Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
sense bank
sensebank.com.ua || ✎ База знань
0 (800) 50-20-50 по Україні, +380 (44) 298-8000 із-за кордону || ✉ [email protected] загальні питання, [email protected] електронні звернення
↪ онлайн-підтримка: Facebook Messages, Telegram, Viber viber://pa?chatURI=sensebankbot
iNET-банкінґ my.sensebank.com.ua My Sense Bank (ex МАБ) | Sense SuperApp мобільні застосунки
— — —
☝️ Представник банку — Sense Bank
 
Причина: прибрано інфу про 3344
Останнє редагування модератором:

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Вітаю! Вас що саме цікавить? Я можу вам підказати :)
В цілому версія не відразу на всі пристрої виходить, раджу протягом дня почекати та зможете оновитися, і користуватися новим оновленням ;)

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
 
  • Like
Реакції: cat

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Вас що саме цікавить?
допоможіть знайти Новий віджет у "Продуктах": додано розділ "Програми лояльності",
Вам потрібно спочатку оновитися до актуальної версії 4.3.0.
І потім, перейти у Продукти - Програма лояльності.
Там буде ось так відображатися. В мене можна побачити Cash'u Club, а також пропонує оформити Вигоду, щоб там вже по ній також відображалася інформація.
1708596239534.png

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Post automatically merged:

@Sense Bank, чому ваш супер-пепер-мега сенс з QR-коду платежу за реквізитами не зчитує суму переказу?
Вимагає вводити її руцями. Хоча інші, не такі пантові банки зчитують все без проблем.
Вітаю! 🤗
Знаю, що вже не мало часу пройшло, але хочу подякувати та поділитися приємною новиною, що нарешті все склалося так, як планувалося і сьогодні, у оновленій версії 4.3.0 буде працювати зчитування QR-кодом суми.
Ось як раз по собі перевірив, все гарненько підтягнулося при оплаті комунальних послуг. Перевірте, будь ласка, після оновлення застосунку і ви у себе.
А я зараз побіжу у ПП, уточню ваші дані, хотілося б якийсь вам бонус зробити від себе, що ви побачили та передали цю проблемку.
1708596995203.png

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
 
Останнє редагування:

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Доброго ранку🤗
Сьогодні з вами буду я, сподіваюсь, що ви сумували🤭
Тому якщо будуть питання обов'язково пишіть)
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
1708841471353.png
 
  • Like
Реакції: fnm

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Міні звіт як працює "Легка розсрочка" від Сенсу.

1. "Легка розсрочка" доступна лише в магазинах-партнерах.
2. "Легка розсрочка" оформлюється в рахунок вже наявного кредитного ліміту по певній карті. Тобто хоча б на одній карті доступний кредитний ліміт має перевищувати вартість товару.

Як оформити.
1. Обираєте товар, обираєте тип оплати "Легка розсрочка від Сенс".
2. Вводити фінансовий номер Sense (тобто номер, підвязаний до акаунту інтернет-магазину, може відрізнятися).
3. Вводите 4 останніх цифри кредитної карти, по якій ви хочете оформити "Легку розсрочку" (Максимум, Вигода, Ред 2.0).
4. З номера 3530 надходить СМС з 4-значним кодом. На 3530 необхідно відправити цей код. СМС в межах України на 3530 безкоштовні.
5. Після цього в СМС надходить підтвердження, що розсрочка оформлена. Продавець повідомляє, що чекає підтвердження від банку.
6. До 15 хвилин отримується підтвердження. Замовлення оформлено. Чекайте на прибуття товару і отримуйте.

