єПідтримка (ex. 1000 гривень для вакцинованих)

Статус
Закрита.
Реєстрація
03.07.16
Місто
Ужгород
Телефон
Redmi Note 11 Pro
ПОРЯДОК
надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка”
1. Цей Порядок визначає розмір, умови та механізм надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка”.

2. Отримувачем допомоги є фізична особа — громадянин України віком від 18 років, якому присвоєно реєстраційний номер облікової картки платника податків, який має в мобільному додатку Порталу Дія (Дія) сформований сертифікат, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Cov-2, однією дозою однодозної вакцини або двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях (далі — отримувач допомоги).

3. Допомога надається отримувачу допомоги за його бажанням одноразово у розмірі 1000 гривень (далі — допомога).

4. Допомога надається отримувачам допомоги виключно для придбання у безготівковій формі з використанням платіжних карток та/або їх реквізитів послуг у сферах культури, фізичної культури і спорту, здійснення внутрішніх пасажирських перевезень залізничним та авіаційним транспортом, а також для придбання книжок у суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність у зазначених сферах на території України, зареєстрованих відповідно до законодавства, та яким банком-еквайром встановлено код категорії продавця (Merchant Category Code, далі — МСС-код) з переліку, наведеного у додатку 1 (далі — суб’єкт господарювання).

5. Для отримання допомоги отримувачу допомоги необхідно:

установити мобільний додаток Порталу Дія (Дія) на електронному носії, критерії якого підтримують його використання, та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію;

обрати у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) послугу “єПідтримка”;

відкрити поточний рахунок із спеціальним режимом використання для зарахування допомоги (далі — поточний рахунок) в одному з банків України, з яким Мінцифри укладено відповідний договір інформаційної взаємодії (далі — банк), та/або перевірити номер поточного рахунка (за стандартом IBAN) отримувача допомоги для виплати допомоги, інформація щодо якого передана банком та який наявний у мобільному додатку Порталу Дія (Дія).

Після підтвердження наявної у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) інформації отримувачем допомоги інформація про нього потрапляє до Реєстру отримувачів допомоги в рамках Програми “єПідтримка”, який формується відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 9 грудня 2021 р. № 1272 “Деякі питання надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка” (далі — Реєстр).

Обробка персональних даних отримувачів допомоги здійснюється відповідно до законодавства про захист персональних даних.

Отримувачу допомоги автоматично надходить повідомлення засобами мобільного додатка Порталу Дія (Дія) про результати обробки інформації для отримання допомоги.

Не підлягають включенню до Реєстру отримувачі допомоги, які повторно мають намір скористатися послугою “єПідтримка”, щодо яких відсутня інформація про незарахування допомоги за попередньою спробою.

6. Отримувач допомоги протягом чотирьох місяців з дня зарахування на поточний рахунок допомоги має право на власний розсуд обрати одну або кілька різних послуг або книжок, надання або реалізація яких здійснюється суб’єктами господарювання, зазначеними у пункті 4 цього Порядку, протягом строку дії поточного рахунка та в межах суми наданої допомоги та здійснити розрахунок за їх придбання, в тому числі через Інтернет.

Забороняється перерахунок отримувачами допомоги коштів з поточного рахунка на інші рахунки.

Поточний рахунок не підлягає поповненню.

Забороняється зняття готівки з поточного рахунка.

Забороняється закриття поточного рахунка банком за ініціативою отримувача допомоги.

7. Відкриття поточного рахунка здійснюється банком відповідно до законодавства та нормативно-правових актів Національного банку.

8. Поточний рахунок закривається банком (без заяви отримувача допомоги) через чотири місяці з дня зарахування допомоги.

У разі невикористання протягом чотирьох місяців з дати зарахування допомоги або використання допомоги не в повному обсязі протягом зазначеного періоду поточний рахунок закривається банком автоматично, а невикористані кошти протягом трьох операційних днів після завершення цього строку повертаються банком на рахунок для зарахувань коштів допомоги АТ “Ощадбанк”, відкритий на підставі договору про виплату допомоги в рамках Програми “єПідтримка”, що укладається між Мінекономіки та АТ “Ощадбанк” (далі — рахунок АТ “Ощадбанк”), з обов’язковим зазначенням реквізитів рахунка, прізвища, власного імені, по батькові (за наявності), реєстраційного номера облікової картки платника податків отримувача допомоги та підстави повернення коштів.

АТ “Ощадбанк” протягом трьох операційних днів з дня повернення коштів на рахунок АТ “Ощадбанк” перераховує кошти на небюджетний рахунок Мінекономіки.

Послуги банку, пов’язані з відкриттям, закриттям та обслуговуванням поточного рахунка, а також емісії та обслуговування платіжних карток отримувача допомоги надаються безоплатно.

9. Мінцифри та технічний адміністратор Порталу Дія укладають договір інформаційної взаємодії з банком виключно за умови проходження ним успішного тестування на відповідність технічним вимогам до підключення банків та порядку надання банківської послуги, визначених технічним адміністратором Порталу Дія.

Тестування проводиться у порядку, визначеному технічним адміністратором Порталу Дія.

10. Зарахування допомоги на поточний рахунок отримувача допомоги, зазначений у Реєстрі, здійснюється банком, у якому відкрито такий рахунок, виключно за умови збігу інформації про номер рахунка та реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Допомога, зарахована на поточний рахунок отримувача допомоги, у разі його смерті, набрання законної сили рішенням суду про визнання його безвісно відсутнім або оголошення померлим повертається банком на рахунок АТ “Ощадбанк”, який протягом трьох операційних днів з дня їх повернення перераховує кошти на небюджетний рахунок Мінекономіки.

Незараховані суми коштів отримувачам допомоги не пізніше ніж протягом трьох операційних днів після надходження коштів повертаються банком із зазначенням причин їх незарахування на рахунок АТ “Ощадбанк”, який протягом трьох операційних днів з дня їх повернення перераховує кошти на небюджетний рахунок Мінекономіки.

АТ “Ощадбанк” подає інформацію про прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та реєстраційний номер облікової картки платника податків отримувача допомоги, номер поточного рахунка, причину незарахування або повернення коштів і дату повернення коштів.

Інформація подається Мінцифри з використанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи АТ “Ощадбанк” за допомогою програмно-технічних засобів Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України для подальшої її передачі Мінекономіки.

11. Плата за розрахунково-інформаційне обслуговування під час оброблення електронних розрахункових документів з надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка” у системі електронних платежів Національного банку не справляється.

12. Банк, який обслуговує поточний рахунок отримувача допомоги, зобов’язаний забезпечити здійснення видаткових операцій з таких рахунків з використанням платіжних карток на користь виключно суб’єктів господарювання, МСС-код яких визначений у додатку 1.

Банк щоденно, крім вихідних та святкових днів, подає Мінцифри інформацію про суму витрачених отримувачем допомоги коштів у розрізі МСС-кодів за формою, визначеною у додатку 2.

Мінцифри не пізніше ніж протягом наступного робочого дня надає таку інформацію Мінекономіки.

13. Контроль за дотриманням вимог цього Порядку здійснюється відповідно до законодавства.

ПЕРЕЛІК
сфер діяльності та кодів категорії продавця (Merchant Category Code)
Сфера діяльності
Код
Культура
5942
7832
7922
7929
7991​
Пасажирські внутрішні перевезення залізничним та авіаційним транспортом
4112
4511​
Фізична культура і спорт
7941
7997​

ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка”
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою “Надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка” (далі — бюджетні кошти).

2. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінекономіки.

3. Бюджетні кошти (далі — допомога) спрямовуються фізичним особам — громадянам України віком від 18 років, яким присвоєно реєстраційний номер облікової картки платника податків, які мають в мобільному додатку Порталу Дія (Дія) сформований сертифікат, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, однією дозою однодозної вакцини або двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях (далі — отримувачі допомоги), відповідно до Порядку надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2021 р. № 1272 “Деякі питання надання допомоги в рамках Програми “єПідтримка”.

4. Для виплати отримувачам допомоги Мінекономіки відкриває в Казначействі небюджетний рахунок групи 35 (далі — небюджетний рахунок).

5. Казначейство забезпечує відкриття асигнувань загального фонду державного бюджету та на підставі платіжного доручення Мінекономіки перераховує з реєстраційного рахунка загального фонду державного бюджету Мінекономіки суму, на яку відкрито асигнування, на небюджетний рахунок Мінекономіки.

6. Мінцифри щоденно, крім святкових та вихідних днів, шляхом інформаційної взаємодії подає Мінекономіки Реєстр отримувачів допомоги в рамках Програми “єПідтримка”, сформований засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) з накладеною кваліфікованою електронною печаткою технічного адміністратора Порталу Дія (далі — Реєстр), за формою, наведеною у додатку 1.

7. Допомога отримувачам допомоги надається через АТ “Ощадбанк”.

Мінекономіки не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня отримання Реєстру надає його з накладеною кваліфікованою електронною печаткою Мінекономіки АТ “Ощадбанк” за допомогою програмно-технічних засобів Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України, який є технічним адміністратором Програми “еПідтримка”.

З метою взаємодії між Мінцифри, Мінекономіки, Пенсійним фондом України, АТ “Ощадбанк” та технічним адміністратором Порталу Дія укладається договір про інформаційну взаємодію, яким регулюються питання щодо механізму та каналів інформаційного обміну (далі — договір).

