Вже другий раз зіштовхнувся з костилем на самокасі, сертифікатом та спиртним. Зробив запит в підтриму - чекаю пояснення.
Історія така. Сканував продукти в торговому залі через вільнокасу, далі на касі самообслуговування відсканував qr-код власного рахунку в застосунку, потім відсканував сертифікат 550 грн (придбаний за 500 грн), далі залишок оплатив застосунком і доданою картою БВР.
Так як сертифікат не діє на спирте, то горілку збираюсь пробити окремо. Не відходячи від самокаси, одразу сканую qr-код власного рахунку і отримую на екрані повідомлення: "Помилка запиту даних. Замовлення вже отримано". Варіантів немає, навіть на сусідній самокасі. Або я сканую і оплачую горілку банківською карткою без власного рахунку і навіть без отримання чеку (що було в 1-му випадку, тиждень тому), або я іду з оплаченими продуктами на звичайну касу платити за горілку окремо, але з відсканованим qr-кодом власного рахунку (що було у 2-му випадку, зовсім недавно).
Хтось з подібним повідомленням стикався?
Доповідаю. На жаль, не отримав від підтримки Сільпо відповідь по суті.
Спочатку зіслались на спиртне і сертифікат без спиртного, але я акцентував увагу на тому, що помилка виникає на етапі другого сканування qr-коду власного рахунку, тобто до сканування спиртного. Телефонував мені адміністратор, спробував йому пояснити алгоритм дій, і що в мене вже другий раз в його магазині так. Акцентував увагу, що може все таки вільнокаса на самокасі не дає повторно після оплати першої покупки авторизувати знов власний рахунок для оплати другої. Він відповів, що так сам робив і все в нього було гаразд. Коротше, відповіді немає ні в чаті, ні від адміністратора. Але в останньому припущенні, я вже більш ніж впевнений. Бо згадую, як виходячи з магазину в інші рази, після вільнокаси і самокаси, в смартфоні, в застосунку Сільпо, ще деякий час висіла вільнокаса з набраним кошиком товару. Тобто там є якась затримка на очищення, а повторне сканування на самокасі, розцінюється як сканування вільнокаси з оплаченим вже кошиком товару.
Потім чат-бот телеграм запитав, чи вирішили мою проблему? Я відморозився від відповіді, бо і не "так", і не "ні". А сьогодні, в застосунку побачив в особистих пропозиціях вибачення на мінус 50 грн. Приємно. Я ж не просив, та і не був через це засмучений.