eSIM від Київстар

dzidzio

Генерал Ухилянтських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Тарнопіль
Телефон
iPhone 14
eSIM Київстар

esim.png


Наразі (2020) eSIM підтримують такі сертифіковані в Україні мобільні пристрої:
  • Phone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone SE (2020), iPhone XR, iPhone XS, iPhoneXS MAX, iPad, iPad Air, iPad mini, iPad Pro 11, iPad Pro 12.9
  • GALAXY FOLD, Galaxy Note20, Galaxy Note20 Ultra, Galaxy Note20 Ultra 5G, Galaxy S20, Galaxy S20 Ultra, Galaxy S20+, Galaxy Z Flip
  • Huawei P40, Huawei P40 Pro
Перейти на eSIM можна в додатку "Мій Київстар(iOS/Android)" або в веб сервісі "Мій Київстар".
Купити номер з eSIM можна в інтернет-магазині Київстар.


Перехід безкоштовний.
Обов'язковою умовою переходу є оплачена 4-ьох тижнева абонплата.


Скільки одночасно може працювати eSIM?
Зберігатись більше п'яти. Бути на зв'язку - одна (не рахуючи фізичної SIM).

Чи можна встановити eSIM в смарт-годинник?
Поки що ні.

До моєї основної SIM прив'язана "SIM для планшета", чи буде вона далі працювати якщо я перейду на eSIM?
Так, фізична "SIM для планшета" буде далі працювати.

Я перейшов на eSIM в додатку, де мій QR-код?
Зайдіть в веб-версію Мій Київстар, ваш QR код доступний в розділі "Інформація про пристрій".

Скільки разів можна завантажити і видалити eSIM?
До 3-ьох разів.

Як перейти назад на фізичну SIM?
Безкоштовно в магазині Київстар, або відновити за допомогою SmartSIM (50грн).

Які тарифи Київстар можна підключити для eSIM?
Ви можете вибрати будь-який актуальний тариф.

Хто може підключити eSIM?
Наразі тарифи для еSIM можуть підключити абоненти передплаченого зв'язку. Згодом ця послуга стане доступною й для контрактних абонентів.

Чи зберігається тариф після переходу на eSIM?
Так. Всі тарифи та послуги залишаються за вашим номером.

Чи можна користуватися одним номером на кількох пристроях одночасно?
Поки що ні. Але ми запровадимо таку можливість згодом.

Скільки номерів можна підключити до eSIM?
До однієї еSIM ви можете підключити п'ять номерів будь-яких операторів та змінювати їх через налаштування пристрою.

Як відновити номер на eSIM у разі втрати телефона?
Щоб відновити номер на eSIM вам знадобиться фізична SIM. Після чого перейти на eSIM.

Чи потрібен інтернет, щоб працювала eSIM?
Ні, eSIM працює як звичайна SIM-ка. Інтернет необхідний тільки, щоб активувати або деактивувати еSIM.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.04.10
Місто
KYIV
Телефон
Pixel 4a 5G
Перевів номер фізичну карту на Esim контракт користуюсь уже тиждень с телефоном Pixel 4a5G. активував відразу проблем не було інтернет працює отлічно ,голосові дзвінки также отлічно ,тільки от Volte на телефоны не включено тому что в настройках не відображается Volte чтоб увімкнуті і про тестувати.
 
Реєстрація
01.04.18
Місто
Киев
Перевів номер фізичну карту на Esim контракт користуюсь уже тиждень с телефоном Pixel 4a5G. активував відразу проблем не було інтернет працює отлічно ,голосові дзвінки также отлічно ,тільки от Volte на телефоны не включено тому что в настройках не відображается Volte чтоб увімкнуті і про тестувати.
зайдіть в Київстар там вам увімкнуть самі.... просто скажете щоб включили... 2 тижні тому робив так само... включили запрацювало за 5 хв...
 
Реєстрація
06.05.09
Місто
Кременчук
Телефон
Google Pixel 6a
Перевів номер фізичну карту на Esim контракт користуюсь уже тиждень с телефоном Pixel 4a5G. активував відразу проблем не було інтернет працює отлічно ,голосові дзвінки также отлічно ,тільки от Volte на телефоны не включено тому что в настройках не відображается Volte чтоб увімкнуті і про тестувати.
зайдіть в Київстар там вам увімкнуть самі.... просто скажете щоб включили... 2 тижні тому робив так само... включили запрацювало за 5 хв...
На Pixel?
 