Фінансові особливості.
1. В перший день оформлення розсрочки відбувається блокування суми покупки з МСС 7399. Відповідно, ніякі кеш'ю, вигодабонуси не нараховуються. Поки покупка в статусі блокування, розсрочка в списку "Розсрочки" ще не з'явилася. Тобто не підтверджена.
2. На наступний банківський день розсрочка проводиться по рахунку і з'являється як вже остаточно підтверджена у списку "Розсрочки".
3. Проводка розсрочки по рахунку не залежить від того, чи отримали ви вже товар, чи ні.
4. Погашення "легкої розсрочки" відбувається як погашення будь-якої розсрочки. Перший платіж до погашення виставляється в другу РД за днем проведення розсрочки по рахунку.
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
1. "Легка розсрочка" доступна лише в магазинах-партнерах.
Не зовсім так. Останні 3 місяці була акція. Згідно з якою будь-яку купівлю на суму, більшу ніж 1000 грн можна перевести в легку розстрочку на 3 місяці. Я переводив навіть купівлі в "Варусі" та на заправці. Ця акція ще діє до 29-го лютого, а загалом подібні акції бувають доволі часто.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Згідно з якою будь-яку купівлю на суму, більшу ніж 1000 грн можна перевести в легку розстрочку на 3 місяці.
Це була не "легка розсрочка", це була моментальна розсрочка без щомісячної комісії.
Ти її може оформити і надалі, тільки буде щомісячна комісія.

Відмінності:
1. Не має необхідності купувати лише у партнерів.
2. Справжній торговий MCC, на який нараховуються бонуси.
3. Списання операції проходить після отримання товару, а на наступний день після подання заявки на розстрочку.
4. Ну і моментальна розсрочка оформлюється після купівлі, а "легка розсрочка" - до купівлі товару.
 
  • Like
Реакції: Howl

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Не зовсім так. Останні 3 місяці була акція. Згідно з якою будь-яку купівлю на суму, більшу ніж 1000 грн можна перевести в легку розстрочку на 3 місяці. Я переводив навіть купівлі в "Варусі" та на заправці. Ця акція ще діє до 29-го лютого, а загалом подібні акції бувають доволі часто.
Вітаю! По моментальній розстрочці пропозицію подовжено до 31.03.2024, на тих самих умовах:
  • строк - 3 міс.;
  • сума – від 1000 грн;
  • ставка 0,01%;
  • комісія – 0%.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
 

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Сумы
Телефон
iPhone 11, lifecell
Картка «ProfiPlay» від «Sense Bank» вже доступна до оформлення!
Повертайте 3% від усіх розрахунків в онлайн-сервісах.

Кешбек нараховується за наступними МСС-кодами:​

5815, 5816, 5817 — купівлі в магазинах онлайн-розваг;
5818, 7841, 7993 — купівлі цифрових та супутніх товарів;
4899 — купівлі кабельних та інших платних телевізійних чи інтернет-послуг.
Це означає, що купуючи ігри на сайтах «Steam», «Blizzard», підписки на «Netflix», «Twitch», «Megogo», «Telegram Premium», «Youtube Premium» за допомогою «ProfiPlay», Ви будете отримувати 3%-кешбек. Звісно, це далеко не повний перелік торгових точок, у яких можна отримати кешбек.
Раніше ми писали, що Банк готує нову картку, а вже зараз її можна відкрити у застосунку «Sense SuperApp».
Про переваги і тарифи новенької картки, а також про Welcome-бонус для нових клієнтів, читайте на нашому сайті
 
Останнє редагування:

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Це була не "легка розсрочка", це була моментальна розсрочка без щомісячної комісії.
Я дивлюсь з точки зору результату: безкомісійна розстрочка на термін 3 місяці. Тому, для мене, це одне й те саме.
Але з точки зору термінології, звісно, ти правий )
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Я дивлюсь з точки зору результату: безкомісійна розстрочка на термін 3 місяці. Тому, для мене, це одне й те саме.
Яка термінологія? :whistle:
Різниця - відтягнути кінець на три місяці чи отримувати задоволення два роки.
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Я дивлюсь з точки зору результату: безкомісійна розстрочка на термін 3 місяці. Тому, для мене, це одне й те саме.
Яка термінологія? :whistle:
Різниця - відтягнути кінець на три місяці чи отримувати задоволення два роки.
Це було б так, якби "легка розстрочка" завжди давалась на 2 роки. Максимум, що я бачив - 14 місяців. В основному 6 - 10 місяців. Часто дають і ті самі 3 місяці, як і акційна "моментальна". І в такому випадку вони ідентичні. Але з іншого боку в акційної моментальної є свою вагомі плюси - її можна підключати за покупки в будь-якому магазині, а не тільки в дуже обмеженому переліку.
 

kvv

Реєстрація
16.10.16
Місто
Ровно
Спочатку пишуть таке
Повертайте 3% від усіх розрахунків в онлайн-сервісах.
а потім отаке
Кешбек нараховується за наступними МСС-кодами:
то виходить не від усіх?

