Тож паралельно Megogo розвиває свій спортивний канал. Це один з 54 каналів сервісу. Він був створений для того, щоб зробити зручною для користувачів бібліотеку контенту. «Коли ти не знаєш, що вибрати, ти мучишся і на цьому сервісі тобі некомфортно. Тому люди й дивляться [лінійні] канали, – пояснює директор зі стратегії та маркетингу Megogo. – Ми більшу частину нашого контенту запакували в телеканали (різні по жанру) і тоді зрозуміли, що нашою відеотекою хоча б почали користуватися. На телеканалах трансляцію дивляться в рази більше, ніж окрему спортивну трансляцію».
Ця тенденція, за словами пана Шестакова, характерна для країн пострадянського простору. Тоді як у світі лінійні канали та VOD мають приблизно однакові показники перегляду. На його думку, лінійні канали, якщо не адаптуватимуть свій контент до нових реалій, за 3-5 років не зможуть вижити в конкуренції з VOD.