У Харківській області відновлено 80% мережі Vodafone
Команда Vodafone працює над збільшенням ємності мережі на Харківщині та запускає додаткові базові станції. Так, минулого тижня запрацювали додаткові об’єкти зв’язку в Ізюмі та Дергачах.
Команда Vodafone працює над збільшенням ємності мережі на Харківщині та запускає додаткові базові станції. Так, минулого тижня запрацювали додаткові об’єкти зв’язку в Ізюмі та Дергачах. Адже трафік у містах та селах з відновленою мережею зростає щодня.
Ушкодження інфраструктури у нещодавно звільнених населених пунктах значне. Іноді інженери знаходять повністю зруйновані вежі мобільного зв’язку – на таких ділянках відновлення схоже на будівництво нової мережі.
Для оперативного відновлення
інженери Vodafone активно використовують обладнання Starlink, яке виконує функцію транспортної мережі на час проведення аварійних робіт з відновлення звичайної транспортної мережі. В компанії організовані мобільні юніти з обладнанням Starlink, які можна швидко транспортувати й використовувати за потреби. Розроблене інженерами Vodafone рішення дозволяє дуже швидко забезпечити можливість працювати для рятувальників, а для мешканців – зв’язатись з близькими.
Vodafone випустив відео за участі Олега Псюка, лідера відомого музичного гурту Kalush
В рамках нової іміджевої кампанії Vodafone випустив відео за участі
Олега Псюка, лідера відомого музичного гурту
Kalush та переможця Євробачення 2022. Сюжет ролика переповідає мрії кожного українця та українки – про повернення додому, зустріч з близькими, відбудову та про те, як українці, об’єднуючись, перетворюють ці мрії на реальність.
«Можна зруйнувати мости, але не зв’язок між нами!», – стверджує головний герой ролика, створеного, щоб підтримати Україну і українців у ці складні часи і надати віру у те, що разом ми зможемо все.
«Разом ми зможемо» – цей слоган Vodafone надзвичайно актуальний сьогодні. Адже як ніколи раніше нам всім потрібна зараз підтримка – наших близьких, сусідів, брендів, які ми любимо, бізнесів, послугами яких ми користуємось. Цей зв‘язок між нами і робить нас однією країною, де б ми не знаходились. Він дає нам впевненість у тому, що ми все відновимо разом», – коментує
Андрій Отрощенко, директор з маркетингу Vodafone Україна.
Відео знімали протягом двох днів під Іванковом та Гостомелем у Київській області. Процес зйомок значно відрізнявся від роботи у мирні часи. Отримання спеціальних дозволів, підвищений рівень безпеки, а також мінімізація кількості людей на майданчику – це базові речі, яких відтепер треба дотримуватися. Однак найскладніший етап – бачити на власні очі всі завдані країні руйнування.
Мережа Vodafone в цій області зазнала також суттєвих пошкоджень під час окупації, цілу низку об’єктів зв’язку довелось будувати заново. Більше половини ушкоджених базових станцій Vodafone вдалось повернути в ефір протягом першого місяця відновлювальних робіт.
Станом на сьогодні 99% мережі Vodafone у Київській області знову працює.
«Особливий зв’язок між нами не зруйнувати» – такий маніфест проголошує Vodafone своїми діями та втілює у новій кампанії, над якою пацювали:
Креативна агенція –
McCann
Продакшн-студія –
Гвардія
Режисер –
Макс Ксьонда
З боку Vodafone:
Власюк Ніна – начальниця департаменту бренд-комунікацій
Бочарова Аліна – старша бренд-менеджерка, національні та регіональні продукти та послуги
Скурлатова Олена - бренд-менеджерка, національні продукти та послуги
Відео доступне за
посиланням.