Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:
Реєстрація
28.07.22
Місто
Kyiv
Переносив номер на нову СІМ.
Стара глюканула несподівано: жоден телефон її не бачив, можна було тілдьки приймати вхідні виклики, вихідні ніт, смс ніт, інтернет ніт. Контракт.
Потопав в магаз Водафон, здивували, що по процедурі - дай паспорт - отримай нову СІМ вже не роблять. Купив павер сім пішов читати мануали. До цього в магазині прпонували набрати 222 зі старої картки, яка не звонить,..чудасія.
Так от:
- маємо інтсрукцї в різних місцях про проведення процедури: на упаковці з павресім, на сайті і в смс від 222. Всі різні, на упаковці взагалі про стару написано процедуру - прийди в магаз і поміняй
- чудернацька процедура - напиши на папері (я невинуватий, тобот заміна Сім бал бла бла) і сфотографуй себе з цим аркушем та паспортом та найдійшли по вказаній адресі
- чекайте ДО 4х робочих годин...
Стартував в магазині о 16:30 приблизно, десь о 21:30 з іншого телефону вже звонив на 222 та проходив попередню ідентифікацію, прийняли заявку.
Станом на 13-05 наступного дня (пройшло 4 години їх робочого часу) інморайції стосовно заявки, її стану і таке інше нема. Звоню на 222 питаю- шо як коли. Кажуть: які 4 години, у нас же тут черга ппццц - до доби Вам чекать...
Аж ось звонить вже спеціальна людина на телефон, з якого подавав заявку і каже - а давайте пройдемо ідентифікацію: модель телефону. декіклька частих номерів, термін і сума поповнення.... - цього вже в інструкцїї для контрактників не було..

І це канешна повний лютий треш. Сумарно 22 години продовжувався перенос номера на нову СІМ...те щл раніше робили за 5 хвилоин плюс дорога до ЦОА. Кажуть - все ж для вашої безпеки...
тож, не губіть та не ламайте свої СІМ...
З жахом уявляю ситуацію коли на мєму місці була б літня людина з одним телефоном і без можливості надіслати оте все, що просить водафон....
 
Реєстрація
09.03.13
Місто
Славянск
Телефон
Meizu m6T ,Xiaomi 8t
Переносив номер на нову СІМ.
Стара глюканула несподівано: жоден телефон її не бачив, можна було тілдьки приймати вхідні виклики, вихідні ніт, смс ніт, інтернет ніт. Контракт.
Потопав в магаз Водафон, здивували, що по процедурі - дай паспорт - отримай нову СІМ вже не роблять. Купив павер сім пішов читати мануали. До цього в магазині прпонували набрати 222 зі старої картки, яка не звонить,..чудасія.
Так от:
- маємо інтсрукцї в різних місцях про проведення процедури: на упаковці з павресім, на сайті і в смс від 222. Всі різні, на упаковці взагалі про стару написано процедуру - прийди в магаз і поміняй
- чудернацька процедура - напиши на папері (я невинуватий, тобот заміна Сім бал бла бла) і сфотографуй себе з цим аркушем та паспортом та найдійшли по вказаній адресі
- чекайте ДО 4х робочих годин...
Стартував в магазині о 16:30 приблизно, десь о 21:30 з іншого телефону вже звонив на 222 та проходив попередню ідентифікацію, прийняли заявку.
Станом на 13-05 наступного дня (пройшло 4 години їх робочого часу) інморайції стосовно заявки, її стану і таке інше нема. Звоню на 222 питаю- шо як коли. Кажуть: які 4 години, у нас же тут черга ппццц - до доби Вам чекать...
Аж ось звонить вже спеціальна людина на телефон, з якого подавав заявку і каже - а давайте пройдемо ідентифікацію: модель телефону. декіклька частих номерів, термін і сума поповнення.... - цього вже в інструкцїї для контрактників не було..

І це канешна повний лютий треш. Сумарно 22 години продовжувався перенос номера на нову СІМ...те щл раніше робили за 5 хвилоин плюс дорога до ЦОА. Кажуть - все ж для вашої безпеки...
тож, не губіть та не ламайте свої СІМ...
З жахом уявляю ситуацію коли на мєму місці була б літня людина з одним телефоном і без можливості надіслати оте все, що просить водафон....
У меня Квест в синем операторе занял ровно 1.5 недели .Была есим переносил на физ сим,но нужно это все через магазин,а магазинов нет в радиусе 100км .Так что 22 часа не так уж и много
 
Реєстрація
28.07.22
Місто
Kyiv
Переносив номер на нову СІМ.
Стара глюканула несподівано: жоден телефон її не бачив, можна було тілдьки приймати вхідні виклики, вихідні ніт, смс ніт, інтернет ніт. Контракт.
Потопав в магаз Водафон, здивували, що по процедурі - дай паспорт - отримай нову СІМ вже не роблять. Купив павер сім пішов читати мануали. До цього в магазині прпонували набрати 222 зі старої картки, яка не звонить,..чудасія.
Так от:
- маємо інтсрукцї в різних місцях про проведення процедури: на упаковці з павресім, на сайті і в смс від 222. Всі різні, на упаковці взагалі про стару написано процедуру - прийди в магаз і поміняй
- чудернацька процедура - напиши на папері (я невинуватий, тобот заміна Сім бал бла бла) і сфотографуй себе з цим аркушем та паспортом та найдійшли по вказаній адресі
- чекайте ДО 4х робочих годин...
Стартував в магазині о 16:30 приблизно, десь о 21:30 з іншого телефону вже звонив на 222 та проходив попередню ідентифікацію, прийняли заявку.
Станом на 13-05 наступного дня (пройшло 4 години їх робочого часу) інморайції стосовно заявки, її стану і таке інше нема. Звоню на 222 питаю- шо як коли. Кажуть: які 4 години, у нас же тут черга ппццц - до доби Вам чекать...
Аж ось звонить вже спеціальна людина на телефон, з якого подавав заявку і каже - а давайте пройдемо ідентифікацію: модель телефону. декіклька частих номерів, термін і сума поповнення.... - цього вже в інструкцїї для контрактників не було..