Реєстрація
06.04.10
Місто
KYIV
Телефон
Pixel 4a 5G
Перевів номер фізичну карту на Esim контракт користуюсь уже тиждень с телефоном Pixel 4a5G. активував відразу проблем не було інтернет працює отлічно ,голосові дзвінки также отлічно ,тільки от Volte на телефоны не включено тому что в настройках не відображается Volte чтоб увімкнуті і про тестувати.
зайдіть в Київстар там вам увімкнуть самі.... просто скажете щоб включили... 2 тижні тому робив так само... включили запрацювало за 5 хв...
На Pixel?
Да
 
Реєстрація
14.02.20
Місто
Київ
Підкажіть як правильно перейти на новий телефон eSIM зі старого з eSim
Оператор каже що може прислати QR код але тоді старий esim відключиться. А новий телефон то ще не на руках. Хотів просто мати QR код з собою.
 
Реєстрація
30.08.20
Місто
Івано-франківськ
Але в київстара фокус з qr кодом не проходить. Якщо нічого в них не змінилось, треба e-sim міняти на фізичну, а з неї вже переходити на e-sim на новому телефоні.
 
Реєстрація
14.02.20
Місто
Київ
anian, написати оператору коли буде новий телефон на руках?
Для цього треба зв'язок, а так як отримати смс на старий телефон вже не вдасться (trade-in) то треба стрибати з іншими методами авторизації, типу фоткатись з паспортом по словам оператора.
Але в київстара фокус з qr кодом не проходить. Якщо нічого в них не змінилось, треба e-sim міняти на фізичну, а з неї вже переходити на e-sim на новому телефоні.
Ні, мені сказали що контракт може просто отримати qr код поштою без sim->eSim
 
Реєстрація
30.08.20
Місто
Івано-франківськ
Ні, мені сказали що контракт може просто отримати qr код поштою без sim->eSim
Тоді це добре. Я так скакав ще на передплаті, зараз теж контракт, але поки потреби не було.
Відпишіть, як все пройде.
Буде корисно знати.
 
Реєстрація
28.12.15
Місто
Харьков
Підкажіть як правильно перейти на новий телефон eSIM зі старого з eSim
Оператор каже що може прислати QR код але тоді старий esim відключиться. А новий телефон то ще не на руках. Хотів просто мати QR код з собою.
Мой совет, идите с 2 телефонами к оператору - пусть они сами делают.

Зять купил в конце сентября новый телефон. На старом был eSIM от Киевстара. Номер старый, на него завязано куча сервисов + он финансовый.

Вот его послание в чат поддержки:
мені потрібно було перенести esim на інший телефон

30 вересня 2023 року
я придбав для цього пакет смарт сім
прочитав інструкцію, що була в комплекті
між пунктами "Стара сім-картка в наявності" та "Стара сім картка втрачена"
я обрав "Стара сім картка в наявності" (тому що esim була активна, та я міг нею користуватися)
я виконав всі дії, які були описані в інструкції (30 вересня 2023 року о 12:39)
набрав "*245*41*0ХХХ*ZZZZ#" на своій старій сім-картці (esim)
після цього мені прийшло смс, з кодом який треба ввести на новій сім-картці
на новій сім картці я набрав "*245*42*XXX#" зачекав 10 хвилин та перезавантажив телефон як вказано в інструкції

але замість того, щоб мій номер перенезся зі старої сім картки (esim) на нову
у мене просто перестали працювати обидві сімки і я втратив доступ до номеру телефона

1 жовтня
зателефонував 466
описав ситуацію
мені сказали, що я мав виконати дії з інструкції "Стара сім картка втрачена"
та порекомендували купити нову смарт сім та виконати дії з інструкції "Стара сім картка втрачена"
або звернутися до магазину київстар

1 жовтня я прийшов у магазин київстар
описав ситуацію
консультанти в магазині спробували відновити мій номер телефона
пробували 4 чи 5 разів але не змогли цього зробити
та оформили заявку з описом проблеми (не пам`ятаю номер, нехай це буде заявка 1)