якщо ваша вечірка мсс не схожа на 6211 - навіть не намагайтесь мене запрошувати ))
 

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Сумы
Телефон
iPhone 11, lifecell
Інна Тютюн: Технологічністьі інноваційність є основою, на якій базуються процеси розвитку Sense Bank. Після націоналізації і приходу до управління нової команди Sense Bank зберіг фокус на технологічності та інноваційності, впровадженні для клієнтів сучасних цифрових сервісів, які не мають аналогів. Про нові диджитал-інструменти і оновлення, які банк готує у 2024 році, розповіла членкиня правління Sense Bank Інна Тютюн.
— Команда, яка прийшла в Sense Bank після націоналізації, неодноразово підкреслювала, що банк має намір не тільки зберегти акцент на технологічності, а і значно підсилити його. Чому для Sense Bank важливо зберігати цей фокус?

— Sense Bank вже має багато інноваційних розробок, зручних сучасних інструментів, якими наші клієнти користуються щодня. І ми маємо чіткий намір розвивати та посилювати технологічність, інноваційність, які є ознаками універсального диджитал-банку. Наявність інноваційних продуктів, які ми пропонуємо клієнтам, дозволяє забезпечити відмінний від інших банків рівень сучасного сервісу. Це є нашою фішкою, конкурентною перевагою, завдяки якій ми вигідно виділяємося серед інших державних і багатьох комерційних банків.

Збереження фокусу на технологічності стратегічно важливе для сталого розвитку банку. Що цікаво, після націоналізації більшість клієнтів Sense залишилися з банком. Переважна більшість пояснили це саме наявністю диджитал-інструментів, якими звикли користуватися. Зокрема, зручного додатку Sense SuperApp. Отже, сучасні цифрові рішення, які ми пропонуємо, — це не лише нестандартний шлях для залучення нових клієнтів, який поки що не застосовують інші державні і комерційні банки, а також і спосіб надавати наявним клієнтам рівень сервісу, до якого вони звикли.

Ми продовжимо розвивати цей напрямок і плануємо його значно посилити. Маємо великі амбіції і плани щодо побудови екосистеми на базі Sense Bank, реалізації проєктів у e-commerce.


— Яким документом визначено інноваційну стратегію банку?

— Зараз команда Sense Bank працює над створенням стратегії розвитку банку. Вона буде затверджена наглядовою радою, пройде експертизу Національного банку. Наразі ми користуємось документом, який має назву Основні напрямки розвитку. У ньому окреслено напрями і цілі розвитку роздрібного та корпоративного сегменту на 2024 рік. У документі закріплено, що технологічність і інноваційність є наріжним каменем, на якому базуються процеси розвитку банку. Зокрема, чітко сформовано і окреслено етапи створення екосистеми для користувачів роздрібного сегменту і МСБ (малого і середнього бізнесу). Ми в процесі її побудови спільно з кількома крупними партнерами. На базі цього глобального проєкту будуть реалізовані основні зміни й інновації, які будуть впроваджені в Sense Bank у 2024 році. До виходу офіційного релізу, я б хотіла зберегти інтригу. Проте ми обов’язково зробимо презентацію, на якій представимо усі нові цікаві можливості для роздрібних клієнтів і для ФОП (фізичних осіб — підприємців).


— Які основні інноваційні продукти і послуги пропонує Sense Bank та як вони відрізняються від традиційних банківських рішень?

— Маємо багато таких рішень і в роздрібному, і в корпоративному сегменті. Про деякі з них хочу розповісти детальніше, адже ці продукти не мають аналогів. Диджитал ЗКП — диджитальний проєкт, за допомогою якого ми пропонуємо людям вийти із «зарплатного рабства» та самостійно обирати банк, в якому людина хоче обслуговуватись. За допомогою QR-коду користувач може швидко оформити цифрову зарплатну картку, а за бажанням отримати фізичний пластик. Ще в жовтні цей проєкт працював у тестовому режимі, проте з моменту запуску в промислову експлуатацію в листопаді 2023 року сервісом скористались майже 11 тис. користувачів.

