debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
У Чернігові затвердили постійнодіючу мережу маршрутів міського електричного транспорту міста, яка запрацює з восьмого січня. Відповідне рішення прийняте на засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради сьогодні, четвертого січня.

За словами начальника управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв'язку міської ради Олександра Рижого, наразі вже відновлено 84% контактної мережі, що була зруйнована ворожими військами країни-агресора внаслідок жорстоких авіаційних бомбардувань, артилерійських та мінометних обстрілів під час активних бойових дій у лютому-березні 2022 року. Залишається невідновленою контактна мережа мікрорайону «Подусівка», але прийняте рішення про те, що там пасажири користуватимуться тролейбусом із автономним ходом.

- Наразі можна казати про закінчення відновлення втраченої контактної мережі під час активних бойових дій у Чернігові. З восьмого січня відновиться сполучення до мікрорайону «Сіверянка», тобто тролейбус №10 прямуватиме до кінцевої зупинки «Лижна база», - повідомив Олександр Рижий.

Мережа маршрутів міського електричного транспорту Чернігова

№1 «Подусівка – Діагностичний центр (через проспект Перемоги, вул. П’ятницьку)». Шлях проходження від кінцевої зупинки «Подусівка»: вул. Тероборони, вул. Ріпкинська, вул. Любецька, вул. Івана Мазепи, проспект Миру, проспект Перемоги, вул. Олександра Молодчого, вул. Шевченка до кінцевої зупинки «Діагностичний центр» в прямому напрямку та за наступним шляхом проходження від кінцевої зупинки «Діагностичний центр»: вул. Шевченка, вул. Василя Тарновського, вул. Гетьмана Полуботка, вул. П’ятницька, вул. Київська, вул. Івана Мазепи, вул. Любецька, вул. Ріпкинська, вул. Тероборони до кінцевої зупинки «Подусівка» в зворотному напрямку.

№3 «Автозавод – Залізничний вокзал (через проспект Перемоги)». Шлях проходження від кінцевої зупинки «Автозавод»: проспект Миру, проспект Перемоги до кінцевої зупинки «Залізничний вокзал» у прямому та в зворотному напрямках.

№4 «Автозавод – КСК (через вул. Івана Мазепи)». Шлях проходження від кінцевої зупинки «Автозавод»: проспект Миру, вул. Івана Мазепи до кінцевої зупинки «КСК» у прямому та в зворотному напрямках.

№7 «Міська лікарня № 2 – КСК (через проспект Михайла Грушевського)». Шлях проходження від кінцевої зупинки «Міська лікарня № 2»: проспект Михайла Грушевського, проспект Перемоги, вул. Івана Мазепи до кінцевої зупинки «КСК» у прямому напрямку та за наступним шляхом проходження від кінцевої зупинки «КСК»: вул. Івана Мазепи, проспект Перемоги, проспект Михайла Грушевського, проспект Левка Лук’яненка, вул. Доценка, вул. Генерала Пухова, вул. 1-ї танкової бригади, проспект Михайла Грушевського до кінцевої зупинки «Міська лікарня № 2» в зворотному напрямку.

№7А «Міська лікарня № 2 – Залізничний вокзал (через проспект Михайла Грушевського)». Шлях проходження від кінцевої зупинки «Міська лікарня № 2»: проспект Михайла Грушевського, проспект Перемоги до кінцевої зупинки «Залізничний вокзал» в прямому напрямку та за наступним шляхом проходження від кінцевої зупинки «Залізничний вокзал»: проспект Перемоги, проспект Михайла Грушевського, проспект Левка Лук’яненка, вул. Доценка, вул. Генерала Пухова, вул. 1-ї танкової бригади, проспект Михайла Грушевського до кінцевої зупинки «Міська лікарня № 2» в зворотному напрямку.

