Останнє редагування модератором:
теж в їх сторону дивлюсь, Sentech 650/700грн, а Beru від 1000З дешевших краще взяти Beru або Delphi.
Не переживайте, кермувати сучасним вантажним автомобілем не набагато важче, аніж легковикомя вже років 20 за кермом ватажного автомобіля не був, але права маю
Ви це назвали ті моделі, які зараз використовуються нашим військом на фронті?Сучасна вантажівка це яка? ЗіЛ-131 чи КрАЗ 6322?
перегазовка то лише на понижену, на вищу передачу тре подвійний вижим сцеплення, наче правильно пам'ятаюперегазовку при зміні передач.
Саме так. Але за перегазовки теж подвійно вижималося сцеплення.перегазовка то лише на понижену, на вищу передачу тре подвійний вижим сцеплення
Якщо вірити пєдівікії, на ГАЗ-53 до 84-го року ставилися синхронізатори лише на 3-у і 4-у передачі. Тому відповідь очевидна.Цікаво що коли я проходив у 81-му році піврічні ДОСААФ- овські курси війскових водіїв, на ЗіЛ-130 та ГАЗ-53 нас вчити робити перегазовку при зміні передач.
Купиш собі Арчер, будеш обирати на чому їздити.Наф ті зіл та газ, я тільки на Archer зможу їхати - база Volvo, акпп, автоматична подача снарядів, щоб не тягати, бо не зможу)) - а тут приїхав, відстрілявся і зібавсь.
Та нє, воєнкоми ж кажуть, що всі будуть придатні, але кожен на його обмеження))Купиш собі Арчер, будеш обирати на чому їздити.
Оригинал по 200грн на разборке, отработает больше, чем этот Польшакитай. Только свечу(-и) тоже замени, в большинстве случаев именно она является причиной выхода из строя катушки. Если со свечами все нормально, то оригинальные катушки работают десятки лет и много сотен тысяч кмВітання!
Котушки запалювання SENTECH.
(Аналоги: 06A905115, 06A905115A, 06A905115B, 06A905115C, 06A905115D, 06B905115G,06B905115H, 06B905115M, 06B905115N, 06B905115J, 06B905115L, 06B905115R, 12496,0986221024, 0040102043, ZSE034, 06B905115/M/N/Q/R)
Хто , що може сказати про дані котушки?Виробник типу Польща, ціна демократична.Чи неварті уваги?
Ну на розборці можна теж на г, попасти і ціна від 450.Свічки норм.Та і бу , вже мають по десятку років, тому хз, чи "економно" їх ставитиОригинал по 200грн на разборке, отработает больше, чем этот Польшакитай. Только свечу(-и) тоже замени, в большинстве случаев именно она является причиной выхода из строя катушки. Если со свечами все нормально, то оригинальные катушки работают десятки лет и много сотен тысяч кмВітання!
Котушки запалювання SENTECH.
(Аналоги: 06A905115, 06A905115A, 06A905115B, 06A905115C, 06A905115D, 06B905115G,06B905115H, 06B905115M, 06B905115N, 06B905115J, 06B905115L, 06B905115R, 12496,0986221024, 0040102043, ZSE034, 06B905115/M/N/Q/R)
Хто , що може сказати про дані котушки?Виробник типу Польща, ціна демократична.Чи неварті уваги?
Если цена на этой конкретной разборке 450, то это всего лишь означает "дорого". 200, максимум 250 цена должна быть, я VAG группой вплотную занимаюсь, поэтому цены хорошо знаю. Товар мелкий, можно через НП из любого города. Катушки надо брать либо новые известных фирм(Bosch, Beru, NGK), либо б/у оригиналНу на розборці можна теж на г, попасти і ціна від 450.Свічки норм.Та і бу , вже мають по десятку років, тому хз, чи "економно" їх ставити
Ото точно не бери, у мене такий зламався після того, як два рази качнув ногою.. Якщо багато качати, краще взяти компресор від 12В.є по 300 грн
я не ленивийОто точно не бери, у мене такий зламався після того, як два рази качнув ногою.. Якщо багато качати, краще взяти компресор від 12В.є по 300 грн
А ще до нього блок живлення на 12В.Якщо багато качати, краще взяти компресор від 12В.
Совдеповський насос отакого плану) Тільки штуцер поміняти на швидкозажимний (і можливо добавити манометр)хочу ножний насос , або ручний , який взяти ?
От с БЖ інколи проблеми. В мене є якісне зарядне АКБ на 8А - так воно не кожен компресор тягне, тільки самі маленькі-слабенькі, в яких 6-7А струм.А ще до нього блок живлення на 12В.
Не раджу такий м'яч, у мене він здох на третій спробі підкачати колесо. Брав в АТБ за 119 гривень, десь років два тому, ще до війнираджу от такий "м'яч" (вони на лоху по 300-350грн)