Sense Bank пропонує власникам зарплатної картки банку послугу Зарплата раніше: користуючись нею, можна отримати кошти раніше дати отримання зарплати, визначеної роботодавцем. Автоматичне погашення використаної суми відбувається під час зарахування заробітної плати чи інших поповнень. Таким чином, наші клієнти завжди мають фінансову «подушку» і їм не потрібно відкривати ще одну картку — кошти доступні на рахунку, на який зараховується заробітна плата.

Запустили послугу переказу коштів у месенджері в Sense SuperApp. Клієнти можуть спілкуватись: відправляти в чаті повідомлення, наклейки і реальні гроші. Не потрібно виходити, щоб зайти в інші додатки і виконати низку операцій, після чого повернутися в чат, аби повідомити: «відправив». Усе відбувається швидко і зручно на базі одного додатку.

Для зручності клієнтів ми також створили можливість єдиного поля, за допомогою якого вони можуть здійснити переказ за номером телефону, номером картки або IBAN (International Bank Account Number). У більшості застосунків інших банків ці види операцій розведені окремо. І це теж про обслуговування в інноваційному банку, а також про покращення, які ми запроваджуємо для наших клієнтів завдяки технологічним рішенням.

Ще один цікавий сервіс, популярність якого зростає дуже стрімко — Personal finance management, — це функція у Sense SuperApp, яка дозволяє налагодити контроль особистих витрат і налаштувати моделі та категорії витрат. За допомогою набору фільтрів, обираючи потрібні групи MCC-кодів, клієнт може дізнатися або переглянути обсяг витрат за конкретний період або всі трансакції з однієї конкретної категорії.

Кожен клієнт, щоб контролювати процес витрат у Personal finance management, може підібрати відповідну модель або налаштувати персональну. Моделі — це інструкції, в яких зазначено, скільки та на що можна витрачати цього місяця. Відрізняються вони як загальним бюджетом, так і окремими статтями витрат — категоріями. Фінансовий помічник у Sense SuperApp пропонує план витрат, прогнозує його виконання, а в разі відхилення від мети попереджає push-повідомленнями.

Знайти швидко персонального фінансового помічника у Sense SuperApp можна у розділі Продукти.

Це знаковий продукт для Sense Bank, адже наше кредо — все, що робимо, повинно мати сенс. Це лежить в основі нашої філософії і підходів — наші продукти і пропозиції мають бути такими, аби клієнт бачив сенс бути нашим партнером, ставитись до банку, як до партнера. Ми будуємо з людьми саме партнерські, довгострокові відносини. В якийсь момент людина з нами заробляє, на певних етапах їй потрібна підтримка у вигляді позик — іпотечне кредитування, на навчання дітей, інші потреби. Ми це готові надавати.

— Які можливості надає карта Caméléon і як вона допомагає забезпечити зручність та ефективність клієнтам? Нещодавно банк вийшов з офіційним повідомленням щодо відновлення кредитних лімітів…

— Це — картка-бестселер, і з моменту запуску — улюблений продукт клієнтів. Насправді, дуже нестандартний продукт, який не має аналогів. На сьогодні вже випущено 534 тис. карток Caméléon, а обсяг установлених кредитних лімітів становить понад 500 млн грн. Картка не тільки відрізняється від усіх банківських продуктів неймовірним зовнішнім виглядом, а й має унікальні умови обслуговування.

З карткою Caméléon клієнти можуть користуватися кредитним лімітом до 30 тис. грн за ставкою 0,01 % річних на покупки необмежено довго — ставка завжди залишається мінімальною. Максимально лояльні умови залишаються актуальними необмежений час за умови сплати мінімального щомісячного платежу в розмірі 5 % від фактичної суми заборгованості за кредитом і кількох копійок нарахованих відсотків за ставкою 0,01 % річних. Також карта має фіксовану щомісячну комісію в сумі 100 грн. Таким чином, за умови використання максимальної суми кредитного ліміту на покупки з погашенням заборгованості за 12 місяців, з підключенням PUSH-повідомлень, реальна річна ставка становить 7,31 % річних.