І це канешна повний лютий треш. Сумарно 22 години продовжувався перенос номера на нову СІМ...те щл раніше робили за 5 хвилоин плюс дорога до ЦОА. Кажуть - все ж для вашої безпеки...
тож, не губіть та не ламайте свої СІМ...
З жахом уявляю ситуацію коли на мєму місці була б літня людина з одним телефоном і без можливості надіслати оте все, що просить водафон....
У меня Квест в синем операторе занял ровно 1.5 недели .Была есим переносил на физ сим,но нужно это все через магазин,а магазинов нет в радиусе 100км .Так что 22 часа не так уж и много
Ну коли нема куди піти, то зрозуміло. А тут нова процедура при відкритих магазинах і доступності служби підтримки...
 
Реєстрація
24.11.19
Місто
Запоріжжя
Телефон
Samsung s24 ultra
Наверное, просто тупо не захотели работать в магазине оператора. Мол, покупай сам и делай сам!
 

fnm

Реєстрація
26.08.19
Місто
Полтава-Сіті
Посоветуйте, есть ли смысл менять старую (лет 8) симку, постоянно (99,9%) используемую лишь в кнопочнике?
Замена старой рабочей симки на новую с 4g стоит сейчас 50грн. ?
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
fnm, если телефон старый, то может быть вероятность, что новые USIM могут быть не поддерживаться телефоном.
 
  • Wow
Реакції: fnm

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
fnm, вроде как, только контракт и предоплата корпорация бесплатная замена.

Ты произведёшь замену и номер закрепиться за новой картой. А то, что она не будет нормально работать, то уже твои проблемы так как телефон у тебя старый.

Поэтому постарайся сначала в нём проверить новую карточку, может попросить у кого-то и посмотреть как ведёт себя телефон: телефонная книга, SMS.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
08.07.23
Місто
Тараща
Телефон
Pixel 4 XL
fnm, вроде как, только контракт и предоплата бесплатная замена.

Ты произведёшь замену и номер закрепиться за новой картой. А то, что она не будет нормально работать, то уже твои проблемы так как телефон у тебя старый.

Поэтому постарайся сначала в нём проверить новую карточку, может попросить у кого-то и посмотреть как ведёт себя телефон: телефонная книга, SMS.
Все працює на старій нокії аж бігом.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Краще не міняй. Нові SIm тонші, можуть іноді не сприйматися старими SIM-приймачами. Нове SIM-меню, яке постійно дістає...
 

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
fnm, Кочевник,
Про SIM-меню не скажу, а от те що тонші - це дійсно може спричинити негаразди. Наприклад, я вставляв в старі кнопочники нові сім 3-в-1, а телефон все одно пише "Вставте сім" або "Сім відсутня". Тре трохи там посовати, кілька разів переставити або наклеїти на сімку витриманий скотч (не віскі) чи синю ізоляцію. Зауважу, що після того, як телефон таки "побачив" сімку, він зазвичай її не "відпускає": зв'язок лишається стабільним. Правда, один раз був випадок падіння на підлогу, після якого телефон припинив "бачити" сімку - допомогло просте перезавантаження.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
То отвлёкся. Исправил пост выше.
Для предоплаты бесплатной замены нет. Т. е. сама процедура бесплатная, но за болванку надо заплатить.

Все працює на старій нокії аж бігом.
У меня на кнопочном телефоне некорректно работала карточка lifecell — не читались SMS.
 
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Тобто безкоштовно сімку 3Г на 4Г замінити (як в КС) ніяк-ніяк? Чи таки... Можна в лічку. Дякую.
 
  • Like
Реакції: fnm
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Тобто безкоштовно сімку 3Г на 4Г замінити (як в КС) ніяк-ніяк? Чи таки... Можна в лічку. Дякую.
МНП<-->.
То воно так, але довго. А зараз маю декільканадцять ГБ на ній до кінця місяця, хотів використати через роздачу як точка доступу.
 

onakis

©️
Реєстрація
24.03.20
Місто
Дружківка
Подскажите пожалуйста, сейчас можно на рэд маркете купить номер восстановлением сим? В 21 году покупал, всё нормально получилось, а как сейчас?
 

Elephant

Все буде добре!
Реєстрація
31.12.11
Місто
Новослобідка
Телефон
Nokia 3100
Подскажите пожалуйста, сейчас можно на рэд маркете купить номер восстановлением сим? В 21 году покупал, всё нормально получилось, а как сейчас?
Можно. Все получается без проблем. Розница 50грн.
 
Реєстрація
13.03.19
Місто
Харків
У водафона есть аналог болванки как у ЛС, для мнп?
Чтобы не ходить по сервисам/магазинам оператора.

Просто купить болванку в АТБ/ближайшем другом магазине и перейти с кс/лс на вфон?
Помню на странице водафона по мнп даже инструкция была (сейчас не нашел), как с болванкой переходить. Эту возможность убрали?
 
Зверху