1 втрачений пакет навряд можна назвати затиком (якщо ви про 4 хоп)Это ведь на стороне Vodafone затык? При этом скорость 70+ мб.
Переглянути вкладення 57480
Я про хоп 6 и его пинг. В онлайн-играх в это время сильные лаги.1 втрачений пакет навряд можна назвати затиком (якщо ви про 4 хоп)
Якщо про 3 - то можете просто не звертати уваги, просто сервер не відповідає на ICMP запити, це абсолютно нормально
А пробували зробити перезавантаження модему? В теорії після цього має отримати інший ip, і трафік може піти по іншомуЯ про хоп 6 и его пинг. В онлайн-играх в это время сильные лаги.1 втрачений пакет навряд можна назвати затиком (якщо ви про 4 хоп)
Якщо про 3 - то можете просто не звертати уваги, просто сервер не відповідає на ICMP запити, це абсолютно нормально
После перезагрузки 172.17.4.1 исчез, но проблема осталась. Симку поменять не могу. Вот утренние результаты:А пробували зробити перезавантаження модему? В теорії після цього має отримати інший ip, і трафік може піти по іншому
На інші адреси, наприклад 8.8.8.8 ситуація така ж?
Є можливість іншу сімку вф підкинути?
Але тут вже 142.250.238.57 пробивається як ip Google, а одже може проблема бути вище водафонаПосле перезагрузки 172.17.4.1 исчез, но проблема осталась. Симку поменять не могу. Вот утренние результаты:А пробували зробити перезавантаження модему? В теорії після цього має отримати інший ip, і трафік може піти по іншому
На інші адреси, наприклад 8.8.8.8 ситуація така ж?
Є можливість іншу сімку вф підкинути?
Переглянути вкладення 57495
Вспомнил, что где-то месяц назад я уже замечал проблемы с пингом и спонтанными просадками скорости скачивания.
Может это всё-таки что-то с моей стороны? Хотя судя по WinMTR, проблемы начинаются уже после меня... Через неделю будет другой роутер, попробую на нём.
2600 видно на іншій БС не біля тебе.monsterrr, та у мене всі вікна виходять на вишку по суті, майже в прямій видимості. Мене більше турбує, чого така мала швидкість в 4G. Віддавати пріоритет нестабільному 4G+ це тупо, і сидіти на 6-10 мегабітах в стандартних умовах 4G
Тупо писати про те що і так зрозуміло. Якщо вдома ,чому не вай_вай , швидкість вищеmonsterrr, та у мене всі вікна виходять на вишку по суті, майже в прямій видимості. Мене більше турбує, чого така мала швидкість в 4G. Віддавати пріоритет нестабільному 4G+ це тупо, і сидіти на 6-10 мегабітах в стандартних умовах 4G
Тупо задавати такі тупі питання. Бо людина хоче й вдома мати добру швидкість.Якщо вдома ,чому не вай_вай , швидкість вище
Я в укритті можу тільки подзвонити через додаток в смартфоні і безкоштовний вай-вай який ще в минулому році побудував Нашнет. Ви праві,краще хотіти. На Бориспільський в офісі у нас є репітер ,покриття,але така послуга для самого оператора не безкоштовно.Тупо задавати такі тупі питання. Бо людина хоче й вдома мати добру швидкість.Якщо вдома ,чому не вай_вай , швидкість вище
а через VPN быстрее скорость?Подскажите, есть ли ограничение скорости на сервис Megogo в тарифе Red Unlim Plus?
У меня https://megogo.net/ua/speedtest показывает скорость 1.8 Mb/s. Других ограничений не заметил, Youtube работает нормально.
На другом Vodafone с предоплатой проблем нет. Номер новый, подключил в декабре 2023, но до этого он у кого-то уже был, приходили SMS предыдущему владельцу. В контакт-центре говорят, что они не видят у меня ограничений, а я думаю, что это всё-таки у них, только непонятно, ограничение в тарифе или проблема с моим номером. Ещё уточню, что использую интернет через модем, но пробовал ставить сим-карту и в смартфон, и была такая же низкая скорость Megogo. Маловероятно, но может их система как только видит модем, то сразу вносит номер в какой-то "черный список".
Да, VPN решает проблему, но это всё-таки крайняя мера.а через VPN быстрее скорость?Подскажите, есть ли ограничение скорости на сервис Megogo в тарифе Red Unlim Plus?
У меня https://megogo.net/ua/speedtest показывает скорость 1.8 Mb/s. Других ограничений не заметил, Youtube работает нормально.
На другом Vodafone с предоплатой проблем нет. Номер новый, подключил в декабре 2023, но до этого он у кого-то уже был, приходили SMS предыдущему владельцу. В контакт-центре говорят, что они не видят у меня ограничений, а я думаю, что это всё-таки у них, только непонятно, ограничение в тарифе или проблема с моим номером. Ещё уточню, что использую интернет через модем, но пробовал ставить сим-карту и в смартфон, и была такая же низкая скорость Megogo. Маловероятно, но может их система как только видит модем, то сразу вносит номер в какой-то "черный список".