У «дебетовій» частині Sense Bank пропонує з карткою Caméléon відсутність плати за обслуговування, поповнення картки без комісії, зняття в будь-яких банкоматах у межах щомісячного ліміту 20 тис. грн без комісії. Власники Caméléon беруть участь у програмі Cash’u Club (до 6 % кешбеку у вибраних категоріях, яких на вибір щомісяця від 2 до 7), а також отримують вісім квитків на місяць до коворкінгів Sense Hub у Києві та Львові. Оформити картку Caméléon можна безкоштовно в Sense SuperApp.

Ця картка — хедлайнер, з якого ми пропонуємо клієнтам розпочати знайомство з Sense Bank і перевагами диджитальних інструментів, які ми пропонуємо.


— Неодноразово Sense Bank наголошував, що мобільний застосунок для фізичних осіб Sense SuperApp є конкурентною перевагою банку. Які оновлення додатку плануються найближчим часом, можливо, є напрацювання щодо розширення його функціоналу?

— Sense Bank розвиває додаток Sense SuperApp для роздрібних клієнтів і для ФОП (фізичних осіб — підприємців). Це різні інструменти, які надають широкі можливості клієнтам. Ми оновлюємо додаток кожні два тижні, покращуючи і доповнюючи його новими функціями. Це дуже великий темп. Проте аналіз показників вказує на те, що ми рухаємось у правильному напрямку. Показник MAU (Monthly Active Users, вимірює кількість унікальних активних користувачів, які заходили в додаток протягом місяця) зріс з 58 % у 2020 році до 70 % на початок нинішнього. З 11 логінів на клієнта в місяць, на сьогодні маємо майже 18. Також зростає середня кількість юзерів, які щоденно користуються нашим додатком DAU — з 14 % у 2020 році до 21 % у 2024‑му. Маємо на меті збільшити показники MAU і DAU (Daily Active Users), побудувавши з партнерами унікальну екосистему, про яку я згадувала.

Ми хочемо, щоб із Sense SuperApp наші клієнти не тільки витрачали кошти, а і могли заробити їх у два кліки. І тут я не можу обійти увагою унікальну програму лояльності, яку пропонує Sense Bank — Cash’u Club. Отримуючи бонуси в семи категоріях із підвищеним кешбеком до 6 %, наші клієнти мають змогу монетизувати їх, отримуючи реальні кошти.

Створюючи Sense SuperApp для ФОП ми були піонерами. На сьогодні пропонуємо широкий функціонал — із 43 цифрових послуг для ФОП, які ми оцифрували для себе, вже впровадили 26 і продовжуємо активно працювати над збільшенням їх числа. Ми не зупиняємось і продовжуємо фокусуватись на подальшому розвитку диджитальних послуг для ФОП.

Для МСБ функціонує Sense Business Online — функціональний та безпечний клієнт-банк для бізнесу.


— Банк посилив команду в e-commerce. Як плануєте розвивати цей напрямок?

— Так, це правда. Ми виділили як окремий напрям бізнес-лінію — диджитал-банкінг, що об'єднує торговий еквайринг, електронну комерцію. Зараз активно розвиваємо цей напрям, готуємо оновлення. Співпрацюємо з партнерами, переважно це великі маркетплейси. Дуже скоро будемо стартувати з ними з низкою різноманітних послуг і цікавих пропозицій.


— Було повідомлення, що Sense Bank не втрачає надії повернутись до роботи на ринку капіталів. Які інновації і цікаві диджитальні рішення готуються для цього напрямку?

