- Реєстрація
- 31.08.08
- Місто
- Eskebjerg
Скорее всего чукча в основном читатель и заходит сюда раз в пятилетку.Bulbulator, мне интересно, как можно за 15 лет на форуме написать 28 сообщений? Скорее всего, основной аккаунт забанили?
Скорее всего чукча в основном читатель и заходит сюда раз в пятилетку.Bulbulator, мне интересно, как можно за 15 лет на форуме написать 28 сообщений? Скорее всего, основной аккаунт забанили?
І накрити медичними масками !Скласти поруч з павербанками і генераторами))А що ж баригам робити, які стільки коштів вклали в скупку стартових пакетів? Одні збитки!
100% щось типу як тимчасова адміністрація яка заходить і в інтересах абонентів (а не акціонера) розрулює факап. Якщо треба на залишки на балансах компанії наймає необхідних зовнішніх консультантів, програмістів, а не розказує про "потужну хакерську атаку". Яка та хакерська атака була теж було би цікаво дізнатись, що конкретно було причиною.Краматорск.
Сети Киевстар 2G/3G ожили вместе со всеми. Звонки, проходят, но при ответе идёт сброс.SMS ни на выход, ни на вход не работают — это пока проблема для доступа к финансам. На втором номере установлена переадресация исходящих звонков — сохранилась и успешно обрабатывается. Национальный роуминг работает пока только в одну сторону (сеть чужих принимает, а свои в других сетях зарегистрироваться не могут).
Инцидент с Киевстаром показал, что важные объекты систем (мобильные операторы, банки и т. п.) должны закладывать в сценарий тестирования такие инциденты, чтобы отточить процесс восстановления и предпринять необходимые меры для быстрого восстановления. Как по мне, то за этим должен следить регулятор. Это самый важный урок, который мы должны были усвоить. Уязвимости "нулевого дня" могут быть везде и злоумышленники этим могут пользоваться.
А що він має до приватної компанії?А шо з цього приводу говорить наш найбільшийї експерний Зеленийї Трансформатор Міша Федоров?
даже при еще бОльшем желании быстрее вряд ли бы былодолжны закладывать в сценарий тестирования такие инциденты, чтобы отточить процесс восстановления и предпринять необходимые меры для быстрого восстановления.
Я якусь конкретну дату назвав? Я тільки висловив припущення! З таким масштабом, припускаю швидше не буде.Ооо, вже є оцінки. Поділіться зі спільнотою даними, на яких вони засновані. Бо люди, які це відновллють - не в курсі.Як мінімум тиждень.
Думаю, що тобі варто трохи зупинитись. З цього твердження можна зробити тільки той висновок, що абонента на HLRі нема, чи його самого нема. Це вже і так відомо з офіційних і не дуже повідомлень. Це може значити як те, що все знесли разом з бекапами на ленти, так і те, що фіксять і просто не підключили, бекапи зроблені за дві години до атаки і все буде добре, коли ввімкнутьТому за кс можна забути
Ця приватна компанія є однією з первинних обмоток цифрового трансформатора України. Без якої цей трансформатор може хіба гудіти.А що він має до приватної компанії?А шо з цього приводу говорить наш найбільшийї експерний Зеленийї Трансформатор Міша Федоров?
Такі думки з'являлись тому що комунікація була абсолютно провальна. Ні представники компанії ні від влади не могли толком сказати що і як, називали терміни від балди які не реалізовувались.Ну где где теперь все умники которые полтора дня расписывали простыни текста нифига не зная что привязка номером утеряна, что бс все отвязаны что ничего не получиться за день два или неделю и уже делили частоты и абонентов и оборудование, как оно, оказаться пустословным балаболом?
Рано радіти, ця колимага ще з місяць після відновлення буде троїти.Ну где где теперь все умники которые полтора дня расписывали простыни текста нифига не зная что привязка номером утеряна, что бс все отвязаны что ничего не получиться за день два или неделю и уже делили частоты и абонентов и оборудование, как оно, оказаться пустословным балаболом?
І все одно ніхто б їх не читав, вигадував свої фантазії і генерував брєд в Туктуках...А по хорошому КС міг би кожну годину давати апдейт і таких думок би ні в кого не було, але то їх діло.
а може кожні 15 хвилин? Ну навіщо така прутня? Роблять - і добре. Щось вже зробили. А якщо нажна комунікація - є елемарафонА по хорошому КС міг би кожну годину давати
а є інфа який опсос надійніше ?цьому легасі операторі тримати свій фінансовий номер більше не бажаю
Компанія має сертифікати кібербезпеки. Головне щоб через тиждень знову "потужна хакерська атака" не поклала на лопатки.Для розумних першої заяви було достатньо.
Поскольку оператор с таким столкнулся впервые, то данный процесс в начале быстро делается не мог. Война продолжается, уязвимости могут быть в любой системе и Киевстар фактически может поделиться со своей последовательностью действий, которые они применили.даже при еще бОльшем желании быстрее вряд ли бы было
есть физический предел
к примеру, кол-во персонала.
немаєа є інфа який описом надійніше ?
все равно не поможетПоскольку оператор с таким столкнулся впервые, то данный процесс в начале быстро делается не мог. Война продолжается, уязвимости могут быть в любой системе и Киевстар фактически может поделиться со своей последовательностью действий, которые они применили.