fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
За день 4 рейси це 20 000 кВт.
Дефіцит електроенергії подолано чи я щось пропустив?
Якщо замінити дрістєлями, вони соляри зжеруть ще більше. Так шо тут палка на два кінця...

І 4 МВт це номінальна/максимальна потужність, яка може і не використувуватися повністю. А ДВС працює постійно, і навіть на холостих жере дайбоже.
 

monter

Україна понад усе!
Реєстрація
22.07.09
Місто
Черкаси
Телефон
Redmi Note 11S 6/128
Якщо замінити дрістєлями, вони соляри зжеруть ще більше
Питання в іншому: напрямок не перевантажений, поїзди посеред робочого дня з Черкас вивозять 6-8 пенсіонерів, тобто дизелі були пустими, а тепер ще й електрички будуть ще пустіші (у пропорції кількість місць/пасажирів).
 
Реєстрація
13.10.16
Місто
Киев
Дизель-потяги на ділянці Сміла - Черкаси і так продовжать їздити. До 6 січня було 6 пар приміських, а після стане 7: 5 дизелів та 2 електро.

Щодо споживання енергоресурсів – мврс беруть по різному в залежності від моделі та режиму руху. Якщо пишете, що електричка візьме 20 МВт на 120 км (два рейси), то дизелем буде у ~два рази вигідніше, т.я. споживання для старого Д1 десь до 3л/км палива при частих зупинках.
Дефіцит електроенергії подолано чи я щось пропустив?
Треба було на паровозній тязі пустити? В Києві зі світлом часом ще гірше, але приміських дизелів теж не спостерігається.
Вже їздили, на міському та приміському маршрутах
Post automatically merged:

Якщо замінити дрістєлями, вони соляри зжеруть ще більше
Питання в іншому: напрямок не перевантажений, поїзди посеред робочого дня з Черкас вивозять 6-8 пенсіонерів, тобто дизелі були пустими, а тепер ще й електрички будуть ще пустіші (у пропорції кількість місць/пасажирів).
Просто їм необхідно хоч якось виправдати електрифікацію ділянки. Раніше, головною метою цього дійства називали пуск експресу до Києва з часом руху 2 години 30 хвилин. Та з часом "раптово" виявилося, що тільки один конктактний дріт не дає можливості значно прискорити сполучення. Ба більше того, час руху по ділянці навіть трохи зріс.
 
Останнє редагування:

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Правильно ли я понимаю, что при отсутствии электричества по сообщению со станции, к которой электровоз не доехал, прибывает тепловоз и тянет всё до станции пока не восстановится подача электричества?

Я просто хочу оценить ориентировочно время задержки при своей поездки.
Не всегда и тепловозом проедешь беспрепятственно и на скорости, выполняя расписание. При полном (полном, подчеркнём) отсутствии электропитания не работают системы автоматики (автоблокировка и дистанционный перевод стрелок с пультов управления, нет разрешающих показаний светофоров) и иногда и связь. То движение осуществляется в ручном режиме (ручной перевод стрелок, больше времени для данной операции и контроля приготовленного маршрута, много дополнительных записей дежурного персонала по различным техническим учётным журналам -- это тоже отнимает много времени, и само движение на пониженных скоростях, дополнительно обеспечивая контроль и безопасность при неработающих устройствах, с повышенной бдительностью и готовностью остановиться при возникновении препятствий).
 
Останнє редагування:
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
+ на перегоне может быть несколько поездов при этом не вытянув 1, второй не будет возможности вытянуть. Да и не на каждой станции дежурят тепловозы.
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Укрзалізниця встановить на вокзалах безкоштовні зарядні станції
Кожна станція може заряджати одночасно до 33 пристроїв.



1673195426098.png

Укрзалізниця отримала зарядні станції для смартфонів. Сто таких станцій встановлять на вокзалах із найбільшим пасажиропотоком.

Про це повідомила пресслужба Укрзалізниці.

Перші станції вже встановили у київській “Фортеці незламності”.

Зарядні станції надала Kusto Group - казахстанські підприємці, які підтримують гуманітарні проєкти в Україні.

Кожна станція може заряджати одночасно до 33 пристроїв, що дозволить подорожуючим бути на зв'язку попри блекаути.

В Укрзалізниці додали, що станції були вироблені у Туреччині спеціально для потреб перевізника.

1673195485754.png

1673195513354.png
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Поїзди, які курсують на ділянці Кривий Ріг - Нікополь - Запоріжжя, матимуть новий розклад і маршрут
Замість поїзда №275/276 Київ - Запоріжжя - Київ для пасажирів нікопольського напрямку призначили два приміські поїзди.



Укрзалізниця заявила про зміну розкладу і маршрутів низки поїздів, які курсують на ділянці Кривий Ріг - Нікополь - Запоріжжя.

Як повідомили в пресслужбі перевізника, з 19 січня поїзд №59 Харків - Одеса відправлятиметься з Харкова о 12:37 (замість 8:12) та прямуватиме через Дніпро та Кривий Ріг (без заїзду на станції Новомосковськ, Запоріжжя, Марганець, Нікополь, Чортомлик та Апостолове). Крім цього, рейс додатково зупинятиметься на станції Божедарівка. В УЗ додали що прибуття до Одеси залишається без змін - о 10:57.

"Аналогічно буде змінений з 20 січня маршрут зворотного рейсу поїзда №62 Одеса - Харків, що також змінить його час прибуття до Харкова: тепер він приїжджатиме о 15:37 замість 19:06", - повідомили в пресслужбі.