— Насправді ми не йшли з ринку капіталів. Наш банк був одним із перших, хто почав створювати можливості для клієнтів, як тільки відкрилася можливість працювати з акціями іноземних компаній. Ми також першими відкрили можливості купувати облігації онлайн. Сьогодні продовжуємо надавати послугу клієнтам, за допомогою якої вони у два кліки можуть придбати облігації внутрішньої державної позики (ОВДП). І це дуже популярний інструмент, попит на який постійно зростає. Ми бачимо це в цифрах щоденних звітів. По суті, ОВДП стали альтернативою депозитам. Ми запустили і послугу безготівкової купівлі валюти під депозити. Це також дуже зручний інструмент. Щодо ринку капіталів, я думаю, ми будемо готові пропонувати клієнтам нові прибуткові інструменти, проте наскільки швидко зможемо їх впровадити, залежатиме від рішень регулятора щодо послаблення і зняття обмежень, які діють на час воєнного стану.


— Які переваги і можливості надає Sense Hub у Києві та Львові і на обслуговування яких цільових груп він спрямований? Які кроки щодо регіональної експансії плануєте — у яких ще українських містах Sense Hub з’являться найближчим часом?

— Це — унікальний сервіс креативного простору, який ми пропонуємо клієнтам Sense Bank для розвитку, роботи і пошуку однодумців. Наразі діють два хаби в Києві і Львові, де клієнти можуть скористатися сучасними коворкінгами, конференц-залами, кімнатами для перемовин. У 2023 році у Sense Hub відбулось 133 події, які відвідало більше 10 тис. гостей. Наші клієнти можуть скористатись послугами Sense Hub, замовивши їх через бот. Найближчим часом плануємо активно розвивати на базі цього проєкту освітній напрям. Кількість хабів буде збільшуватися — плануємо розширити хаб в Києві та відкриття наступного у Дніпрі. Це станеться в поточному році.

— Реалізація складних інноваційних IT-рішень потребує потужних спеціалістів. Розкажіть детальніше про IT-кухню Sense Bank: інноваційні продукти створюються переважно власною командою чи банк також залучає сторонніх партнерів?

— Потужна IT-команда працює всередині Sense Bank. Проте ми також залучаємо для реалізації і впровадження великої кількості інноваційних продуктів сторонні компанії — це відомі ІТ-компанії з топ-10.


— Чимало компаній в Україні вже сьогодні починають дбати про IT-майбутнє, підтримуючи IT-освіту, стартапи. Які кроки в цьому напрямку робить чи планує Sense Bank?

— Як я вже казала, ми маємо плани активно розвивати освітній напрямок на базі Sense Hub. У нас вже є кілька партнерів, з якими ми погодили співпрацю в цьому напрямі. Це відомі компанії. Щодо стартапів плануємо співпрацю з низкою стартап-акселераторів. Також із кількома університетами. Адже для стартапів важлива не тільки фінансова підтримка, не менш важливе фахове менторство. Менторами будуть виступати і наші продуктологи, бізнес-owners. Плануємо проводити стартап-алеї.

Це дуже важливий для нас напрям. Розвиток молоді — це основне, на чому маємо зосередитися. ЗСУ захищає нас від ворога, а ми всередині країни маємо подбати про її майбутнє.
https://biz.nv.ua/ukr/markets/sense...plani-i-perspektivi-na-2024-rik-50394667.html
 
Причина: трошки підкореговано оформлення
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
якщо ваша вечірка мсс не схожа на 6211
Я тут теж розбирався з тими розстрочками. "Акційна", "миттєва", "стандартна", "партнерська". І для кожної ніби свої умови. АЛЕ для акційної, де написано "у будь-якій торговій точці" банк використовує перелік МСС стандартної розстрочки...
 
  • Like
Реакції: kvv
Реєстрація
22.08.16
Місто
Киев , Деснянский район
Телефон
6s+ 2/32
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
акційну розстрочку продовжили на березень :)
Так, все вірно😊
Акція по розстрочці на 3 місяці з комісією 0 продовжена до 31.03.2024. на тих самих умовах:
строк - 3 міс.;
сума – від 1000 грн;
ставка 0,01%;
комісія – 0%.
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
1709148220868.png
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Доброго ранку, друзі 😊
Сьогодні останній день зими, а вже завтра до нас завітаю весна 🌷
Все навколо квітне, пахне, приємне тепло наче обіймає, просто казочка 🥰
Бажаю всім гарного робочого дня, та крутого завершення зими.
Якщо що - то буду тут, питайте 😉
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
 
Зверху