№8 «вул. Незалежності - Міська лікарня № 2 (через вул. Івана Мазепи, Толстого, Доценка)». Шлях проходження від кінцевої зупинки «вул. Незалежності»: вул. Незалежності, вул. Любецька, вул. Івана Мазепи, проспект Миру, проспект Перемоги, вул. Івана Мазепи, вул. Толстого, вул. Єлецька, вул. Преображенська, вул. Василя Тарновського, вул. Шевченка, проспект Левка Лук’яненка, вул. Доценка, вул. Генерала Пухова, вул. 1-ї танкової бригади, проспект Михайла Грушевського до кінцевої зупинки «Міська лікарня № 2» в прямому напрямку та за наступним шляхом проходження від кінцевої зупинки «Міська лікарня № 2»: проспект Михайла Грушевського, проспект Левка Лук’яненка, вул. Шевченка, вул. Василя Тарновського, вул. Преображенська, вул. Єлецька, вул. Толстого, вул. Івана Мазепи, проспект Перемоги, проспект Миру, вул. Івана Мазепи, вул. Любецька, вул. Незалежності до кінцевої зупинки «вул. Незалежності» в зворотному напрямку.

№9 «Міська лікарня № 2 - Автозавод – (через вул. П’ятницьку)». Шлях проходження від кінцевої зупинки «Міська лікарня № 2»: проспект Михайла Грушевського, проспект Левка Лук’яненка, вул. Шевченка, вул. Василя Тарновського, вул. Гетьмана Полуботка, вул. П’ятницька, проспект Перемоги, проспект Миру до кінцевої зупинки: «Автозавод» у прямому напрямку та за наступним шляхом проходження від кінцевої зупинки «Автозавод»: проспект Миру, проспект Перемоги, вул. Княжа, вул. Шевченка, проспект Левка Лук’яненка, проспект Михайла Грушевського до кінцевої зупинки «Міська лікарня № 2» в зворотному напрямку.

№10 «Автозавод – Лижна база (через проспект Левка Лук’яненка)». Шлях проходження від кінцевої зупинки «Автозавод»: проспект Миру, вул. Героїв Чорнобиля, вул. 77 Гвардійської дивізії, проспект Левка Лук’яненка, вул. Шевченка, вул. Малиновського до кінцевої зупинки «Лижна база» в прямому та в зворотному напрямках.

№11 «вул. Незалежності – готель «Україна» (через вул. Олександра Молодчого)». Шлях проходження від кінцевої зупинки «вул. Незалежності»: вул. Незалежності, вул. Любецька, вул. Козацька, вул. Героїв Чорнобиля, вул. 77 Гвардійської дивізії, проспект Левка Лук’яненка, вул. Шевченка, вул. Олександра Молодчого, проспект Перемоги до кінцевої зупинки «готель «Україна» в прямому напрямку та за наступним шляхом проходження від кінцевої зупинки «Готель Україна»: проспект Перемоги, вул. Княжа, вул. Шевченка, проспект Левка Лук’яненка, вул. 77 Гвардійської дивізії, вул. Героїв Чорнобиля, вул. Козацька, вул. Любецька, вул. Незалежності до кінцевої зупинки «вул. Незалежності» в зворотному напрямку.



Прийняття цього рішення дозволить сформувати цілісну мережу маршрутів міського електричного транспорту Чернігова, яка здатна задовільнити потребу мешканців міста в пасажирських перевезеннях електричним транспортом, забезпечить транспортне сполучення окремих, у тому числі й віддалених, мікрорайонів міста з його центральною частиною та надасть можливість чернігівцям діставатися до робочих місць, місць навчання та інших соціальних закладів.

Управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв'язку міської ради забезпечить укладення договору на обслуговування маршрутів міського електричного транспорту з комунальним підприємством «Чернігівське тролейбусне управління» міськради. Також буде розроблений і узгоджений розклад руху тролейбусів на маршрутах міського електричного транспорту, який буде оприлюднений пізніше.
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
У Херсоні скоротили кількість маршрутів тролейбусів через обстріли росіян
Сьогодні у місті діють чотири маршрути.


