Узошки стоять після релєйок напруги в хатніх щитках (на кожному поверсі окремий щиток). "Так історично склалося..."На рейке не хватает УЗО
Узошки стоять після релєйок напруги в хатніх щитках (на кожному поверсі окремий щиток). "Так історично склалося..."На рейке не хватает УЗО
Найдите контору под первый пуск и дальнейшее обслуживание. Мало ли что было с этим генератором до передачи . В Днепре это не должно быть проблемой.Привезли на комунальне підприємство міста генератор Aman CB650, sn GV77709A, cn 407SI.VTA25G5.650
KVA 650
KW 520
400 вольт, RPM 1500
Двигун: Cummins VTA-28-G5
В доках двигуна написано "24 VDC, CCA 1200-1400"
Інструкції немає, виробника такого вже не існує. Спитати ні в кого. В Європі забули завантажити аккумулятори, бо немає дна в генетаторі.
1) По обидва боки йдуть кабелі, судячи з наявності перемичок, то по обидви боки по 2 аккумулятори ставиться 12 вольтові. Бо видно 2 стартера з обох боків. Я правильно розумію що потрібно 4 12 вольтових аккумулятори? Кожен повинен бути 1200а чи 600а? Коли послідовне підключення, то пусковий ток суммується чи ні?
Бо в інтернеті бачу только 2 аккуми і все
2) Після усіх підключень, як його запустити? Просто натиснути червону кнопку?
3) Може хтось допоможе знайти документацію на нього хоч якусь?
Ще й яка проблема. Моя контора має два генератори, на 80 та 160 кВт. Так ось, для підключення та першого пуску знайшли контору без проблем. А ось з обслуговуванням ну дуже все погано! Майже відсутня подальша підтримка.В Днепре это не должно быть проблемой.
Доброго ранку.Привезли на комунальне підприємство міста генератор Aman CB650, sn GV77709A, cn 407SI.VTA25G5.650
KVA 650
KW 520
400 вольт, RPM 1500
Двигун: Cummins VTA-28-G5
В доках двигуна написано "24 VDC, CCA 1200-1400"
Інструкції немає, виробника такого вже не існує. Спитати ні в кого. В Європі забули завантажити аккумулятори, бо немає дна в генетаторі. Перед відправкою його повністю обслужили, та перевірили.
1) По обидва боки йдуть кабелі, судячи з наявності перемичок, то по обидви боки по 2 аккумулятори ставиться 12 вольтові. Бо видно 2 стартера з обох боків. Я правильно розумію що потрібно 4 12 вольтових аккумулятори? Кожен повинен бути 1200а чи 600а? Коли послідовне підключення, то пусковий ток суммується чи ні?
Бо в інтернеті бачу только 2 аккуми і все
2) Після усіх підключень, як його запустити? Просто натиснути червону кнопку?
3) Може хтось допоможе знайти документацію на нього хоч якусь?
Есть к генератору ключ с лейблом и номером 405. Доноры сказали что это какието "стандартизированные ключи для электрического оборудования". Но этот ключ не подходит к другим замкам, на которых написано 406 и 407.Привезли на комунальне підприємство міста генератор Aman CB650, sn GV77709A, cn 407SI.VTA25G5.650
KVA 650
KW 520
400 вольт, RPM 1500
Двигун: Cummins VTA-28-G5
В доках двигуна написано "24 VDC, CCA 1200-1400"
Інструкції немає, виробника такого вже не існує. Спитати ні в кого. В Європі забули завантажити аккумулятори, бо немає дна в генетаторі. Перед відправкою його повністю обслужили, та перевірили.
1) По обидва боки йдуть кабелі, судячи з наявності перемичок, то по обидви боки по 2 аккумулятори ставиться 12 вольтові. Бо видно 2 стартера з обох боків. Я правильно розумію що потрібно 4 12 вольтових аккумулятори? Кожен повинен бути 1200а чи 600а? Коли послідовне підключення, то пусковий ток суммується чи ні?
Бо в інтернеті бачу только 2 аккуми і все
2) Після усіх підключень, як його запустити? Просто натиснути червону кнопку?
3) Може хтось допоможе знайти документацію на нього хоч якусь?
Думаю в більш-менш великому ларьку "дублікати ключів" заготовки будуть в наявності.Можно где то достать такие ключи?
Абсолютно згідний. Це звичайнісінький ключ для замка англійської системи. З такими заготовками в нормальному ларьку не має бути жодних проблем. А номери і маркування - це виробник замка маркує для себе.Думаю в більш-менш великому ларьку "дублікати ключів" заготовки будуть в наявності.Можно где то достать такие ключи?
Трохитюнінгунапілінгу генератора.
Поставив "безконтактний" лічильник мотогодин (ну і тахометр за сумісництвом) - щоб не думати "а скільки ж він напрацював і коли робити ТО" (зафіксував до рами стяжками).
А також "врізав" у вільне місце на панельку "вольт-ампер-ватт-ватт*годин метер". Єдине, що не зовсім сподобалося - екран при погляді "зверху" погано читається.
виставлено з заводу 60 Гц, хоча має бути 50
Как аварийный случай имеет место быть. Но выгоднее генератор, тк на авто на 1кВт расход 1,4л/час.Есть еще вариант для редких "экстренных случаев" - любой автомобиль + инвертор = 220 В.
З польського Амазону через Міст або знайомих ось такий можна розглянути. (я собі купив версію на 1,4кВт але ще не запускав)Порадьте інверторний генератор до 2 кВт.
Гучність ролі не грає, головне щоб стабільно працював