з магазину я зателефонував 466, описав ситуацію
консультант по телефону сказав що мені потрібно купити новий пакет смарт сім та виконати дії з інструкції "Стара сім картка втрачена"

я купив нову смарт сім та виконав дії з інструкції "Стара сім картка втрачена" (1 жовтня о 12:20)
чекаю 7 годин (як вказано в інструкції)

як пройшло 7 годин - нічого не відбулося, номер телефону не перенісся на смарт сім

2 жовтня я знову пішов у магазин київстар, описав ситуацію
консультанти в магазині спробували відновити мій номер телефона
нічого не вийшло
приблизно в 16:30
консультант (Андрій) з магазину оформив заявку з описом проблеми (цього разу номер заявки я зберіг - YYYYYY, орієнтований термін виріщення цієі заявки до 12 жовтня)

о 17:12 мені прийшла смс стосовно заявки 1 (яку 1 жовтня оформив співробітник магазину)
"Шановний абоненте! На момент перевірки, фіксується реєстрація основної сім карти. Заявка на зміну сім не виконається в такому випадку. З повагою, Київстар."
Я припустив, що реєстрація основної сім карти це моя сім для планшету,
я повернувся в магазин, витягнув сім для планшету з планшету
консультант в магазині спробував відновити мій номер, не вдалося

тут я вперше почув що сім для планшета повинна бути вимкнена

я зателефонував 466 описав ситуацію
оператор сказав що мені потрібно діяти за інструкцією "Стара сім картка втрачена"
я виконав дії що описані в інструкціі
чекаю 7 годин
нічого не змінюється - номер не перенісся на смарт сім

зателефонував 466, описав ситуацію

оператор каже що сім для планшета повинна була бути вимкненна 7 годин до моменту подачі заявки на відновлення номера

звову з`являється якась нова інформація про яку ніхто мені не говорив раніше

почекав трохи, впевнився, що з моменту відключення сім для планшета пройшло більше 7 годин
подав нову заявку
чекаю 7 годин
нічого не вийшло, номер не перенісся

3 жовтня
зателефонував 466, описав ситуацію
оператор сказав що немає умови, що після відключення сім для планшету має пройти 7 годин до подачі заявки на відновлення номера

на данному етапі в мене було дві заявки які оформлювалися консультантами в магазині
заявка 1 (номер якої я не знаю)
та заявка яку я оформив 2 жовтня (номер якої я знаю - YYYYYY, орієнтований термін виріщення цієі заявки до 12 жовтня)

через те що, номер телефону для мене дуже важливий, а ніхто з консультатів у веб чаті, 466 та магазині не міг мені дати нормальну відповідь
я подумав що сім для планшета може бути причиною того, що номер не переноситься
я відключив суперсилу "сім для планшета" та відключив послугу "сім для планшета" (через додаток мій київстар)

написав у веб чат, запитав у консультанта чи відключена послуга сім для планшету
консультант відповів що відключена

я подав нову заявку на відновлення номера за процедурою "Стара сім картка втрачена"
чекаю 7 годин
нічого не вийшло, номер не перенісся

3 чи 4 жовтня я написал знову у веб чат, описав ситуацію
сказав що сім для планшета не відключаєься
я подав заявку, але з могу рахунку кожен день почало списувати по 2 гривні
оператор створив звернення до відділу технічної підтримки, на тему того, що сім для планшету не відключається (XXXXXX, орієнтований час вирішення питання до 13. жовтря 18:00)

поки я чекав вирішення заявки YYYYYY (до 12 жовтня)
я періодично телефонував та писав у веб чат намагаючись дізнатись хоч якусь інформацію, але все що мені казали це чекати 12 жовтня

поки я чекав 12 жовтня та вирішення питання по заявці про сім для планшету (XXXXXX)
у мене по дві гривні в день списали всі гроші з рахунку (добре що там було лише 10 грн)
але послуга так сім для планшета так і не відключилась

і ось 12 жовтня настає
ніякого смс мені не приходить
я телефоную 466
оператор каже що заявка YYYYYY закрита
я запитую чому, оператор відповів що заявка закрита без вказання причини
я спитав що мені робити

