Власник мережі супермаркетів Сільпо ПрАТ "Фоззі Груп" інвестує в створення власного маркетплейсу під назвою MauDau. У проєкті називають себе українським Amazon маркетплейсом, повідомляє Retailers.
Платформа націлена на "рутинний шопінг", пояснював головний продуктолог компанії Андрій Уманський. Зокрема, вже продаються алкогольні і безалкогольні напої, бакалія-консервація, запаковані кондитерські вироби, побутова хімія та інше. Доставкою товарів займається оператор Justin.
Сайт компанії і його наповнення ще допрацьовуються. Зараз він має тільки дві категорії: розпродаж і товари для дітей.
Платформа націлена на "рутинний шопінг", пояснював головний продуктолог компанії Андрій Уманський. Зокрема, вже продаються алкогольні і безалкогольні напої, бакалія-консервація, запаковані кондитерські вироби, побутова хімія та інше. Доставкою товарів займається оператор Justin.
Сайт компанії і його наповнення ще допрацьовуються. Зараз він має тільки дві категорії: розпродаж і товари для дітей.
Український Amazon: Засновник Сільпо інвестує в новий маркетплейс
Володимир Костельман інвестує і запускає маркетплейс MauDau. Він призначений для щоденних покупок і розглядається в проєкті як український Amazon
biz.liga.net
Post automatically merged: