fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Запустили новий сайт для купівлі квитків:

На сайті новий дизайн;
Можна купувати квитки на міжнарождні поїзди Київ - Віжень, Київ - Варшава;
Повертати квитки на міжнародні ркейси;
Купувати квитки в жіночі купе;
Безготівково оплачувати через Apple Pay, Google Pay
 

Samsung

КПЖЗ
Реєстрація
09.10.08
Місто
Славутчина
Телефон
XIAOMI Mi Max 2
Запустили новий сайт для купівлі квитків:

На сайті новий дизайн;
Можна купувати квитки на міжнарождні поїзди Київ - Віжень, Київ - Варшава;
Повертати квитки на міжнародні ркейси;
Купувати квитки в жіночі купе;
Безготівково оплачувати через Apple Pay, Google Pay
+ Обліковий запис синхронізовано з мобільним додатком
 
  • Love
Реакції: idea
Реєстрація
14.06.08
Місто
Київ
Телефон
M315F
+ Обліковий запис синхронізовано з мобільним додатком
При підтверженому акаунті у мобільному застосунку, акаунт на сайті був не підтвердженим.
Пройшов процедуру підтвердження акаунту на сайті - і у сматфоні вискочив надпис, що акаунт підтверджено і відкрився застосунок.
 
  • Like
Реакції: idea

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Укрзалізниця повідомила про підвищення цін на постільну білизну

З 22 травня постільна білизна у плацкартних та купейних вагонах коштуватиме 80 грн (замість 50 грн), у вагонах СВ – 120 грн (замість 60 грн).

Перед зміною вартості послуги проведено заміну постільної білизни у поїздах. Також до кінця червня цього року буде завершено заміну матраців та подушок на всіх рейсах далекого сполучення, - повідомило підприємство.
 
  • Like
Реакції: idea

volk_dorog

Живу просто и просто живу
Реєстрація
03.03.11
Місто
Одесса- мама
Телефон
Galaxy
Укрзалізниця повідомила про підвищення цін на постільну білизну

З 22 травня постільна білизна у плацкартних та купейних вагонах коштуватиме 80 грн (замість 50 грн), у вагонах СВ – 120 грн (замість 60 грн).

Перед зміною вартості послуги проведено заміну постільної білизни у поїздах. Також до кінця червня цього року буде завершено заміну матраців та подушок на всіх рейсах далекого сполучення, - повідомило підприємство.
Ездил недавно на 148м поезде в Киев.
Матрасы в купе были уже новые. Серого цвета. Довольно удобные, но длиннее по размеру чем полка из-за этого, кусок матраса был как подставка для ног 🤣
 

Вкладення

  • vzkeng---c17x11x50px50p-c17x11x50px50p--8968a5a61bad9a53a4b6cc13ae9873b5.jpg
    vzkeng---c17x11x50px50p-c17x11x50px50p--8968a5a61bad9a53a4b6cc13ae9873b5.jpg
    77 КБ · Перегляди: 23
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Оцього я ніяк не міг зрозуміти в УЗ, то простиня чи ковдра коротка, то матрац за довгий чи ковдра за широка - таке враження, що УЗ не знає довжину своєї полиці, коли замовляє товари... дурні
 
Реєстрація
06.05.09
Місто
Кременчук
Телефон
Google Pixel 6a
Оцього я ніяк не міг зрозуміти в УЗ, то простиня чи ковдра коротка, то матрац за довгий чи ковдра за широка - таке враження, що УЗ не знає довжину своєї полиці, коли замовляє товари... дурні
Знає. В купе довші, в плацкарті коротші. Плюс в плацкарті бокові полиці також мають інший розмір. В купе приблизно 185 см, в плацкарті - 175 см.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
serhiyko, але легше всім замовить однакові, хіба ні? :)
Я плацкартами не їзджу, бо не поміщаюсь, то оцінюю лише купе.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Є ще нові і старі купе з різними поличками. А ще є трансформери.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Особливо класно було, коли простиня на 20 см коротша за матрац і думаєш куди ту дірку впихнути: під подушку чи в ноги.
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Пізно увечері 5 червня у Чехії сталася аварія за участю пасажирського потяга, що мав прямувати до українського Чопа, загинули четверо людей.
Приблизно о 23 годині майже у центрі Пардубіце сталося лобове зіткнення пасажирського експреса RegioJet 1021 з близько 300 пасажирами, що прямував до Чопа, і вантажного потяга ČD Cargo.
Найбільше постраждав перший вагон пасажирського потяга, розташований за локомотивом.
Внаслідок зіткнення четверо людей загинули і ще 23 постраждали, з них троє – із серйозними травмами. Машиністи залишились живими, з них один у лікарні, інший не потребував госпіталізації.

 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Може, нам їх викупити?
1719165210854.png
Китай откладывает поставку новых электровозов в Беларусь из-за опасений попасть под санкции, сообщает «Сообщество железнодорожников Беларуси». Почти всё высокотехнологичное оборудование для этих электровозов производится в Европе и США.

Белорусская железная дорога планировала получить 15 новых грузовых электровозов серии БКГ2 от китайских компаний к концу 2023 года, но теперь поставка перенесена на 2025–2026 годы, а стоимость контракта увеличилась до 57,7 миллиона долларов.

Китайские партнеры обеспокоены возможными санкциями, так как в производстве электровозов используются европейские и американские комплектующие, включая силовые трансформаторы, электротяговые двигатели и системы управления. Эти компоненты поставляют такие западные компании, как Alstom, Bombardier, ABB и Knorr-Bremse.

В КНР ищут решение этой проблемы. Один из рассматриваемых вариантов — производство электровозов без использования санкционных компонентов, но это маловероятно из-за значительной зависимости его от западных технологий. Более реалистичный подход — «замаскировать» использование европейских и американских комплектующих. Эти вопросы обсуждались на встрече представителей Беларусбанка и Эксимбанка в Пекине, где Минкоммерции Китая выразило готовность искать способы минимизации санкционных рисков при условии подписания долгосрочного меморандума между Белорусской железной дорогой и CRRC.
 
  • Haha
Реакції: idea
Реєстрація
06.05.09
Місто
Кременчук
Телефон
Google Pixel 6a
Може, нам їх викупити?
Переглянути вкладення 62164
Китай откладывает поставку новых электровозов в Беларусь из-за опасений попасть под санкции, сообщает «Сообщество железнодорожников Беларуси». Почти всё высокотехнологичное оборудование для этих электровозов производится в Европе и США.

Белорусская железная дорога планировала получить 15 новых грузовых электровозов серии БКГ2 от китайских компаний к концу 2023 года, но теперь поставка перенесена на 2025–2026 годы, а стоимость контракта увеличилась до 57,7 миллиона долларов.

Китайские партнеры обеспокоены возможными санкциями, так как в производстве электровозов используются европейские и американские комплектующие, включая силовые трансформаторы, электротяговые двигатели и системы управления. Эти компоненты поставляют такие западные компании, как Alstom, Bombardier, ABB и Knorr-Bremse.

В КНР ищут решение этой проблемы. Один из рассматриваемых вариантов — производство электровозов без использования санкционных компонентов, но это маловероятно из-за значительной зависимости его от западных технологий. Более реалистичный подход — «замаскировать» использование европейских и американских комплектующих. Эти вопросы обсуждались на встрече представителей Беларусбанка и Эксимбанка в Пекине, где Минкоммерции Китая выразило готовность искать способы минимизации санкционных рисков при условии подписания долгосрочного меморандума между Белорусской железной дорогой и CRRC.
Навіщо нам китайський Alstom мінімум 10-річної давнини? Краще вже взяти останню модель напряму у французів.
 
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
Може, нам їх викупити?
Переглянути вкладення 62164
Китай откладывает поставку новых электровозов в Беларусь из-за опасений попасть под санкции, сообщает «Сообщество железнодорожников Беларуси». Почти всё высокотехнологичное оборудование для этих электровозов производится в Европе и США.

Белорусская железная дорога планировала получить 15 новых грузовых электровозов серии БКГ2 от китайских компаний к концу 2023 года, но теперь поставка перенесена на 2025–2026 годы, а стоимость контракта увеличилась до 57,7 миллиона долларов.

Китайские партнеры обеспокоены возможными санкциями, так как в производстве электровозов используются европейские и американские комплектующие, включая силовые трансформаторы, электротяговые двигатели и системы управления. Эти компоненты поставляют такие западные компании, как Alstom, Bombardier, ABB и Knorr-Bremse.

В КНР ищут решение этой проблемы. Один из рассматриваемых вариантов — производство электровозов без использования санкционных компонентов, но это маловероятно из-за значительной зависимости его от западных технологий. Более реалистичный подход — «замаскировать» использование европейских и американских комплектующих. Эти вопросы обсуждались на встрече представителей Беларусбанка и Эксимбанка в Пекине, где Минкоммерции Китая выразило готовность искать способы минимизации санкционных рисков при условии подписания долгосрочного меморандума между Белорусской железной дорогой и CRRC.
Навіщо нам китайський Alstom мінімум 10-річної давнини? Краще вже взяти останню модель напряму у французів.
Та ну, будем и дальше на Ильичах ездить, пока все не выздохнут.
 
  • Sad
Реакції: idea
Реєстрація
06.05.09
Місто
Кременчук
Телефон
Google Pixel 6a
Може, нам їх викупити?
Переглянути вкладення 62164
Китай откладывает поставку новых электровозов в Беларусь из-за опасений попасть под санкции, сообщает «Сообщество железнодорожников Беларуси». Почти всё высокотехнологичное оборудование для этих электровозов производится в Европе и США.

Белорусская железная дорога планировала получить 15 новых грузовых электровозов серии БКГ2 от китайских компаний к концу 2023 года, но теперь поставка перенесена на 2025–2026 годы, а стоимость контракта увеличилась до 57,7 миллиона долларов.

Китайские партнеры обеспокоены возможными санкциями, так как в производстве электровозов используются европейские и американские комплектующие, включая силовые трансформаторы, электротяговые двигатели и системы управления. Эти компоненты поставляют такие западные компании, как Alstom, Bombardier, ABB и Knorr-Bremse.

В КНР ищут решение этой проблемы. Один из рассматриваемых вариантов — производство электровозов без использования санкционных компонентов, но это маловероятно из-за значительной зависимости его от западных технологий. Более реалистичный подход — «замаскировать» использование европейских и американских комплектующих. Эти вопросы обсуждались на встрече представителей Беларусбанка и Эксимбанка в Пекине, где Минкоммерции Китая выразило готовность искать способы минимизации санкционных рисков при условии подписания долгосрочного меморандума между Белорусской железной дорогой и CRRC.
Навіщо нам китайський Alstom мінімум 10-річної давнини? Краще вже взяти останню модель напряму у французів.
Та ну, будем и дальше на Ильичах ездить, пока все не выздохнут.
Останнім часом вони доволі часто згорають на роботі :D

Ось я писав 23 травня цього року в Facebook:

На порталі тендерів ЄБРР УЗ розмістила оголошення про те, що планує придбати електротяги.
Постачальник має розробити й запропонувати УЗ двосистемні електротяги з максимальною швидкістю 120 км/год. Також постачальник повинен навчити персонал УЗ ними керувати.
Учасники торгів мають подати 2 варіанти тендерної пропозиції: на 30 і 80 локомотивів залежно від фінансування:
Контракт A: 30 локомотивів за одним контрактом, що фінансується тільки Світовим банком.
Контракт B: 80 локомотивів - у двох контрактах на 30 і 50 локомотивів, що фінансуються грантом Світового банку і кредитом ЄБРР.
Мінімальні кваліфікаційні вимоги до учасників тендеру включають наявність досвіду виконання щонайменше двох контрактів на постачання щонайменше десяти таких локомотивів, а також річний обсяг виробництва виробником товарів аналогічного характеру та складності за останні 10 років, щонайменше вісімнадцяти локомотивів. Запропонований локомотив та його основні компоненти повинні мати зрілу технологію, що означає, що він експлуатувався на необхідних контрактних рівнях доступності та надійності в прибутковій службі протягом щонайменше одного року.

Оригінал тут.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
То забирали польські трамваї для раісі, тепер заберем китайські локомотиви для бялорусі?
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Спочатку в чехів, тепер і у словаків аварія з жертвами:
Авария произошла около пяти часов вечера в четверг . Международный экспресс EuroCity 279 следовал из Праги в Будапешт. В автобусе компании Arriva находились девять человек, включая водителя. Mynovezamky пишет, что автобус разорвало на две части, одну его часть откинуло, а вторую часть поезд протащил на несколько десятков метров. В результате аварии загорелся локомотив поезда, пострадал машинист. В поезде, по разным данным, находились от 100 до 200 человек. Никто из них серьёзно не пострадал.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Спочатку в чехів, тепер і у словаків аварія з жертвами:
В росіянії було аж два випадки


 
Зверху