пропоную обговорення актуальності метро чи трамваю продовжити у темі
Тим ви мене остаточно переконали про безглуздість подальшої дискусії!Чи ви думаєте, що зараз коли будують нові станції метро хтось думає про рентабельність і окупність, а не розпил бабла?
Те що чиновники мутять, ніхто не спорить. Але часто ті б/в автобуси набагато якісніші та комфорніші за Чернігівські. Хай той заваод спочатку норм автобуси навчиться робити, а не херню на колесах, а потім розповідають, що їх автобуси не хочуть братиЯк міські чиновники навчились використовувати тендери Prozorro, задля просування особистих бізнес-інтересів. Приклад автобусних тендерів: Авто новини від AUTO-Consulting - Еталон
Як повідомляє AUTO-Consulting, сьогодні у прес-центрі «Інтерфакс-Україна» відбулась прес-конференція представників вітчизняного виробника «Чернігівський автозавод» та ТД «Еталон Авто», на якій компанії поділились обурливими фактами, з останніх тендерів. За їх словами, чиновники навчилися...www.autoconsulting.com.ua
Директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор в інтервʼю LIGA.Life повідомив, що місто цього року планує закупити 100 тролейбусів з автономним ходом та 114 автобусів. За словами Кандибора, зараз у місті є 340 тролейбусів і 200 з них виходять щодня на лінію. "Ми плануємо закупити ще 100 нових тролейбусів з автономним ходом за кошти IBRD (Міжнародний банк реконструкції та розвитку. — Ред.)", — сказав очільник Дептрансу.
Зазначимо, тролейбус з автономним ходом може їхати до 30 кілометрів без підключення до електрики. За словами Кандибора, так Київ зможе з'єднати лівий берег з правим, не добудовуючи жодної контактної мережі. Через ризик блекаутів, під час яких електротранспорт доведеться дублювати автобусами, місто планує закупити ще 114 автобусів з двигунами внутрішнього згоряння, додав очільник Дептрансу. На запитання, коли 100 тролейбусів та 114 автобусів можуть з'явитися у місті, Кандибор відповів: "Восени ми очікуємо перші постачання".
Не, там ЕБРР четко следит за тендерами, ни одна копейка не уйдет налево без обоснованияв кожному в салоні — по барабану.
Для Києва планують закупити орієнтовно 70 нових тролейбусів. Придбання нового громадського транспорту профінансує Європейський інвестиційний банк. |
В тендері на закупівлю тролейбусів у межах кредитного договору з ЄІБ на 50 млн євро взяли участь дві компанії. Це чеська ŠKODA ELECTRIC та турецька Bozankaya. Škoda пропонує за 49 900 070 євро поставити 70 тролейбусів 11,9 м завдовжки та три 18,5 м завдовжки. Bozankaya — за 49 750 000 євро 71 тролейбус 11,9 м завдовжки та три 18,5 м завдовжки. Отримати тролейбуси столиця зможе через 20 місяців після підписання угоди. Чому серед претендентів на перемогу є тільки закордонні виробники, хоча в Україні є й власні заводи, які виробляють непогані тролейбуси? - це питання риторичне. Раніше в КМДА планували придбати коштом ЄІБ понад 100 тролейбусів. І якщо б у тендері взяли участь українські виробники, то так і могло статися. Але наразі мова вже йде про 70 тролейбусів. |
Трошки спорно. Точніше, вони відносно не погані, але точно гірші за Шкоду. Навіть кондиціонерів немає. Хоча, звісно для економіки краще, щоб виробляли у насякі виробляють непогані тролейбуси?
Треба теж імпортозаміщення недружніх країн? Ми ж поки з Чехією та Туреччиною не воюємо.Чому серед претендентів на перемогу є тільки закордонні виробники,
А деякі з цих заводів вміють клеїти емблеми не гірше, ніж «Москвич».хоча в Україні є й власні заводи, які виробляють непогані тролейбуси?
Це питання до замовника. Є міста, в яких вітчизняні Богдани чи Електрони із кондиціонерами!Навіть кондиціонерів немає
Богдан, Електрон ... !А деякі з цих заводів вміють клеїти емблеми не гірше, ніж «Москвич».
Перші тролейбуси розпочинають свій маршрут по Черкасах в інтервалі між п’ятою та шостою ранку.
Про це повідомили на сторінці КП “Черкасиелектротрансу” у фейсбуці.
У місті щодня курсують 49 тролейбусів. У суботу на вулицях міста працює 27 тролейбусів, у неділю – 24 тролейбуси та окремі рейси на ПрАТ «Азот». Перший виїзд вони здійснюють о 5.25 за маршрутом №7. Останній тролейбус заїжджає в депо о 21:33.
"Перший рейс о 5:20 здійснює тролейбус за № 6а (вулиця Генерала Момота – ПрАТ «Азот»), о 5.34 виїжджає тролейбус № 7 (вулиця Степана Бандери – Тролейбусний парк), ще за чотири хвилини, о 5.38, свою роботу розпочинає тролейбус № 7а (Тролейбусний парк – санаторій «Україна»), а о 6-ій ранку – №10 (вулиця Олени Теліги – Річковий вокзал)", - інформують на сторінці підприємства.
Враховуючи, що в області комендантська година з 0:00 до 4:00 то логічно. Можна і раніше запускати)Перші тролейбуси розпочинають свій маршрут по Черкасах в інтервалі між п’ятою та шостою ранку.
Про це повідомили на сторінці КП “Черкасиелектротрансу” у фейсбуці.
У місті щодня курсують 49 тролейбусів. У суботу на вулицях міста працює 27 тролейбусів, у неділю – 24 тролейбуси та окремі рейси на ПрАТ «Азот». Перший виїзд вони здійснюють о 5.25 за маршрутом №7. Останній тролейбус заїжджає в депо о 21:33.
"Перший рейс о 5:20 здійснює тролейбус за № 6а (вулиця Генерала Момота – ПрАТ «Азот»), о 5.34 виїжджає тролейбус № 7 (вулиця Степана Бандери – Тролейбусний парк), ще за чотири хвилини, о 5.38, свою роботу розпочинає тролейбус № 7а (Тролейбусний парк – санаторій «Україна»), а о 6-ій ранку – №10 (вулиця Олени Теліги – Річковий вокзал)", - інформують на сторінці підприємства.