Реєстрація
18.09.12
Місто
Kyiv

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
С недорогой мобильной связью, видимо, такая же картина.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
В Києві вже закінчили ремонт трамвайної колії між Хоткевича і Павлаусенка?
Помітив, що 22-й трамвай відновив курсування по повному маршруту.
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
У Херсоні запустили 20 тролейбусів на 3 маршрутах, проїзд безкоштовний
Безкоштовно користуватися транспортом можуть не тільки мешканці міста, а й військові та переселенці.


 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Мер Хмельницького написав:
У Варшаві підписав кредитну та грантові угоди з Європейським банком реконструкції і розвитку на придбання 42-46 нових тролейбусів (в тч на автономному ходу), будівництво автоматичної мийки та оновлення тролейбусного депо, освітлення зупинок.

Кредит у розмірі 10,6 млн євро на 13 років з пільговим періодом 3 роки. Гранти (безповоротні кошти) у розмірі 4,45 млн євро від ЄС та американського фонду.

Далі будуть тендерні закупівлі і вже до кінця 2023 року буде поставлена перша партія нових тролейбусів. Повна реалізація проекту до завершення 2024 року.
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
В Хмельницькому на маршрут виїхав перший б/у тролейбус, який в Чехії купили. Ще мають випустити першу і єдина "гармошку".

Восени минулого року комунальне підприємство «Електротранс» уклало угоду про закупівлю 5 тролейбусів у Чехії. Чотири з них «Škoda 24Tr» та одна «Škoda 25Tr». Остання є двосекційною. Такі називають «гармошками». Обійшлися тролейбуси у майже 3,9 мільйона гривень. Постачальником є чеська фірма «Zedexo».

Перший тролейбус привезли у листопаді 2022-го. Він є вживаним, 2005 року виготовлення. Він працював у чеському місті Пльзень. Транспорт має тяговий двигун та силову установку чеського виробництва («Škoda») та кузов із Франції («Irisbus»).

Нагадаємо характеристики тролейбуса «Škoda 24Tr Irisbus Citibus» (до Хмельницького привезли один з них):

  • кількість — 4 одиниці
  • вартість — 20 500 євро (750 000 гривень) за одиницю
  • довжина — 12 метрів (односекційний)
  • кількість сидінь — 28-30 одиниць
  • пасажиромісткість — 86 осіб
Такі тролейбуси не будуть закріплені за одним маршрутом, а їздитимуть на різних. Про це раніше розповідав директор «Електротрансу» Сергій Бобух.

Характеристики тролейбуса «Škoda 25Tr IrisbusCitelis», який поки що не доставили до Хмельницького:

  • кількість — 1 одиниця
  • вартість — 24 500 євро (896 000 гривень) за одиницю
  • довжина — 18 метрів (двосекційний, так звана «гармошка»)
  • кількість сидінь — 40 одиниць
  • пасажиромісткість — 132 особи.
 

Вкладення

  • 345631596_250619747448792_3629117688918253977_n.jpg
    345631596_250619747448792_3629117688918253977_n.jpg
    261.4 КБ · Перегляди: 28
  • 345851263_2092692340933608_2226805475952084256_n.jpg
    345851263_2092692340933608_2226805475952084256_n.jpg
    218 КБ · Перегляди: 29
  • 345594222_1459159668186182_1539753045397286853_n.jpg
    345594222_1459159668186182_1539753045397286853_n.jpg
    257.4 КБ · Перегляди: 27
  • 345662249_624657062545628_6439900049429777114_n.jpg
    345662249_624657062545628_6439900049429777114_n.jpg
    169.6 КБ · Перегляди: 28
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
В Хмельницькому Приватбанк почав додатково клеїти nfc мітки, раніше для оплати проїзду були тільки qr-код.
 

Вкладення

  • 20230527_173150~2.jpg
    20230527_173150~2.jpg
    168.7 КБ · Перегляди: 39
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Нидерланды стали первой страной в мире запустившей полностью бесконтактную систему оплаты общественного транспорта по всей стране.
Путешественники по Нидерландам отныне смогут платить бесконтактным способом со своей дебетовой или кредитной карты, а также цифрового кошелька на любом общественном транспорте по всей стране, включая поезда, автобусы, метро и трамваи.
Разработанная платежной компанией Translink система открытого цикла OVpay позволила компаниям общественного транспорта и МПС Mastercard помочь местным банкам запустить новые правила обработки мобильных транзакций.
Ян-Виллем ван дер Шут, региональный менеджер Mastercard в Нидерландах рассказал: "Отныне вам не нужно отдельно покупать билеты или не успеть на поезд, потому что баланс вашей карты общественного транспорта слишком низок".
 

Сапожник

Заблокирован
Реєстрація
07.05.23
Місто
Белая Церковь
От як таку проблему вирішувати?
Побудовою метро.
Увы, до миллионника не дотягул в советское время.
Сейчас может и дотянул по факту, хз, но метро не будет, по крайней мере пока(
Да что там, Омск дотянул но карта Омского метрополитена впечатляет: °
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Львів - занадто компактне місто, як для метро.
До прикладу, площа Львова - 149 км².
Омськ - 577,9, Харків - 350, Дніпро - 409,7.
У Львові метро немає не через плозу, а через дуже складну геологію, пливунні ґрунти і відповідну дуже високу вартість і складність будівництва.
 

nataba

Заблокирован
Реєстрація
02.10.19
Місто
Львів
високу вартість і складність будівництва.
Перше і головне - недостатня кількість населення міста, що не може запезпечити достатній для його окупності та рентабельності пасажиропотік.
Друге - місто доволі сферичне і з невеликою площею, тому лише одна лінія (як, наприклад, в Дніпрі) майже ніяк не вирішує його транспортних проблем. А будівництво багатьох коротеньких ліній що перетинаються в центрі - це взагалі не про сучасний широкоторовий метрополітен.

Тому ще при совку думали про підземний трамвай метрової колії як реально дієву альтернативу повноцінному метро зі врахуванням усього вищепереліченого. На тих самих пливунних грунтах і в умовах складної геології.
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
при совку думали про підземний трамвай
А это вещь. В Кривом роге такое действует, и даже очень востребовано. Правда, инфраструктура запущена и подвижной состав очень подуставший. Говорят, до войны были планы обновлять, реконструировать и продлевать, но увы...
 
Реєстрація
13.08.12
Місто
Bielsko-Biała, PL | Нікополь | Цумань
Телефон
Poco X3 Pro
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Перше і головне - недостатня кількість населення міста, що не може запезпечити достатній для його окупності та рентабельності пасажиропотік.
Друге - місто доволі сферичне і з невеликою площею, тому лише одна лінія (як, наприклад, в Дніпрі) майже ніяк не вирішує його транспортних проблем. А будівництво багатьох коротеньких ліній що перетинаються в центрі - це взагалі не про сучасний широкоторовий метрополітен.

Тому ще при совку думали про підземний трамвай метрової колії як реально дієву альтернативу повноцінному метро зі врахуванням усього вищепереліченого. На тих самих пливунних грунтах і в умовах складної геології.
Підзмний трамвай там так таки не запустили з причин геології, тобто альтернатива проблеми не вирішує. Ви серйозно думаєте, що в СРСР хтось реально рахував окупність? Чи ви думаєте, що зараз коли будують нові станції метро хтось думає про рентабельність і окупність, а не розпил бабла?
У Кривому Розі з його підземний трамваєм населення ще менше ніж у Львові - якось це не спинило.
 
Зверху