Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Пора выделить олх в отдельную тему. Каким видом отправления отправляются товары с олх укрпочтой при олх доставке!

ЗЫ: экспресс доставкой отправляют

У OLX две версии сайта: полная (для компьютеров/ноутбуков) и мобильная (для мобильных устройств), причём в каждой версии чего-то нужного не хватает. В мобильной версии сайта нет возможности изменить номер телефона верификации профиля (в настройках нет пункта "Изменить номер телефона"), нет также возможности проверить, в каких рубриках достигнут лимит бесплатных объявлений и сколько дней осталось до размещения нового бесплатного объявления. В полной версии это всё есть, но за то нет рейтинга пользователя и количества успешных доставок, а теперь ещё и дату регистрации убрали.

Апд: оформление претензии https://red-forum.com/index.php?posts/1842635

база блеклист покупців

ОЛХ приховує номер телефону По замовчуванню, ОЛХ приховує номер телефону для НЕ зареєстрованих клієнтів. Це можна виправити - звернувшись у підтримку сервісу. Номер телефону вони можуть відкрити тільки у певній категорії.
 
Причина: по просьбе вношу в шапку дополнение
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
29.07.19
Місто
Харків
Интересно, на сколько хватит терпения у олх гонять бесплатно посылки по Украине? Достали безнаказанные заказы за которыми никто и не думает приходить))
Или оставят как есть и накинут еще процент на продавца?
Продавці для olx то люди другого сорту, це давно відомо. Абсурдний рандом з відгуками то вже "фішка" сайту - просто дати можливість покупцю завжди оцінити завершену угоду з OLX Доставкою, або ще краще, зробити як у нормальних маркетплейсах та ставити автоматичний гарний відгук через місяць після угоди якщо покупець забив визначитися (як на алі, таобао) - це надто складно.
Зараз от побачив просто феєричну відповідь від "представника олх" з сайту відгуків на якусь скаргу:

firefox_2024-02-11_06-51-51.png
Пропонується "залишати відгуки про своїх покупців", але при цьому такого функціоналу ані на сайті, ані у додатку немає. :dash1:

В мене взагалі останнім часом виникла неприємна ситуація з неадекватним покупцем, який спершу замовив товар OLX Доставкою вартістю в декілька тисяч, але по прибуттю написав що ціна з доставкою та усіма комісіями це надто дорого та запропонував перевести частину суми на картку зараз або він скасує замовлення. Після моєї відмови, він скасував замовлення та почав лаятися в чат. Після блоку, продовжив лаятися з іншого акаунту. Через тиждень він замовив інший товар на фейкове ім'я (той самий номер телефону я помітив вже постфактум) в інше місто та скасував замовлення за годину до прибуття.

Відповідь OLX підтримки на цю ситуацію і на питання, як захистити себе і чи можна заблокувати неадеквату можливість щось у мене замовляти? "Ну ви запам'ятайте його телефон та скасовуйте замовлення. Так, ми знаємо що телефон не показується поки не підтвердиш замовлення, але ви можете його скасувати будь-коли".
Оце такий рівень сервісу - замість функціоналу повного блокування неадекватів, які витрачають час продавців, та гроші перевізників, пропонується просто вести блокнотик з номерами.
 
Останнє редагування:

Тара

Заблокирован
Реєстрація
12.11.22
Місто
Одеса
Tyrankox, за розміщення/рекламу оголошень платить продавець. І продавець - терпіла за їхніми правилами 😂🥶
У мене якось такий самий продавець трапився
після відправлення сказав що річ виходить дорогою, а вона ж вже бу, і просив щоб я зробив знижку (скинув йому щось на картку). І в наглу так. Я відмовився. Так ніхто не робить. Спочатку домовились, а потім знижку вимагає
 
