Глюки Київстар

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Вообще, согласно текущим тарифам, должны рекомендовать пополнять на +20 грн. "Десятка" - "ни о чем".
 
  • Haha
Реакції: goga

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
у меня на корпе 380 грн. на одном номере "испарились"
"Нашлись". Неожиданно сегодня всплыли три звонка на эту сумму посредине других международных звонков за 31-е число. Я, как назло, не сделал импорт pdf, пруфов нет. А на другом номере корпы, наоборот, +15 грн. "образовалось". Причем как-то странно, по +5 грн. каждый месяц уже третий месяц подряд.
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
На поточний ще спостерігаються складнощі з підключенням знижок за Вашим номером . Наші інженери займаються усуненням складнощів. За фактом вирішення Вам надійде СМС. Поки терміни технічний відділ не надає.
Було до 9.01, тепер вже нема термінів
Коли вони нарешті той білінг налаштують.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
22.11.22
Місто
Запоріжжя
На поточний ще спостерігаються складнощі з підключенням знижок за Вашим номером . Наші інженери займаються усуненням складнощів. За фактом вирішення Вам надійде СМС. Поки терміни технічний відділ не надає.
Було до 9.01, тепер вже нема термінів
Коли вони нарешті той білінг налаштують.
Наверное никогда! Я в декабре 2022 года так и не дождался 15% скидки - отписывались, отписывались и на этом всё! С НГ перешёл на другой пакет по акции на 2 месяца и скорее всего буду замораживать свой номер.
 
Реєстрація
09.12.15
Місто
Київ
Київстар вже не дає сплатити абонплату з бонусного рахунку? Маю вже другий випадок, коли не підключає місячний пакет. Замість цього стягує 30 грн на наступний день. За 10-ку зрозуміло, а на що йде ще 20 грн (в МКС нічого не зрозуміло, одні нулі)?
Вручну місячна АП також не хотіла підключатись, через *578#, писало - недостатньо коштів.
 
Реєстрація
22.08.16
Місто
Киев , Деснянский район
Телефон
6s+ 2/32
Київстар вже не дає сплатити абонплату з бонусного рахунку? Маю вже другий випадок, коли не підключає місячний пакет. Замість цього стягує 30 грн на наступний день. За 10-ку зрозуміло, а на що йде ще 20 грн (в МКС нічого не зрозуміло, одні нулі)?
Вручну місячна АП також не хотіла підключатись, через *578#, писало - недостатньо коштів.
 

Вкладення

  • BA2BC731-44A4-4BE7-8ED4-67C220894465.jpeg
    BA2BC731-44A4-4BE7-8ED4-67C220894465.jpeg
    14 КБ · Перегляди: 44
Реєстрація
23.10.10
Місто
Харьков
Телефон
Iphone Хs+ Huawei P30 PRO
Київстар вже не дає сплатити абонплату з бонусного рахунку? Маю вже другий випадок, коли не підключає місячний пакет. Замість цього стягує 30 грн на наступний день. За 10-ку зрозуміло, а на що йде ще 20 грн (в МКС нічого не зрозуміло, одні нулі)?
Вручну місячна АП також не хотіла підключатись, через *578#, писало - недостатньо коштів.
Там краще однорукий злодій виглядав би.
Ніколи не знаєш, що отримаєш
 

Romalegri

Дідусь з ковінькою
Реєстрація
19.09.22
Місто
Київ
Телефон
Прихильник Самсунгів
Реєстрація
24.11.19
Місто
Волинь
Romalegri, ще трохи і доламають той білінг. Вони там хоч когось звільняють за те, що робиться в КС , чи просто компенсують втрати крадіжками бонусів, знижок, денних пакетів ?
 
Реєстрація
02.04.20
Місто
Запорiжжя
Телефон
IPhone 12 mini
stone, ото певне дійсно звільняють, якщо знов і знов ті самі граблі.
Не звільняти тре, а працювати над помилками. Виправляти, і працювати на їх попередження.
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Київстар до цього часу не може виправити глюк з АПН інтернет. Коли він вказаний, то часто 4g зникає, та не відновлюється і треба авіарежим вкл/викл. Змінив на старий АПН www.kyivstar.net і тепер 4g коректно працює.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
24.06.20
Місто
Днепр
Телефон
Samsung S23 Ultra
Принудительно перевели в пакет "Все разом Максимум", 1 числа сняли 300 грн вместо 350 грн абонки в этом пакете + 50 за Гигабит. Сегодня прислали смс что хотят снять ЕЩЕ 150 грн потому что они просчитались. Я так понимаю теперь они опять просчитались на +50 грн, но уже в свою пользу? :mad:


PS Разумеется все операторы всегда заняты, ответ получить не от кого. Теперь нельзя даже кинуть вопрос в чат и получить на него ответ позже, как это было раньше. Тупо непробиваемая стена игнора как по телефону так и по любым другим каналам связи. Ну что же, со своей стороны я тоже проигнорирую следующую абонплату.
 