оператор припустив, що мені треба купити нову смарт сім та повторити процедуру "Стара сім картка втрачена", або звернутися до магазину кіївстар
та оформити скаргу стосовно того, що заявка YYYYYY закрита без інформування

я поїхав до магазину київстар
запитав у них, чому заявка YYYYYY закрита
один консультант (Єгор) сказав що взагалі ії "не бачить"
другий (без бейджа) сказав що заявка закрита, тому що вона подана не на той відділ (сказав що повинна була бути відкрита на відділ білінгу), та тому що замість неї є заявка XXXXXX
Андрій, який відкривав заявку YYYYYY теж був у магазині
Андрій сказав що він не міг відкрити заявку на білінг, тому що вже була відкрита заявка 1 (номер якої я не пам`ятаю і за якою мені другого жовтня о 17:12 прийшла смс про активність основної сім картки, тобто заявка закрилась 2 жовтня),
тому Андрій відкрив заявку на відділ розгляду письмових звернень (заявка YYYYYY)

Єгор створив нову заявку, на тему того, що не відновити номер (заявка ZZZZZZ)

я приїхав додому
написав у веб чат
запитав чому заявка YYYYYY закрита без вказання причини?
консультант Марія сказала мені що заявка відкрита
я запитав у Марії стосовно інших заявок, та попросив змінити контактний номер по заявці яку відкрив Єгор (ZZZZZZ)
тому, що Єгор вказав контактний номер той, який я намагаюсь відновити, тобто той до якого у мене немає доступу

в ході діалогу с Марією, вона всеж таки сказала що заявка YYYYYY (яку створив Андрій 2-го жовтня) закрита
я запитав чому вона закрита без вказання причини
вона відповіла, що "Звернення було дійсно закрите без інформування. Оскільки працівник магазину не корректно його заповнив"

Тобто, зверення якого я чекав більше тижня було просто закрито без інформування тому, що працівник магазину не корректно його заповнив

і зараз я маю маленький шанс що, проблема чому я не можу відновити свій номер пов`язана з тим, що я не можу відключити послугу сім для планшету
і якщо це так, то я маю ще менший шанс що це буде вирішено до 18:00 13 жовтня (орієнтований час вирішення питання по заявці XXXXXX)
і якщо я б просто чекав 12 числа, як мені порекомендували, то навіть цього шансу на відновлення номеру 13 жовтня не було б
і мені потрібно було б знов звертатися до підтримки, знов тиждень чекати вирішеня мого питання

а я нагадаю що я намагаюсь відновити свій номер телефону, тому що це мій основний номер телефону і він мені дуже потрібен
я намагаюся це зробити вже два тижні

Писал эту заяву он еще в середине октября.
Завтра 1 ноября.
Он так и не имеет доступа к своему номеру.
Ждем 2 и 3 ноября - конца расмотрения заявок.
Если ничего не выйдет, то надо обращаться куда-то выше по личным вопросам (кажется). А там принимают, что-то с 13-00 до 17-00 в последний день квартала (4 раза в год)

Хотите подобные проблемы? Переносите eSIM сами.

Кстати, как выяснилось еще, Киевстар единственный кто требует покупать SIM карту для переноса eSIM с одного телефона на другой.

Лично для себя сделал вывод - боже упаси перенести финансовый номер на eSIM
 
Реєстрація
08.07.23
Місто
Тараща
Телефон
Pixel 4 XL
Перевів номер фізичну карту на Esim контракт користуюсь уже тиждень с телефоном Pixel 4a5G. активував відразу проблем не було інтернет працює отлічно ,голосові дзвінки также отлічно ,тільки от Volte на телефоны не включено тому что в настройках не відображается Volte чтоб увімкнуті і про тестувати.
зайдіть в Київстар там вам увімкнуть самі.... просто скажете щоб включили... 2 тижні тому робив так само... включили запрацювало за 5 хв...
На Pixel?
Да
Потрібно писати на якій версії телефону, не нижче 6го пікселя.
 