Допомога отримувачам допомоги надається виключно для придбання у безготівковій формі послуг у сферах культури, фізичної культури і спорту, здійснення внутрішніх пасажирських перевезень залізничним та авіаційним транспортом, а також для придбання книжок у суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність у зазначених сферах на території України, зареєстрованих відповідно до законодавства.

8. Мінекономіки надає в Казначейство подання на перерахування коштів для виплати отримувачам допомоги, сформоване на підставі Реєстру, за формою, наведеною у додатку 2, та платіжне доручення на перерахування коштів для надання отримувачам допомоги з небюджетного рахунка Мінекономіки на рахунок для зарахувань коштів допомоги АТ “Ощадбанк”, відкритий на підставі договору про виплату допомоги в рамках Програми “єПідтримка”, що укладається між Мінекономіки та АТ “Ощадбанк” (далі — рахунок АТ “Ощадбанк”).

АТ “Ощадбанк” в установленому порядку не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня отримання коштів перераховує їх на поточні рахунки із спеціальним режимом використання отримувачів допомоги, відкриті в одному з банків України, з яким Мінцифри укладено відповідний договір (далі — поточні рахунки), згідно з наданим Реєстром.

9. У разі невикористання протягом чотирьох місяців з дати зарахування допомоги або використання допомоги не в повному обсязі поточний рахунок закривається банком (без заяви отримувача допомоги), а невикористані кошти протягом трьох операційних днів після завершення цього строку повертаються банками на рахунок АТ “Ощадбанк” з обов’язковим зазначенням реквізитів рахунка, прізвища, власного імені, по батькові (за наявності), реєстраційного номера облікової картки платника податків отримувача допомоги та підстави повернення коштів.

АТ “Ощадбанк” протягом трьох операційних днів з дня повернення коштів на рахунок АТ “Ощадбанк” перераховує кошти на небюджетний рахунок Мінекономіки.

10. Відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань у Казначействі та операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.

11. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про проведення операцій, пов’язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюється в установленому законодавством порядку.

12. Невикористані кошти для надання отримувачам допомоги, які обліковуються на небюджетному рахунку Мінекономіки після завершення дії Програми “єПідтримка”, перераховуються на реєстраційний рахунок загального фонду державного бюджету Мінекономіки з подальшим їх поверненням до загального фонду державного бюджету.

13. Складення та подання фінансової та бюджетної звітності про використання бюджетних коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.

Контроль за цільовим та ефективним витрачанням бюджетних коштів здійснюється Мінекономіки.

14. АТ “Ощадбанк” щоденно, крім вихідних та святкових днів, подає інформацію про перерахування отримувачам допомоги, а також про повернення невикористаної допомоги, в якій містяться такі відомості:

прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);

реєстраційний номер облікової картки платника податків;

поточний рахунок (за стандартом IBAN);

сума перерахованої допомоги та/або поверненої невикористаної допомоги із зазначенням причини повернення.

АТ “Ощадбанк” подає Мінцифри інформацію з використанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи АТ “Ощадбанк” за допомогою програмно-технічних засобів Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України для подальшої її передачі Мінекономіки.

15. Мінекономіки за інформацією Мінцифри та АТ “Ощадбанк” інформує щомісяця до 5 числа Комітет Верховної Ради України з питань бюджету, Кабінет Міністрів України та Мінфін про використання бюджетних коштів.

https://e-aid.diia.gov.ua/
 
Останнє редагування модератором:

fnm

Реєстрація
26.08.19
Місто
Полтава-Сіті
це якось онлайн можливо зробити ?
 
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
Но там же в опроснике нет пункта пенсионер. Проживание на територии ведения БД или инвалидность, многодетность и тд. И т.п. поэтому поставят в конец списка.
 
Реєстрація
03.07.16
Місто
Ужгород
Телефон
Redmi Note 11 Pro
Но там же в опроснике нет пункта пенсионер. Проживание на територии ведения БД или инвалидность, многодетность и тд. И т.п. поэтому поставят в конец списка.
Так є ж "пенсіонер":
Знімок екрана 2022-07-22 103949.png
 
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
Но там же в опроснике нет пункта пенсионер. Проживание на територии ведения БД или инвалидность, многодетность и тд. И т.п. поэтому поставят в конец списка.
Так є ж "пенсіонер":
Переглянути вкладення 48883
Наверно я читал то что хотел прочитать:)
 

gredox

Ruslan Nekrutenko Telegram: @rus_nekrutenko
Реєстрація
13.01.12
Місто
Нидерланды
Телефон
Google Pixel 9 Pro XL
Они изменили форму проверки статуса заявки.
Теперь, помимо ИНН, нвжно указывать документ, который подавался в заявке (вместо номера телефона).

