маємо передачу вам мережі АЗС Glusco та, ймовірно, облгазів. Наскільки "Нафтогаз" зможе стати стабілізуючим фактором на цих ринках? В які терміни?
- Дійсно, перед "Нафтогазом" поставлена задача стати так званим національним оператором. Слід зазначити, ідея полягає не в тому, що держава хоче монополізувати цей ринок. Але зараз на ринку має з’явитися потужний державний гравець, до якого була би повна довіра як з боку держави, так і з боку людей – з розумінням, що ціни на цих заправках є справедливими і чесними,

Дипломатично кажучи, існує певна недовіра до приватних великих мереж АЗС: що є певні змови, що ціни інколи бувають завищеними. Коли є державний гравець із суттєвою часткою ринку – 15-20-30%, тобто не 100%, але й не 1% – тоді є більше довіри, що у споживачів є можливість купувати за справедливою конкурентною ціною. Якщо вони бачать, що на приватних заправках ціни якісь захмарні, можуть поїхати трохи далі і заправитись на державній станції. Якщо мережа займає 30% ринку, то це вже дає реальну альтернативу людям. В свою чергу, це буде примушувати приватних операторів теж не задирати ціни.

За досконалої конкуренції держава взагалі не повинна бути присутня на ринку, але коли конкуренція недосконала, коли є ризик змов, зловживання і домінування своїм становищем, у таких ситуаціях поява державного гравця дозволяє зробити його ціновим лідером та відмовитися від державного регулювання цін. В поточній ситуації – це навіть ринковий засіб у перехідний період.


- Про які АЗС йде мова? Тільки про Glusco чи це буде об‘єднання в єдиний кулак і АЗС "Укрнафти" та "Укргазвидобування"?
- "Нафтогаз" ще до речі не отримав контроль над Glusco, там є певні нюанси, але сподіваюсь, що держава проявить певну волю і ми будемо мати контроль над АЗС.

Втім, якщо у вас є АЗС, це не означає, що у вас є бензин. Наразі з цим є проблема. Вузьке місце зараз – це не заправки. Багато з них зачинені, бо у них немає ресурсу. Навіть не питання знайти бензин і дизель за кордоном. Наприклад, тут в Давосі я провів переговори з провідними компаніями, і у нас є можливість прямо зараз в європейські порти привезти дуже великий обсяг палива, щоб покрити всі потреби українського ринку. Для великих компаній масштаб українського ринку відносно невеликий, вони кажуть: "Питань немає, всі ваші потреби ми можемо закрити завтра". Проблема в тому, що вони можуть поставити паливо у великі порти – Амстердаму, Роттердаму, Антверпену чи Середземномор'я. А нам потрібно, щоб вони дали це на кордоні України або в порти Польщі та Румунії або допомогли з логістикою з цих портів до України. Проблему з логістикою добре розуміє міністерство транспорту. Сподіваюсь, що уряд зможе вирішити проблему цього вузького місця.


- І цим буде займатися саме "Нафтогаз"?
- "Нафтогаз" має бути оператором національної мережі, щоб не було питання зависокої ціни. Це завдання поставив президент. Також ми можемо бути для держави ефективним інструментом співпраці з найбільшими в світі компаніями щодо ресурсу. Але насамперед потрібно вирішити логістичну проблему, що вимагає політичного лідерства. Україна ніколи такі обсяги не імпортувала через залізницю та автотранспортом на західному кордоні. Наразі логістики в необхідних обсягах немає. Потрібно домовлятись з такими країнами як Польща, Румунія, Угорщина, Словаччина, щоб вони нестандартним шляхом розширювали логістичні можливості або навіть іноді давали пріоритет логістиці нафтопродуктів до України. Це питання не тільки бізнесу чи економіки, а і політки. А роль "Нафтогазу" все ж таки – вирішувати комерційні питання, при цьому які складніше вирішити приватному бізнесу. Великим міжнародним компаніям може бути легше в поточних умовах укладати контракти на поставки великих обсягів нафтопродуктів саме національній компанії. Якщо для того, щоб з’явились додаткові логістичні можливості, потрібно їх забронювати на довгий термін – "Нафтогаз" це може робити. Ну і якщо уряду потрібна допомога від "Нафтогазу" в частині нових компетенцій, то ми можемо спробувати ці компетенції розвинути або придбати на ринку, але на це потрібен час і тут не може бути гарантій.

- Ви плануєте забезпечити паливом і заправки "Укрнафти"?
- Мова йде про заправки, які ми повністю контролюємо, і може йти і про АЗС "Укрнафти", де у нас мажоритарна частка. Там ми маємо суттєвий вплив і можемо проконтролювати, щоб ціни були адекватні. Коли у нас буде власна мережа, у нас буде чітке розуміння собівартості – не в теорії, а на практиці.

З логістикою ми теж готові допомогти, у нас достатньо фінансового ресурсу, щоб зараз забронювати будь-яку логістику, головне покажіть її нам.

И тут я вспоминаю как удивлялся тому что U.GO даже с -3 получался на копеек 50 дороже чем КЛО с дефолтным талоном которых насыпали дай боже :)
Ну и не менее интересно что случится с заправками Glusco которые торжественно перекрасили в OKKO, WOG и КЛО.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Нічого не станеться, певно вони були в оренді.
 

Disabled

FCDK
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
SM-A525FZKI

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Я мав на увазі, що вони були не у власності Глуско, а останні їх орендували.
 

LiquidStrm

>/dev/null
Реєстрація
06.09.19
Місто
Banderstadt
Телефон
LG v60 5G
Так якщо глуско азс були не їх власністю, то що планували "передати" під державний контроль?
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Не всі АЗС, що брендовані в Глуско, могли бути в їх власності.
 
Зверху