Реєстрація
04.08.09
Місто
Киев
Підкажіть як правильно перейти на новий телефон eSIM зі старого з eSim
Оператор каже що може прислати QR код але тоді старий esim відключиться. А новий телефон то ще не на руках. Хотів просто мати QR код з собою.
Мой совет, идите с 2 телефонами к оператору - пусть они сами делают.

Зять купил в конце сентября новый телефон. На старом был eSIM от Киевстара. Номер старый, на него завязано куча сервисов + он финансовый.

Вот его послание в чат поддержки:
мені потрібно було перенести esim на інший телефон

30 вересня 2023 року
я придбав для цього пакет смарт сім
прочитав інструкцію, що була в комплекті
між пунктами "Стара сім-картка в наявності" та "Стара сім картка втрачена"
я обрав "Стара сім картка в наявності" (тому що esim була активна, та я міг нею користуватися)
я виконав всі дії, які були описані в інструкції (30 вересня 2023 року о 12:39)
набрав "*245*41*0ХХХ*ZZZZ#" на своій старій сім-картці (esim)
після цього мені прийшло смс, з кодом який треба ввести на новій сім-картці
на новій сім картці я набрав "*245*42*XXX#" зачекав 10 хвилин та перезавантажив телефон як вказано в інструкції

але замість того, щоб мій номер перенезся зі старої сім картки (esim) на нову
у мене просто перестали працювати обидві сімки і я втратив доступ до номеру телефона

1 жовтня
зателефонував 466
описав ситуацію
мені сказали, що я мав виконати дії з інструкції "Стара сім картка втрачена"
та порекомендували купити нову смарт сім та виконати дії з інструкції "Стара сім картка втрачена"
або звернутися до магазину київстар

1 жовтня я прийшов у магазин київстар
описав ситуацію
консультанти в магазині спробували відновити мій номер телефона
пробували 4 чи 5 разів але не змогли цього зробити
та оформили заявку з описом проблеми (не пам`ятаю номер, нехай це буде заявка 1)

з магазину я зателефонував 466, описав ситуацію
консультант по телефону сказав що мені потрібно купити новий пакет смарт сім та виконати дії з інструкції "Стара сім картка втрачена"

я купив нову смарт сім та виконав дії з інструкції "Стара сім картка втрачена" (1 жовтня о 12:20)
чекаю 7 годин (як вказано в інструкції)

як пройшло 7 годин - нічого не відбулося, номер телефону не перенісся на смарт сім

2 жовтня я знову пішов у магазин київстар, описав ситуацію
консультанти в магазині спробували відновити мій номер телефона
нічого не вийшло
приблизно в 16:30
консультант (Андрій) з магазину оформив заявку з описом проблеми (цього разу номер заявки я зберіг - YYYYYY, орієнтований термін виріщення цієі заявки до 12 жовтня)

о 17:12 мені прийшла смс стосовно заявки 1 (яку 1 жовтня оформив співробітник магазину)
"Шановний абоненте! На момент перевірки, фіксується реєстрація основної сім карти. Заявка на зміну сім не виконається в такому випадку. З повагою, Київстар."
Я припустив, що реєстрація основної сім карти це моя сім для планшету,
я повернувся в магазин, витягнув сім для планшету з планшету
консультант в магазині спробував відновити мій номер, не вдалося

тут я вперше почув що сім для планшета повинна бути вимкнена

я зателефонував 466 описав ситуацію
оператор сказав що мені потрібно діяти за інструкцією "Стара сім картка втрачена"
я виконав дії що описані в інструкціі
чекаю 7 годин
нічого не змінюється - номер не перенісся на смарт сім

зателефонував 466, описав ситуацію

оператор каже що сім для планшета повинна була бути вимкненна 7 годин до моменту подачі заявки на відновлення номера

звову з`являється якась нова інформація про яку ніхто мені не говорив раніше

почекав трохи, впевнився, що з моменту відключення сім для планшета пройшло більше 7 годин
подав нову заявку
чекаю 7 годин
нічого не вийшло, номер не перенісся

3 жовтня
зателефонував 466, описав ситуацію
оператор сказав що немає умови, що після відключення сім для планшету має пройти 7 годин до подачі заявки на відновлення номера