Раньше писало "Заявка отправлена в МинСоц для проверки". Теперь пишет "Заявка принята". Но, что жто означает - неизвестно. Принята куда?, на проверку или уже передана в фонды...
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
‼️ Пенсіонери без статусу ВПО можуть отримати грошову допомогу від ООН

Пенсіонери, які не мають ВПО та подали заявки на допомогу через соціальну платформу єДопомога (https://aid.edopomoga.gov.ua/), отримають грошову допомогу від Мінсоцполітики та УВКД ООН.

➡️ Протягом трьох місяців кожен пенсіонер, який залишив заявку на допомогу через платформу єДопомога, найближчим часом отримає 2 220 грн (сумарно 6 660 грн).

➡️ Першочергово виплати від ООН отримають пенсіонери, які перебувають на деокупованих, окупованих територіях та в регіонах, у яких ведуться бойові дії.
Тобто люди, які не мають статус ВПО, але постраждали від війни і потребують підтримки.

➡️ Для того, щоб отримати допомогу від міжнародних організацій необхідно залишити заявку через єДопомогу (https://aid.edopomoga.gov.ua/), яку перевірить Мінсоцполітики та надішле на розгляд міжнародним організаціям.

‼️ Рішення щодо надання допомоги пенсіонерам та сум виплат приймають самі міжнародні організації.
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Они изменили форму проверки статуса заявки.
Теперь, помимо ИНН, нвжно указывать документ, который подавался в заявке (вместо номера телефона).

Раньше писало "Заявка отправлена в МинСоц для проверки". Теперь пишет "Заявка принята". Но, что жто означает - неизвестно. Принята куда?, на проверку или уже передана в фонды...
Тоже пише заяву прийнято, як би писало відхилено, значить не підходить
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Харьков
Телефон
Iphone Хs+ Huawei P30 PRO
Они изменили форму проверки статуса заявки.
Теперь, помимо ИНН, нвжно указывать документ, который подавался в заявке (вместо номера телефона).

Раньше писало "Заявка отправлена в МинСоц для проверки". Теперь пишет "Заявка принята". Но, что жто означает - неизвестно. Принята куда?, на проверку или уже передана в фонды...
Тоже пише заяву прийнято, як би писало відхилено, значить не підходить
Когда будет передана в фонды так и будет написано.

 

ed4t

Заблокирован
Реєстрація
06.08.16
Місто
Славянск
Телефон
кнопочный

Вкладення

  • Перевірка_статусу_заявки_-_2022-07-23_07.58.30.png
    Перевірка_статусу_заявки_-_2022-07-23_07.58.30.png
    29.5 КБ · Перегляди: 45

kapetan

Старый моряк
Реєстрація
17.06.11
Місто
Киев
А если в заявке была указана обычная гривневая карта Моно, то что делать?
Можно ли ее как-то изменить на карту Е-підтримки или заявку надо по новой подавать...
ІБАН-счет понятно, что отличается((
 
Реєстрація
21.04.11
Місто
Дніпр.область
Телефон
xiaomi redmi 10
До речі а якщо у пенсіонерів нема картки банківської ? Замовити не вийде?
 
Останнє редагування:

bearing

Заблокирован
Реєстрація
20.08.19
Місто
Киев
Я двоим таким безсматфонным открывал 31.03 карточки, регистрировал в дие и в приват24 на 6.5k.
В итоге одному из них просто отдал эти 6.5, так он переживал за них и я не хотел стать причиной инфаркта/инсульта, а сам уже ждал начисления от государства.
До речі а якщо у пенсіонерів нема картки банківської ? Замовити не вийде?
п.с Ще в червні оформляв едопомогу двоїм пенсіонерам на їх прохання..Але зараз при перевірці статуса заяка взагалі відсутня..Як таке може бути?
Но бонусом правда получил кулёк таранки и во втором случае литр самогонки)
 

rikky

ремонтник
Реєстрація
29.03.10
Місто
Шостка, Украина.
Телефон
Iphone 15
До речі а якщо у пенсіонерів нема картки банківської ?
Был сегодня на укрпочте, там лежит инструкция как оформить помощь для тех у кого нет карты. Особо не вникал в написанное.
 
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
До речі а якщо у пенсіонерів нема картки банківської ? Замовити не вийде?
Ставите галочку что нет счета. Заявку принимает, а выплату как я понимаю вместе с пенсией почтальон принесёт.
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Они изменили форму проверки статуса заявки.
Теперь, помимо ИНН, нвжно указывать документ, который подавался в заявке (вместо номера телефона).

Раньше писало "Заявка отправлена в МинСоц для проверки". Теперь пишет "Заявка принята". Но, что жто означает - неизвестно. Принята куда?, на проверку или уже передана в фонды...
Там знов статус змінився. Перевір
 
Статус
Закрита.
Зверху