«Найімовірніше, було скомпрометовано один або кілька критичних акаунтів усередині системи», — розповів dev.ua топменеджер одного з телеком-операторів на правах анонімності.
Внаслідок цього «Київстар» був змушений самостійно вимкнути свої сервіси.
Ці акаунти могли мати доступ до функцій, що підтримують мережу. Існують протоколи, згідно з якими, «система навмисно відключається», коли відбувається така компрометація.
«Найнебезпечніше було б те, що скомпрометовані акаунти отримали б доступ до білінг-систем оператора. Однак, малоймовірно, що це сталося», — вважає анонімне джерело.
На думку джерела, хакери атакували «Київстар» за схожим принципом, що й «Укртелеком» навесні минулого року.
Внаслідок цього «Київстар» був змушений самостійно вимкнути свої сервіси.
Ці акаунти могли мати доступ до функцій, що підтримують мережу. Існують протоколи, згідно з якими, «система навмисно відключається», коли відбувається така компрометація.
«Найнебезпечніше було б те, що скомпрометовані акаунти отримали б доступ до білінг-систем оператора. Однак, малоймовірно, що це сталося», — вважає анонімне джерело.
На думку джерела, хакери атакували «Київстар» за схожим принципом, що й «Укртелеком» навесні минулого року.
«Київстар», ймовірно, був змушений самостійно вимкнути свої сервіси через скомпрометований «критичний акаунт». Що кажуть джерела dev.ua про причини збою
Анонімні джерела dev.ua говорять, що, найімовірніше, компанії «Київстар» довелося самостійно вимкнути свої сервіси, щоб зменшити шкоду від хакерської атаки. За їхніми словами, дублюючі системи мають запрацювати в найближчі кілька годин.
dev.ua