Себастьян Перейро
торговець чорним деревом
підкажіть, хто та як веде облік сплати за ком.послуги та зберігає цю інформацію? цікавить систематизація та доступ до цієї інформації з будь-якого місця. До цього часу, я робив оплату через веб.версію МАБ (альфабанк), потім кожну квитанцію відправлял собі на емейл (гугл) і робив фільтр та назначав ярлик за відправником (від альфа банку), на паперових квитанціях, що надходять від ком.підприємств писав дату оплати і таким чинам я міг підняти квитанцію від ком.підпр., подивившисб дату сплату, швидку в ел.пошті міг знайти платіжку по цій квитанції. Зараз почав юзати сенс (від альфи) та моно, але вони не вміють відсилати квитанції на емейл від себе. тепер не знаю як тепер це систематизувати. Може хтось поділиться своїм досвідом. Також цікавить, як в моно або в альфі вказувати призначення платежу за ком.послуги, власноруч, бо звик завжди вказувати покази лічильника та період, за який здійснюю оплату.