на данному етапі в мене було дві заявки які оформлювалися консультантами в магазині
заявка 1 (номер якої я не знаю)
та заявка яку я оформив 2 жовтня (номер якої я знаю - YYYYYY, орієнтований термін виріщення цієі заявки до 12 жовтня)

через те що, номер телефону для мене дуже важливий, а ніхто з консультатів у веб чаті, 466 та магазині не міг мені дати нормальну відповідь
я подумав що сім для планшета може бути причиною того, що номер не переноситься
я відключив суперсилу "сім для планшета" та відключив послугу "сім для планшета" (через додаток мій київстар)

написав у веб чат, запитав у консультанта чи відключена послуга сім для планшету
консультант відповів що відключена

я подав нову заявку на відновлення номера за процедурою "Стара сім картка втрачена"
чекаю 7 годин
нічого не вийшло, номер не перенісся

3 чи 4 жовтня я написал знову у веб чат, описав ситуацію
сказав що сім для планшета не відключаєься
я подав заявку, але з могу рахунку кожен день почало списувати по 2 гривні
оператор створив звернення до відділу технічної підтримки, на тему того, що сім для планшету не відключається (XXXXXX, орієнтований час вирішення питання до 13. жовтря 18:00)

поки я чекав вирішення заявки YYYYYY (до 12 жовтня)
я періодично телефонував та писав у веб чат намагаючись дізнатись хоч якусь інформацію, але все що мені казали це чекати 12 жовтня

поки я чекав 12 жовтня та вирішення питання по заявці про сім для планшету (XXXXXX)
у мене по дві гривні в день списали всі гроші з рахунку (добре що там було лише 10 грн)
але послуга так сім для планшета так і не відключилась

і ось 12 жовтня настає
ніякого смс мені не приходить
я телефоную 466
оператор каже що заявка YYYYYY закрита
я запитую чому, оператор відповів що заявка закрита без вказання причини
я спитав що мені робити

оператор припустив, що мені треба купити нову смарт сім та повторити процедуру "Стара сім картка втрачена", або звернутися до магазину кіївстар
та оформити скаргу стосовно того, що заявка YYYYYY закрита без інформування

я поїхав до магазину київстар
запитав у них, чому заявка YYYYYY закрита
один консультант (Єгор) сказав що взагалі ії "не бачить"
другий (без бейджа) сказав що заявка закрита, тому що вона подана не на той відділ (сказав що повинна була бути відкрита на відділ білінгу), та тому що замість неї є заявка XXXXXX
Андрій, який відкривав заявку YYYYYY теж був у магазині
Андрій сказав що він не міг відкрити заявку на білінг, тому що вже була відкрита заявка 1 (номер якої я не пам`ятаю і за якою мені другого жовтня о 17:12 прийшла смс про активність основної сім картки, тобто заявка закрилась 2 жовтня),
тому Андрій відкрив заявку на відділ розгляду письмових звернень (заявка YYYYYY)

Єгор створив нову заявку, на тему того, що не відновити номер (заявка ZZZZZZ)

я приїхав додому
написав у веб чат
запитав чому заявка YYYYYY закрита без вказання причини?
консультант Марія сказала мені що заявка відкрита
я запитав у Марії стосовно інших заявок, та попросив змінити контактний номер по заявці яку відкрив Єгор (ZZZZZZ)
тому, що Єгор вказав контактний номер той, який я намагаюсь відновити, тобто той до якого у мене немає доступу

в ході діалогу с Марією, вона всеж таки сказала що заявка YYYYYY (яку створив Андрій 2-го жовтня) закрита
я запитав чому вона закрита без вказання причини
вона відповіла, що "Звернення було дійсно закрите без інформування. Оскільки працівник магазину не корректно його заповнив"

Тобто, зверення якого я чекав більше тижня було просто закрито без інформування тому, що працівник магазину не корректно його заповнив

і зараз я маю маленький шанс що, проблема чому я не можу відновити свій номер пов`язана з тим, що я не можу відключити послугу сім для планшету
і якщо це так, то я маю ще менший шанс що це буде вирішено до 18:00 13 жовтня (орієнтований час вирішення питання по заявці XXXXXX)
і якщо я б просто чекав 12 числа, як мені порекомендували, то навіть цього шансу на відновлення номеру 13 жовтня не було б
і мені потрібно було б знов звертатися до підтримки, знов тиждень чекати вирішеня мого питання