Начальник Херсонської міської військової адміністрації

❗️До уваги жителів Херсона!

Рух тролейбусів на маршруті № 1 тимчасово призупинено, хоча після деокупації Херсона він був відновлений одним із перших. Вулиця Перекопська, по якій, зокрема, пролягає маршрут, постійно обстрілюється. Під час ворожих атак були поранені пасажири і працівники КП, пошкоджена контактна мережа, 4 одиниці електротранспорту.

Щоб не наражати людей на небезпеку і було прийнято рішення про припинення роботи тролейбусного маршруту №1 до настання безпечного періоду.

На сьогодні у місті діють 4 тролейбусних маршрути:

№ 8 - Житлоселище – ХБК з 07.48 до 16.50.
№ 9 - мкр. Шуменський – пл. Ганнібала з 08.21 до 17.00.
№ 12 - мкр. Таврійський – ХБК з 07.43 до 16.45.
№ 11 - мкр. Північний – Житломасив з 08.26 до 17.15.

Зараз їх обслуговує 21 тролейбус КП "Херсонелектротранс" ХМР.
 
Реєстрація
18.09.12
Місто
Kyiv
 
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
26.01.17
Місто
Львів
Швейцарія безоплатно передасть Львову 11 трамваїв на 80 млн грн

Місто отримає 11 низькопідлогових трамваїв від швейцарської компанії Bernmobil. Ці вагони, разом з обладнанням та запчастинами, доставлять до Львова до початку 2025 року за рахунок Швейцарії.

З них 10 будуть використовуватись на лініях міста, а 1 буде використовуватись для запасних частин.

 
Останнє редагування:

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Зі статті про номери, яку колись на форумі викладали.
Не можу зрозуміти, де це знято? Спочатку подумав, що Берестейська, але не дуже сходиться.
Автоісторії: Як змінювались номерні знаки на авто у Києві протягом 100 років - номер
 
  • Like
Реакції: drmz

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Проїзні від mono
Декілька місяців тому в електротранспорті Миколаєва запрацювала оплата проїзду від mono. Зручність у тому, що ми не розділяємо людей на клієнтів та не клієнтів — оплата з будь-якої картки світу.
А на цьому тижні ми разом з Миколаївтрансом запустили ще й гнучкі проїзні — можна обрати термін та транспорт, і можна додати в Wallet, аби не носити його в задньому кармані джинсів.
Хочемо надалі розвивати цей напрям в інших містах країни. Тому мери або інші міські менеджери — пишіть, у нас немає довгих домовленостей або "внесків", бо ми прагнемо робити якісно для людей
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Верховна Рада України ухвалила в цілому закон щодо впровадження електронних квитків (е-квитків) в автомобільному та міському електричному громадському транспорті.
За документ проголосували 256 народних депутатів, повідомив один з парламентарів Олексій Гончаренко в Telegram.
Як свідчить картка законопроєкту на сайті ВР, головна мета — використання е-квитка як правової підстави для укладення договору перевезення пасажира та багажу.
Також проєкт закону покликаний створити умови для належного функціонування автоматизованої системи оплати вартості проїзду в міському пасажирському транспорті, щоб забезпечити реалізацію однієї з ключових реформ транспортної галузі – впровадження е-квитка.
 
Реєстрація
04.12.20
Місто
Одесса
ну скорей всего что-то пошло не так, я почти уверен был, что он перевернётся на такой скорости...
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
ну скорей всего что-то пошло не так, я почти уверен был, что он перевернётся на такой скорости...
Тут пишуть, що зіштовхнувся з іншим.
 