Реєстрація
29.07.19
Місто
Харків
після відправлення сказав що річ виходить дорогою, а вона ж вже бу, і просив щоб я зробив знижку (скинув йому щось на картку). І в наглу так. Я відмовився. Так ніхто не робить. Спочатку домовились, а потім знижку вимагає
В моєму випадку я навіть не зрозумів що за схему він хотів провернути, бо відправлення було Олх Доставкою, під час замовлення він бачив ціну товару, знав що доставка у область і комісії це додаткова вартість. Ціна товару була скажімо 5т, він пропонував "заплатити на карту 3т а решту потім" (і навіщо тоді замовляв якщо нема всієї суми?). Навіть якщо я б впав у миттєве запаморочення і вирішив погодитися на такий агресивний торг скам, то я б все одно нічого не міг зробити з олх замовленням. Такий собі "покупець" з безглуздим значком "висока надійність покупок".
 

Set

Реєстрація
28.10.10
Місто
Хмельницкий
після відправлення сказав що річ виходить дорогою, а вона ж вже бу, і просив щоб я зробив знижку (скинув йому щось на картку). І в наглу так. Я відмовився. Так ніхто не робить. Спочатку домовились, а потім знижку вимагає
В моєму випадку я навіть не зрозумів що за схему він хотів провернути, бо відправлення було Олх Доставкою, під час замовлення він бачив ціну товару, знав що доставка у область і комісії це додаткова вартість. Ціна товару була скажімо 5т, він пропонував "заплатити на карту 3т а решту потім" (і навіщо тоді замовляв якщо нема всієї суми?). Навіть якщо я б впав у миттєве запаморочення і вирішив погодитися на такий агресивний торг скам, то я б все одно нічого не міг зробити з олх замовленням. Такий собі "покупець" з безглуздим значком "висока надійність покупок".
списывай на "shit happens", на ибэе таких тоже хватает - что-то ему не понравилось требует возврат денег и ничего не поделаешь, возвращаешь, еще и отзыв влепит и максимум что ты сделаешь напишешь ответ, но статистика будет неумолима
 