Вкладення

  • Screenshot_2023-01-09-20-54-48-135_com.google.android.apps.messaging.jpg
    Screenshot_2023-01-09-20-54-48-135_com.google.android.apps.messaging.jpg
    150.7 КБ · Перегляди: 52
Останнє редагування:
Реєстрація
24.06.20
Місто
Днепр
Телефон
Samsung S23 Ultra
Достучался до них в чате. Добавив в строку запроса матюки. Реально, по другому никак не соединяло.
Итог беседы - мы сняли с вас 50 грн за услугу "сим для планшета". Да, она активирована у вас как суперсила и должна быть бесплатна, но на 01.01 она не была активирована вот мы и сняли за нее деньги, потому что вы не активировали ее заранее. Вы никак не могли ее активировать заранее потому что в вашем старом пакете вообще не было суперсилы? Нам очень жаль это слышать, но деньги мы вам не вернем, а точнее все равно с вас их снимем второй раз, по сути вы оплатите два раза за одну и ту же услугу из-за нашей криворукости. Спасибо за внимание, оставайтесь с нами (с).

PS жалею только об одном - о глупой привычке держать на счету две абонплаты. Так что за счет тех 800 грн я их клиент еще на два месяца. Потом - трансфер номера. Скатиться до мелочного кидалова клиента на те несчастные 50 грн это уже дно. Это наверное единственная компания которая перекладывает собственные ошибки и криворукость на клиента.

PSS Вишенка на торте - я вдруг понял что их оператор еще и откровенно соврал в чате. "Сим для планшета" в моем старом пакете была бесплатной по условиям тарифа, по этому они ник не могли списать за нее деньги. Эти 50 грн списали их за услугу Гигбит, за которую они реально списывали эти 50 грн каждый месяц по условиям старого тарифа. Итого имеем - наглое вранье, некомпетентность оператора в чате, кривой билинг и мелочное кидалово клиента на 50 грн из-за ошибки кривого билинга.

-У вас не була обрана суперсила. Для того, щоб не списувалися кошти ви мали собі в додатку Мій Київстар або звернувшись до нас обрати суперсилу, тоді б кошти списані за послугу не були.

-кошти ви списали 1.01. Я ніяк не мог її обраті до списання коштів, а після списання ви вже кошті не повертаетє

-Вибачте, переключаю вас на іншого фахівця, який продовжить розмову, бо моя зміна вже закінчується. На все добре, дякую за розуміння!


-як я мог обрати послугу Суперсила до 01.01 якщо у моєму старому тарифі її взагалі не було, а при переводі на новий тариф ви вже списали кошти. Тобто не було ніякої можливості уникнуті цого списання. А теперь ви перекладаєте помилку білінгу на кліента.

-Вдячні за очікування. Вибачте, вільних операторів все ще немає. Будь ласка, зверніться до нас пізніше.
 
Останнє редагування:

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
А комусь хоть за знижку питання вирішили?
Вони нічого не вирішують. Кожні три дні продовжують термін заявки і все. Зараз, навіть, граничного терміну немає. Чекайте.
Перенесли ще на три дні, навіть смсками не сповіщають.
Post automatically merged:

Достучался до них в чате. Добавив в строку запроса матюки. Реально, по другому никак не соединяло.
Итог беседы - мы сняли с вас 50 грн за услугу "сим для планшета". Да, она активирована у вас как суперсила и должна быть бесплатна, но на 01.01 она не была активирована вот мы и сняли за нее деньги, потому что вы не активировали ее заранее. Вы никак не могли ее активировать заранее потому что в вашем старом пакете вообще не было суперсилы? Нам очень жаль это слышать, но деньги мы вам не вернем, а точнее все равно с вас их снимем второй раз, по сути вы оплатите два раза за одну и ту же услугу из-за нашей криворукости. Спасибо за внимание, оставайтесь с нами (с).

PS жалею только об одном - о глупой привычке держать на счету две абонплаты. Так что за счет тех 800 грн я их клиент еще на два месяца. Потом - трансфер номера. Скатиться до мелочного кидалова клиента на те несчастные 50 грн это уже дно. Это наверное единственная компания которая перекладывает собственные ошибки и криворукость на клиента.



-У вас не була обрана суперсила. Для того, щоб не списувалися кошти ви мали собі в додатку Мій Київстар або звернувшись до нас обрати суперсилу, тоді б кошти списані за послугу не були.

-кошти ви списали 1.01. Я ніяк не мог її обраті до списання коштів, а після списання ви вже кошті не повертаетє

-Вибачте, переключаю вас на іншого фахівця, який продовжить розмову, бо моя зміна вже закінчується. На все добре, дякую за розуміння!


-як я мог обрати послугу Суперсила до 01.01 якщо у моєму старому тарифі її взагалі не було, а при переводі на новий тариф ви вже списали кошти. Тобто не було ніякої можливості уникнуті цого списання. А теперь ви перекладаєте помилку білінгу на кліента.

-Вдячні за очікування. Вибачте, вільних операторів все ще немає. Будь ласка, зверніться до нас пізніше.
Як за своє то вже знімають, а як за абонента то вибачте пару місяців не бачуть зняття.
Post automatically merged:

Знайомому в якого ще сімка 3g замість ап 100грн, по 20грн списували.
 
Останнє редагування:
Зверху