а я нагадаю що я намагаюсь відновити свій номер телефону, тому що це мій основний номер телефону і він мені дуже потрібен
я намагаюся це зробити вже два тижні

Писал эту заяву он еще в середине октября.
Завтра 1 ноября.
Он так и не имеет доступа к своему номеру.
Ждем 2 и 3 ноября - конца расмотрения заявок.
Если ничего не выйдет, то надо обращаться куда-то выше по личным вопросам (кажется). А там принимают, что-то с 13-00 до 17-00 в последний день квартала (4 раза в год)

Хотите подобные проблемы? Переносите eSIM сами.

Кстати, как выяснилось еще, Киевстар единственный кто требует покупать SIM карту для переноса eSIM с одного телефона на другой.

Лично для себя сделал вывод - боже упаси перенести финансовый номер на eSIM
То бакланы бабло сшибают с незнаек. На припэйде переход с еСим на еСим, через физическую карту. А восстановление сим карты у них бесплатно.
 

Bebobi

Заблокирован
Реєстрація
04.01.22
Місто
Ужгород
Телефон
Pixel 5
Реєстрація
16.02.08
Місто
Ужгород
Телефон
iPhone 15, SE2020
Добре що я собі не зіпсував есім.
Я хотів теж з старого телефона, на новий перенести номер.
Спочатку відсканував qr код на новому, нічого не вийшло, потім видалив есім на старому телефоні, і знову пробував за сканувати на новому.
Нічого не вийшло, але добре що оригінальний qr код з есім завівся на старому телефоні. 😀

Досвід мав лише з угорським Телекомом, там хоч скануй 100 раз той самий qr код, профілі запускаються на любих пристроях без обмежень і помилок.
 
Реєстрація
14.02.20
Місто
Київ
Ні, мені сказали що контракт може просто отримати qr код поштою без sim->eSim
Тоді це добре. Я так скакав ще на передплаті, зараз теж контракт, але поки потреби не було.
Відпишіть, як все пройде.
Буде корисно знати.
Сьогодні все зробив. У мене контракт, відразу уточню.
Через веб чат запросив у оператора QR код для нового девайса, авторизували через смс і попередили про дзвінок. Через декілька хвилин подзвонив оператор, підтвердив у мене запит, попередив що поточна esim в телефоні відключиться і пришле мені QR код. За хвилини QR код прийшов і сімка відключилась. Вже після того як все відновив на новому айфоні, відсканував QR код і все підтягнулось відразу. Все запрацювало відразу. В процесі питань не виникало.
 

Bebobi

Заблокирован
Реєстрація
04.01.22
Місто
Ужгород
Телефон
Pixel 5
Ні, мені сказали що контракт може просто отримати qr код поштою без sim->eSim
Тоді це добре. Я так скакав ще на передплаті, зараз теж контракт, але поки потреби не було.
Відпишіть, як все пройде.
Буде корисно знати.
Сьогодні все зробив. У мене контракт, відразу уточню.
Через веб чат запросив у оператора QR код для нового девайса, авторизували через смс і попередили про дзвінок. Через декілька хвилин подзвонив оператор, підтвердив у мене запит, попередив що поточна esim в телефоні відключиться і пришле мені QR код. За хвилини QR код прийшов і сімка відключилась. Вже після того як все відновив на новому айфоні, відсканував QR код і все підтягнулось відразу. Все запрацювало відразу. В процесі питань не виникало.
На контракті не так страшно такі приколи робити, як на препейді :)
 
Реєстрація
03.09.22
Місто
Одеса
Телефон
iPhone15 Pro
Через веб чат запросив у оператора QR код для нового девайса, авторизували через смс і попередили про дзвінок. Через декілька хвилин подзвонив оператор, підтвердив у мене запит, попередив що поточна esim в телефоні відключиться і пришле мені QR код. За хвилини QR код прийшов і сімка відключилась. Вже після того як все відновив на новому айфоні, відсканував QR код і все підтягнулось відразу. Все запрацювало відразу. В процесі питань не виникало.
Так само робив куму при переході зі старого iPhone14 на новий iPhone15.
 
Зверху