А я думав, то свідки секти одного рішення всіх проблем.Вонючки то ДВЗшки
А я думав, то свідки секти одного рішення всіх проблем.Вонючки то ДВЗшки
Это курсовая учащегося электротехнического техникума? клиренс 5 см, автобусовидный кузов - прям безопасность и аэродинамика для украинских дорог
БредСьогодні здивовано взнав, що на електромобілі ставлять спеціальні дубові шини, щоби розхід не став зовмім нецензурнимі тапки не міняти щороку.
Матівіруй.
Сьогодні здивовано взнав, що на електромобілі ставлять спеціальні дубові шини, щоби розхід не став зовмім нецензурнимі тапки не міняти щороку.
В мене kangoo ze то можу сказати що на ній стоять шини такі ж як на звичайній.Матівіруй.
Ось брєдні маркетолуха, який розказує про супер-екологічні шини зі зменшеною силою опору кочення, однак завдяки нанотехнологіям має "краще ніж у звичайних зчеплення з дорогою". )
А тут серед маркетингових трюків можна почитати, чому саме потрібні дубові шини.
1. Більша вага.Чим принципово електомобіль відрізняється від звичайного що там мають ставити дубові шини, які апріорі забезпечують гіршу безпеку, керованість, більший гальмівний шлях?
Певно попередній власник купив на заміну що було аби дешевше.В мене kangoo ze то можу сказати що на ній стоять шини такі ж як на звичайній.
Це тому я бачив сьогодні у спеку 31 гр. в Києві, електромобілі з відкритими вікнами? Ще вікна відкриті були у Жигулів, Ланосів і корчів 80х...90х років..))3. Менша автономніть.
Може холодно було в машині?електромобілі з відкритимі вікнами?
Крутний момент-корегується стилем керування з іншим погоджуюсь1. Більша вага.
2. Більший крутний момент.
3. Менша автономніть.
Почитай посилання з попереднього повідомлення.
Я как раз и имею в виду, что это «бредни маркетологов». На все электромобили прекрасно ставятся и эксплуатируются обычные шины, как и на ДВСных машинах. А если хочется отдать побольше денег за какую-то очередную фичу - то можно и «суперэкологичную» ерунду какую-то купить.Матівіруй.
Ось брєдні маркетолуха, який розказує про супер-екологічні шини зі зменшеною силою опору кочення, однак завдяки нанотехнологіям має "краще ніж у звичайних зчеплення з дорогою". )
А тут серед маркетингових трюків можна почитати, чому саме потрібні дубові шини.
Те, що діаметр і ширина/профіль колеса співпадатимуть, не означає, що на них будуть ті самі характеристики, як на стокових шинах.На все электромобили прекрасно ставятся и эксплуатируются обычные шины,
На запасці шина michlen, дата випуску приблизно співпадає з датою авто. На дизельний була така ж запаска.1. Більша вага.Чим принципово електомобіль відрізняється від звичайного що там мають ставити дубові шини, які апріорі забезпечують гіршу безпеку, керованість, більший гальмівний шлях?
2. Більший крутний момент.
3. Менша автономніть.
Почитай посилання з попереднього повідомлення.
Певно попередній власник купив на заміну що було аби дешевше.В мене kangoo ze то можу сказати що на ній стоять шини такі ж як на звичайній.
Звісно, на автобусах, ще є допуск, в такому розмірі СТе, що діаметр і ширина/профіль колеса співпадатимуть, не означає, що на них будуть ті самі характеристики, як на стокових шинах.