Ну знов ви про якийсь час. У Львові в особистому кабінеті на сторінці https://infolviv.com.ua/ взагалі немає жодної згадки ані про тип водяного лічильника, ані про терміни його перевірки. А іншого кабінету, пов'язаного з водою, просто не знаю.з часом старі лічильники просто вийдуть з обігу в будинку.
Так ось, там є номер рахунку, держ. номер (ймовірно йдеться про номер лічильника) та поле для надання показів. А також сторінка з нарахуваннями.
Повіряти лічильники води львів’яни можуть безпосередньо у своїх помешканнях
впровадження єдиної технічної політики щодо функціонування державних систем стандартизації, єдності та достовірності вимірювань, сертифікації, які спрямовані на захист інтересів споживачів і суспільства
www.lvivstandard.com.ua
Як часто потрібно здійснювати повірку?
Власники лічильників зобов'язані повіряти прилади своєчасно з урахуванням визначених міжповірочних інтервалів, тобто певного інтервалу часу між двома послідовними періодичними повірками. Повірка більшості вимірювальних приладів, що застосовуються в Україні, повинна проводитися один раз на 3 або 4 роки. У кожного приладу є паспорт, де вказано термін повірки та міжповірочний інтервал. Встановлюючи лічильник у себе вдома, його власник повинен уважно вивчити документи і у визначений термін проводити повірку.
Якщо лічильник вчасно не повірений, його покази вважаються недійсними, і нарахування, у такому випадку, будуть здійснюватись за методом, який застосовується для квартир без індивідуальних засобів обліку води, тобто, на основі загальнобудинкових приладів або за нормами.
Те що на сайті не написано коли наступна повірка, не означає що її не було/не буде. Просто інша інформаційна система яка виводить менше інформації абонентам