Реєстрація
14.04.13
Місто
ЗСУ
Телефон
Poco M5s Samsung S23U
після відправлення сказав що річ виходить дорогою, а вона ж вже бу, і просив щоб я зробив знижку (скинув йому щось на картку). І в наглу так. Я відмовився. Так ніхто не робить. Спочатку домовились, а потім знижку вимагає
В моєму випадку я навіть не зрозумів що за схему він хотів провернути, бо відправлення було Олх Доставкою, під час замовлення він бачив ціну товару, знав що доставка у область і комісії це додаткова вартість. Ціна товару була скажімо 5т, він пропонував "заплатити на карту 3т а решту потім" (і навіщо тоді замовляв якщо нема всієї суми?). Навіть якщо я б впав у миттєве запаморочення і вирішив погодитися на такий агресивний торг скам, то я б все одно нічого не міг зробити з олх замовленням. Такий собі "покупець" з безглуздим значком "висока надійність покупок".
Схема банальна. Розкажу мій випадок. Продав ноут рагулю в село, де, як виявилось, партнерський пункт НП. По треку, посилка має бути завтра у тому відділенні. Сьогодні увечері рагуль дзвонить і матом пояснює, що посилку він вже оглянув, вона не виправдала його сподівань і він вимагає скинути йому на картку 10% вартості і детально признатись, де ще можуть бути "косяки", які він відразу не виявив. Після цього він подумає, чи забирати посилку. Якщо ні - він у тьоті Клави в барі (точка видачі партнерська) візьме посилку ще раз для огляду і зробить так, "що ноут буде невигідно отримати назад". Я блокую неадеквата і відразу о 20.30 вечора дзвоню на гарячу лінію НП, щоб пояснити, що скріни переписки збережено, фото посилки до відправки є, запис розмов є, якщо ноут повертається в іншому стані, чим поїхав - буде заява про шахрайство в поліцію. Заявку на повернення приймають, видають мені трек для повернення. Минає 2 дні, по треку посилка поїхала вже назад. І тут мені дзвонить дівчинка з "материнського" відділення (реального відділення з райцентру, яке розподіляє посилки на сільські "партнерські" відділення і говорить, що мою посилку забрано і просить вказати, куди перерахувати кошти! Тобто, є трек НП, що посилка повернута, і є факт видачі отримувачу тої самої посилки, після оформлення повернення. Я знову дзвоню на гарячу лінію, повідомляю, що розмова записується, і намагаюсь прояснити ситуацію. Мені говорять: так, дійсно, рагуль роздуплився і забрав посилку, а номер ТТН повернення, що світиться на сайті НП - неактуальний. Тобто, я без товару вже. Я вказую, куди перерахувати кошти і попереджую, що якщо завтра кошти не прийдуть, буде заява про шахрайство. Гроші прийшли в той же день увечері.
Мораль: ніяких олх-доставок з партнерськими відділеннями.
Раніше в Сокалі бачив ситуації, коли посилку, направлену на партнерський пункт в село, можна забрати в райцентрі, бо вони возять партнерам пошту 5 разів на тиждень а до Сокаля марштутка умовно 15 грн і 10 хв, кому горять строки - сусід або лівий чувак забере за нього в райцентрі. І якийсь прикол, що з Сокаля на село посилки 5 разів на тиждень, а з села на Сокаль забір іншою машиною і 3 рази на тиждень. Плюс в селі жодної бухгалтерії немає, тому посилка з села (те саме повернення) приїжджає в Сокаль, складується в окремому куті приміщення і розгрібається операторами Сокаля по мірі необхідності. Тобто, рагуль міг відмовитись від посилки в селі, трек повернення створений, але рагуль поїхав в райцентр, йому порились в купі посилок і видали її - він же отримувач, пофіг, що відділення отримання інше. А потім за пару днів дівчинка починає оформляти мішок посилок з партнерських відділень на відправку і розчехляється, що повертати вже нічого.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
03.09.12
Місто
Одесса
Навіть якщо я б впав у миттєве запаморочення і вирішив погодитися на такий агресивний торг скам, то я б все одно нічого не міг зробити з олх замовленням.
в мене днями покупець зробив olx доставку в одно відділення, в примитці написав інше.
Авжеж, я не можу змінити, мовчки відправив по декларації.
4 дні не забирав, на 5й поїхав.
Бо треба читати правила!
При чому, це не тракторист з села, це одесит з Поскоту взяв деталь для Tesla.
Мораль: ніяких олх-доставок з партнерськими відділеннями.
а чому така мораль, якщо ви у срок отримали гроши згідно правил? При чому, я розумію, ваши дзвінки/погрози/записи на це не подіяли, все пройшло автоматично, а спитали картку бо ви підняли шум, на всяк випадок, бо картку й так ви вказали перед відправкой.
Яка різниця, парнерське чи ні, своя людина може бути й в самому центральному одеському
 

Bebobi

Заблокирован
Реєстрація
04.01.22
Місто
Ужгород
Телефон
Pixel 5
Просто не продавайте тим хто не оплачує карткою на сайті. Якщо вже оплатив то як мінімум гроші є. І 10% знижку вимагати не буде бо вся сума вже заплачена.
 
Реєстрація
03.09.12
Місто
Одесса
списывай на "shit happens", на ибэе таких тоже хватает - что-то ему не понравилось требует возврат денег и ничего не поделаешь, возвращаешь, еще и отзыв влепит и максимум что ты сделаешь напишешь ответ, но статистика будет неумолима
с ебеем и др площадками разница есть - там по правилам покупатель имеет право вернуть, имеет право потребовать полный или частичный возврат денег (с/без возвратом товара), а спорные ситуации официально протокольно рассматривают уполномоченные люди и выносят решение, которое можно протокольно обжаловать другим людям из ebay.
На OLX примитивная но полная автоматизация - olx к сделкам и товару отношения не имеет, о чем пишет в своих правилах. А если пытаешься писать в OLX - получаешь дурацкий совет и наилучшие пожелания, поскольку они не занимаются сопровождением сделок и разборками между сторонами.
И отзывов на OLX нет, потому что они понимают - требование отмены плохого отзыва вынуждает влезать в подробности сделки, анализировать фото товара, и т д. Им это сложно поскольку нужно нанимать для этого персонал специализирующийся на темах (нельзя разбираться во всем одному человеку), а это - штат с зарплатами, которые берутся с % от сделок. До недавних времен % вообще не было, сейчас небольшой.
 

