"Нашлись". Неожиданно сегодня всплыли три звонка на эту сумму посредине других международных звонков за 31-е число. Я, как назло, не сделал импорт pdf, пруфов нет. А на другом номере корпы, наоборот, +15 грн. "образовалось". Причем как-то странно, по +5 грн. каждый месяц уже третий месяц подряд.у меня на корпе 380 грн. на одном номере "испарились"
Да им это жить не мешает вообще.Коли вони нарешті той білінг налаштують.
Наверное никогда! Я в декабре 2022 года так и не дождался 15% скидки - отписывались, отписывались и на этом всё! С НГ перешёл на другой пакет по акции на 2 месяца и скорее всего буду замораживать свой номер.На поточний ще спостерігаються складнощі з підключенням знижок за Вашим номером . Наші інженери займаються усуненням складнощів. За фактом вирішення Вам надійде СМС. Поки терміни технічний відділ не надає.
Було до 9.01, тепер вже нема термінів
Коли вони нарешті той білінг налаштують.
Київстар вже не дає сплатити абонплату з бонусного рахунку? Маю вже другий випадок, коли не підключає місячний пакет. Замість цього стягує 30 грн на наступний день. За 10-ку зрозуміло, а на що йде ще 20 грн (в МКС нічого не зрозуміло, одні нулі)?
Вручну місячна АП також не хотіла підключатись, через *578#, писало - недостатньо коштів.
.... якщо не має можливості піти з київстару (с) )))))Абонент має "стойко переносить все тяготы и лишения"
Там краще однорукий злодій виглядав би.Київстар вже не дає сплатити абонплату з бонусного рахунку? Маю вже другий випадок, коли не підключає місячний пакет. Замість цього стягує 30 грн на наступний день. За 10-ку зрозуміло, а на що йде ще 20 грн (в МКС нічого не зрозуміло, одні нулі)?
Вручну місячна АП також не хотіла підключатись, через *578#, писало - недостатньо коштів.
Щось мені це скидається не на усунення, а на дальше ускладнення тих складнощів.Наші інженери займаються усуненням складнощів.
Вони нічого не вирішують. Кожні три дні продовжують термін заявки і все. Зараз, навіть, граничного терміну немає. Чекайте.А комусь хоть за знижку питання вирішили?
Перенесли ще на три дні, навіть смсками не сповіщають.Вони нічого не вирішують. Кожні три дні продовжують термін заявки і все. Зараз, навіть, граничного терміну немає. Чекайте.А комусь хоть за знижку питання вирішили?
Як за своє то вже знімають, а як за абонента то вибачте пару місяців не бачуть зняття.Достучался до них в чате. Добавив в строку запроса матюки. Реально, по другому никак не соединяло.
Итог беседы - мы сняли с вас 50 грн за услугу "сим для планшета". Да, она активирована у вас как суперсила и должна быть бесплатна, но на 01.01 она не была активирована вот мы и сняли за нее деньги, потому что вы не активировали ее заранее. Вы никак не могли ее активировать заранее потому что в вашем старом пакете вообще не было суперсилы? Нам очень жаль это слышать, но деньги мы вам не вернем, а точнее все равно с вас их снимем второй раз, по сути вы оплатите два раза за одну и ту же услугу из-за нашей криворукости. Спасибо за внимание, оставайтесь с нами (с).
PS жалею только об одном - о глупой привычке держать на счету две абонплаты. Так что за счет тех 800 грн я их клиент еще на два месяца. Потом - трансфер номера. Скатиться до мелочного кидалова клиента на те несчастные 50 грн это уже дно. Это наверное единственная компания которая перекладывает собственные ошибки и криворукость на клиента.
-У вас не була обрана суперсила. Для того, щоб не списувалися кошти ви мали собі в додатку Мій Київстар або звернувшись до нас обрати суперсилу, тоді б кошти списані за послугу не були.
-кошти ви списали 1.01. Я ніяк не мог її обраті до списання коштів, а після списання ви вже кошті не повертаетє
-Вибачте, переключаю вас на іншого фахівця, який продовжить розмову, бо моя зміна вже закінчується. На все добре, дякую за розуміння!
-як я мог обрати послугу Суперсила до 01.01 якщо у моєму старому тарифі її взагалі не було, а при переводі на новий тариф ви вже списали кошти. Тобто не було ніякої можливості уникнуті цого списання. А теперь ви перекладаєте помилку білінгу на кліента.
-Вдячні за очікування. Вибачте, вільних операторів все ще немає. Будь ласка, зверніться до нас пізніше.