Реєстрація
18.09.12
Місто
Kyiv
Якщо проаналізувати ці вимоги до учасників тендеру, то стає зрозуміло, що українські виробники виконати їх не зможуть ніколи. І справа навіть не у вартості Забезпечення, яке треба вийняти з обороту і просто покласти («заморозити») на рахунки тендерного комітету. А справа у тому, що ті, хто писали такі умови, зовсім не розуміють стан справ на українському ринку і у виробництві тролейбусів. Складається враження, що автори цього тендеру живуть на іншій планеті, де немає війни, кожне місто купує сотнями нові тролейбуси кожного року, і де рахунки підприємств просто лускаються від зайвих коштів.
AUTO-Consulting трохи розачарує авторів таких тендерів. За підсумками 2023 року всі українські міста придбали лише 27 нових тролейбусів. У 2022 році весь ринок становив 30 тролейбусів, а у 2021 році – 167 одиниць, і тоді левову частку займали білоруські виробники. Де автори тендеру збираються знайти учасника серед українських виробників, який за 3 роки поставив 50 тролейбусів, мав контракт на 12 млн євро і середньорічний оборот 10 млн евро?! Це при загальному ринку у минулому році в 27 штук!

Цілком зрозуміло, що ці умови прописані під іноземні компанії, які працюють на ринку ЄС, де не має ніяких війн і криз, де легко знайдуться учасники, які мають контракти на відповідні суми. Але як же тоді бути з виконанням програми «Зроблено в Україні»? Чому великий київський тендер не дає жодного шансу українським виробникам отримати замовлення і зберігти робочі місця і платити податки? Чому з п’яти українських виробників, які б змогли виготовити для Києва необхідні тролейбуси – жоден не має шансу пройти через ці умови?! Для чого і хто взагалі написав такі умови тендеру, де кошти киян підуть іноземному виробнику?

Як бачите, питань до умов цього тендеру дуже багато, а відповідей – жодної. Цілком очевидно, що ситуація з київським тендером потребує втручання вице-прем’єрки з питань економічного розвитку Юлії Свиріденко, яка опікується програмою «Зроблено в Україні». Київський тендер – це не про виробництво в Україні, це про запрограмовану підтримку іноземних виробників.


Дуже сподіваюсь, що автори таких тендерних вимог стануть "героями" сторінки "Корупція в Україні"!!!
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Сьогодні вперше побачив такий агрегат.



Приблизно о 13.00 він поливав колію на вулиці Бориспільській. Але робив це нерівномірно. Для чого?
 
Реєстрація
28.04.20
Місто
Львів
Телефон
Meizu
Сьогодні вперше побачив такий агрегат.



Приблизно о 13.00 він поливав колію на вулиці Бориспільській. Але робив це нерівномірно. Для чого?
охолоджує, від спеки рельси "вистрелюють", у Львові частенько ТАКЕ бува.
 

fiunigo

Заблокирован
Реєстрація
18.05.24
Місто
Львів
у Львові частенько ТАКЕ бува.
Частенько? З тієї статті сьогодні вперше за останні 50 років про таке явище довідався.

На фото фрагмент кілька років тому відремонтованих рейок за технологією з гумовими подушками.
Тут скоріше скидається на розпил бабла з недотриманням техпроцесу.

Бо там, де рейки не замінювали десятиліттями - нічого не роздувається, просто трамваї більше за 15 км/год не ризикують розганяти.
Яскравий ганебний приклад - виділена лінія маршруту 3, що при совку проектувалася як "швидкісна".
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Підчитав теорію. Це хвороба технології BKV. Ще пам'ятаю, як її запроваджували у Львові і робили рекламу суперовості такого варіянту колії.
 

fiunigo

Заблокирован
Реєстрація
18.05.24
Місто
Львів
Це хвороба технології BKV
З коментарів до наведеної статті про рейки на вул. Франка:
Це стандартна хвороба цієї технології укладання колії - BKV плити. Через це від неї уже відмовились у Європі. Львів поступово також відмовляється, хоча до кінця ще не до всіх дійшло.
 
Зверху