kapetan

Старый моряк
Реєстрація
17.06.11
Місто
Киев
в мене днями покупець зробив olx доставку в одно відділення, в примитці написав інше.
Авжеж, я не можу змінити, мовчки відправив по декларації.
Була подібна ситуація, замовили через ОЛХ-доставку - підтвердив, та через 5 хвилин замовник пише, що помилився номером відділення.
Пропонував мені скасувати та оформити знову.
Я відповів, що не треба, відправлю й так на вірне відділення. Коли заносив посилку на Нову Пошту, попросив дівчат відкоригувати.
Все!
Замовник отримав у вірному відділенні.
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: tw-r
Реєстрація
14.04.13
Місто
ЗСУ
Телефон
Poco M5s Samsung S23U
Навіть якщо я б впав у миттєве запаморочення і вирішив погодитися на такий агресивний торг скам, то я б все одно нічого не міг зробити з олх замовленням.
в мене днями покупець зробив olx доставку в одно відділення, в примитці написав інше.
Авжеж, я не можу змінити, мовчки відправив по декларації.
4 дні не забирав, на 5й поїхав.
Бо треба читати правила!
При чому, це не тракторист з села, це одесит з Поскоту взяв деталь для Tesla.
Мораль: ніяких олх-доставок з партнерськими відділеннями.
а чому така мораль, якщо ви у срок отримали гроши згідно правил? При чому, я розумію, ваши дзвінки/погрози/записи на це не подіяли, все пройшло автоматично, а спитали картку бо ви підняли шум, на всяк випадок, бо картку й так ви вказали перед відправкой.
Яка різниця, парнерське чи ні, своя людина може бути й в самому центральному одеському
перечитай ще раз, якщо з першого разу не дійшло: в партнерських немає прив'язки конкретної посилки до ТТН, немає бухгалтерії, немає камер в 100% випадків. Повернення посилки займає тиждень або й більше.
 
Реєстрація
03.09.12
Місто
Одесса
перечитай ще раз, якщо з першого разу не дійшло: в партнерських немає прив'язки конкретної посилки до ТТН, немає бухгалтерії, немає камер в 100% випадків. Повернення посилки займає тиждень або й більше.
ну й що? Як це змінює правила олх доставки? У Укрпошти нема камер, у Миста посилка може йти та повертатись по 8 днів... Яка така бухгалтерія, я гроши на картку отримую я не хожу в бухгалтерію. Це у 90х роках я ходив у бухгалтерію за грошами.
Post automatically merged:

я до чого, якщо ти виставляєшься на olx - ти повинен відправляти хуч рожевими фламинго на тузлівськи лимани, якщо це бере НоваПошта яка в тебе включена.
А за оце все типу госпоштой не відправляю, у село не відправляю, з оплатой у відд не відправляю, без камер не відправляю - на інших за цю помійку сайтах - давно б повиженали таких продавців.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
29.10.23
Місто
Ніжин
в партнерських немає прив'язки конкретної посилки до ТТН, немає бухгалтерії
це не "партнерське відділенняя", а точка видачі. тобто це магаз в селі.
прив'язка звісно ж є до ттнки, як це нема? як би тоді посилки рухались? там продавчиня ліпить стікер із номером, і ттнка прив'язана до номеру цього стікера. аналогічно робить міст у своїх точках видачі.
яка може бути бухгалтерія? машина приїхала, посилки забрала, вигрузила нові, забрала документацію по цим посилкам та і повезла собі на материнське відділення, де вже оператори розбираються з цими відправленнями. звичайний оператор натискає кнопку і на вашу картку йде грошовий переказ моментально, а не сидить якийсь бухгалтер в коморці відділення і нараховує людям гроші. а те, що ви в минулому пості писали, як погрожували їм типу "не буде завтра грошей, я напишу заяву", то оператор мабуть просто поржав, увів картку та натиснув кнопочку.