Серед інших змін:

  • поїзд №119/120 Львів - Запоріжжя - Львів: ів 19 січня при курсуванні зі Львова він прямуватиме через Кривий Ріг та Дніпро і не заходитиме на станції Апостолове, Чортомлик, Нікополь, Марганець, Мирова та Дніпробуд-2. Також зміниться час його прибуття до Запоріжжя - о 15:52 замість 14:20. При курсуванні із Запоріжжя рейс відправлятиметься о 9:45 замість 10:25 і прямуватиме зміненим маршрутом. Крім цього, поїзд при курсуванні в обох напрямках зупинятиметься на станції Божедарівка;
  • приміський поїзд №6472 Кривий Ріг - Нікополь: із 20 січня він відправлятиметься зі станції Кривий Ріг-Головний о 10:10 і прибуватиме до Нікополя о 12:37 замість 11:34. Ці зміни дадуть можливість пасажирам з поїзда №120/119 Львів - Запоріжжя, що прямують до Апостолового, Чортомлика та Нікополя, пересісти на цей приміський рейс по станції Кривий Ріг-Головний;
  • пасажири з Нікополя, Чортомлика та Апостолового, які планували поїздку рейсом №119/120 Запоріжжя - Львів, у зв’язку зі змінами можуть скористатись приміським поїздом №6485 Нікополь - Кривий Ріг і пересісти на поїзд №119/120 по станції Кривий Ріг-Головний. Поїзд №6485 вирушатиме з Нікополя об 11:35 і прибуватиме до станції Кривий Ріг-Головний о 14:01. Рейс №119/120 Запоріжжя - Львів відправляється з тієї ж станції о 15:51, що дає можливість пасажирам зробити зручну пересадку з невеликим часом очікування.
За інформацією Укрзалізниці, замість поїзда №275/276 Київ - Запоріжжя - Київ для пасажирів нікопольського напрямку призначили приміські поїзди:

  • з 18 січня: №6075 Запоріжжя - Кривий Ріг (відправлення о 15:25, прибуття о 19:54);
  • з 19 січня: №6076 Кривий Ріг - Запоріжжя (відправлення о 7:10, прибуття об 11:45).
В УЗ додали, що ці приміські рейси курсуватимуть через станції Дніпробуд-2, Марганець, Нікополь, Чортомлик та Апостолове, забезпечуючи можливість пасажирам із цих міст здійснити зручну пересадку по станції Кривий Ріг-Головний на поїзди №75/76 Кривий Ріг - Київ та №59 Харків - Одеса.
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Просто цей маршрут виглядає як місце для піару і внаслідок цього невдалих експериментів.
Спочатку з помпою запустили ДПКр (і статті у змі з позначкою *політична реклама, бо запустили за ініціативи самі знаєте кого), потім замість ДПКр (без помпи) була PESA, потім тихенько замість неї став один звичайний сидячий вагон з маневровим ЧМЕ-3, а потім і цей рейс відмінили. І весь цей час курсували ті ж самі дизелі, які і були раніше, кілька рейсів на день.
А зараз треба показати, що не дарма вклали мільярди в електрифікацію, а нічого нового так і не запустили.
В продовження великого залізництва:
Вперше в історії незалежної України: швидкісне сполучення для Черкас зі столицею!
Укрзалізниця призначає Інтерсіті+ №730/729 Київ — Черкаси.
Нагадаємо, минулого року тут було завершено довгоочікуваний проєкт із електрифікації, який дозволяє пустити до черкащан комфортний та модерновий Hyundai Rotem.
З Києва поїзд відправлятиметься з 20 січня щоденно, крім вівторків, о 17:50, і прибуватиме до Черкас о 21:07. Зворотно, з Черкас, поїзд відправлятиметься з 21 січня щоденно, крім серед, о 6:33 і прибуватиме до Києва о 9:39.
Квитки вже доступні для придбання в застосунку Укрзалізниці, в чат-боті, на сайті та в касах вокзалів.
 
Реєстрація
24.08.09
Місто
Черкассы
Телефон
Honor 8Х
Поки що через ст. Тараса Шевченка. На зміну напрямку руху 7-8 хв. Цілком адекватна вартість квитка 2 класу - 150 грн.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Ціна залежить від дня тижня, якщо що. На усі потяги.
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Что там за за qr код в приложении зачарованый какой-то? Два раза в двух поездках не смогли сосканировать, проводник что-то пробурчал, что какая-то специальная штуковина нужна, махнул рукой и ушел...
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Спеціальний сканер, який підключений до серверів УЗ. Не у всіх вагонах є, якщо потяг нефірмовий
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Спеціальний сканер, який підключений до серверів УЗ. Не у всіх вагонах є, якщо потяг нефірмовий
Вот только не понятно, зачем такое делать, если не готовы сканировать такие билеты?
Зато пропиарились на застосунку и бабло распилили
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Вот только не понятно, зачем такое делать, если не готовы сканировать такие билеты?
Тобто звичайний QR-код зі звичайного електронного квитка змогли прочитати, а з "застосунку" не змогли?
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Вот только не понятно, зачем такое делать, если не готовы сканировать такие билеты?
Зато пропиарились на застосунку и бабло распилили
Якщо на квитку написано що він валідний без звернення в касу по ньому посадять. У мене тіко раз було що не було у вагоні пристроя, просто потім десь через годину після відправлення прийшли з іншого вагону і зісканували
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
У мене тіко раз було що не було у вагоні пристроя
Ласкаво просимо до потягів із зупинкою по станції Дарниця. Майже у всіх випадках сканер був виключно у начальника потягу.
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Вот только не понятно, зачем такое делать, если не готовы сканировать такие билеты?
Тобто звичайний QR-код зі звичайного електронного квитка змогли прочитати, а з "застосунку" не змогли?
Обычные читали, с приложения не смогли.
Оба раза проводники просто забили на это и никто больше со сканерами не приходил.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Зверху