А за оце все типу госпоштой не відправляю
ну якщо укрпошта у людини вимкнена у переліку доступних способів доставки, то вона нічого не винна нікому. а якщо ні, то людина - дебіл. а то буває щось замовляєш, відписуєш йому, а воно каже, що укрпоштою не шле. так на кой фіг вона включена в тебе? або ще краще коли товар проданий давно.
 

Set

Реєстрація
28.10.10
Місто
Хмельницкий
с ебеем и др площадками разница есть - там по правилам покупатель имеет право вернуть, имеет право потребовать полный или частичный возврат денег (с/без возвратом товара), а спорные ситуации официально протокольно рассматривают уполномоченные люди и выносят решение, которое можно протокольно обжаловать другим людям из ebay.
Ты на ибеэ как продавец имеешь опыт или теоретизируешь?
 
  • Like
Реакції: tw-r
Реєстрація
14.04.13
Місто
ЗСУ
Телефон
Poco M5s Samsung S23U
в партнерських немає прив'язки конкретної посилки до ТТН, немає бухгалтерії
це не "партнерське відділенняя", а точка видачі. тобто це магаз в селі.
прив'язка звісно ж є до ттнки, як це нема? як би тоді посилки рухались?
Це точка від 6 кВ.м в приміщенні. Тітоньки отримують роздруковані на А4 номери ТТН і коробки-посилки до них. Нічого не клеють, не мрій.
Якщо приймають посилку, то максимум маркером на ній намалюють номер ТТН, яку ти створив в додатку.
 
Реєстрація
03.09.12
Місто
Одесса
Ты на ибеэ как продавец имеешь опыт или теоретизируешь?
имею, и по жалобе покупателя на разбитый укрпочтой ноутбук ебей меня на 600 долларов выставил. А укрпошта прислала мне подпись покупателя под получением - мол он подписал значит претензий не имеет, отвяжись от нас с usps.
Post automatically merged:

а, или вот другой случай - отправил зарядку в америку, укрпочта ее везла 4 месяца, а через 2 покупатель получил бабки назад с меня, потом и зарядку получил, и ничего не вернул (судя по фамилии - китаец).
 
Останнє редагування:

Тара

Заблокирован
Реєстрація
12.11.22
Місто
Одеса
Реєстрація
03.09.12
Місто
Одесса
А там з цим проблеми що аж у нас замовили ?
я их там купил, на 220В переделал, и выставил (зная пиндосов) крупно 2 раза - not for USA! 220V! Отправил штук 20 в Израиль, несколько арабам всяким, и 2шт в США - русскому и китайцу.
Вигідно на ібеі торгувати, нічого не скажеш
та да.. Слава богу, что мне дали снять заранее эти ~500$ (да, заминусовали меня на больше, чем выдали! Бо покупатель еще пошлину оплатил импортную при покупке. Теперь я закрыл торговлю бо с прихода автоматом списывать будут, я на 600баксов буду 3 года торговать своей мелочью.
Но ничего не поделать - правила есть правила.
он на 99% выставил бы и в случае если покупатель разбил ноутбук или вернул без части деталей
да, если покупатель с рейтингом, американец, он получит рефунд показав разбитое фото. Особенно с неамериканца.
И это правильная стратегия! Я на OLX, не говоря уже про Skylots, возвращаю деньги/заменяю даже когда подозреваю что покупатель сам сломал...
Логика такая: покупателей больше чем продавцов. Поэтому нужно привлечь на сайт покупателей гарантией удовлетворения (satisfaction guaratied), а продавцы сбегутся туда где покупатели, несмотря на жесткие правила: тут одному вернешь но 10ти продашь, а там нихера не продашь.
 
Реєстрація
07.11.07
Місто
Киев
з 5 по 29 лютого 2024 року включно платіть онлайн карткою Mastercard® на OLX у категорії «Дитячий світ» і отримуйте безкоштовну OLX Доставку Укрпоштою.
 
Зверху