Найбільший оператор мобільного зв'язку Київстар почав будівництво оптоволоконної мережі в Києві та Одесі для надання послуг фіксованого зв'язку і широкосмугового доступу в інтернет, пише Коммерсант-Україна в статті Ширше мережу.
Видання зазначає, що про наміри Київстару повідомило інформоване джерело на ринку. За його словами, компанія вже розпочала будівництво власної оптоволоконної мережі в Деснянському та Дарницькому районах Києва, а також в Одесі.
"Зараз компанія активно набирає людей для цього проекту, залучає підрядників і прокладає кілометри кабелю", - розповів співрозмовник газети, і додав, що це пілотний проект із впровадження технології FTTB (Fiber to the Building - оптика в кожен дім).
У подальшому, говорить джерело, компанія буде надавати користувачам у зоні покриття послуги Quadro Play, так звані конвергентні послуги або пакети, що поєднують голосові послуги, інтернет і цифрове ТБ.
У Київстарі підтвердили дану інформацію. "В даний час ми проводимо проектування мереж фіксованого зв'язку для надання широкосмугового доступу (ШПД). На першому етапі проект охопить міста-мільйонники, а потім передбачено розгортання мережі в інших обласних центрах", - говорить директор із управління і розвитку продуктів компанії Віталій Ворожбит.
Слід зазначити, що інтерес до розвитку послуги фіксованого доступу в інтернет у минулому році виявляв мажоритарний власник Київстару - норвезька Telenor.
"Спочатку ми хочемо вийти на ринок послуг доступу в інтернет. Згодом будемо розвивати телебачення і голос", - заявляв віце-президент телекомунікаційної групи Telenor Тор Халворсен.
У той самий час, пише Коммерсант-Україна, учасники ринку заявляють, що за пакетними послугами (Triple Play, Quadro Play) - майбутнє телеком-ринку.
"Такі пропозиції будуть затребувані споживачами завдяки зручності - можна буде одержати всі необхідні комунікаційні послуги від одного провайдера в одному рахунку", - говорить начальник відділу зв'язків з громадськістю Астеліту Надія Лубніна.
"Комплексність пропозицій є перевагою і для оператора, оскільки дозволяє просувати нові послуги існуючим клієнтам і прив'язує його до оператора", - додає начальник департаменту маркетингу конвергентних послуг "МТС-Україна" Олег Балабан.
Експерти називають проект Київстару стратегічно важливим. За словами аналітика iKS-Consulting Миколи Оліярника, ринок ШПД буде активно розвиватися ще кілька років - нинішнє проникнення складає менше 10%.
За матерiалами: КоммерсантЪ-Украина
Видання зазначає, що про наміри Київстару повідомило інформоване джерело на ринку. За його словами, компанія вже розпочала будівництво власної оптоволоконної мережі в Деснянському та Дарницькому районах Києва, а також в Одесі.
"Зараз компанія активно набирає людей для цього проекту, залучає підрядників і прокладає кілометри кабелю", - розповів співрозмовник газети, і додав, що це пілотний проект із впровадження технології FTTB (Fiber to the Building - оптика в кожен дім).
У подальшому, говорить джерело, компанія буде надавати користувачам у зоні покриття послуги Quadro Play, так звані конвергентні послуги або пакети, що поєднують голосові послуги, інтернет і цифрове ТБ.
У Київстарі підтвердили дану інформацію. "В даний час ми проводимо проектування мереж фіксованого зв'язку для надання широкосмугового доступу (ШПД). На першому етапі проект охопить міста-мільйонники, а потім передбачено розгортання мережі в інших обласних центрах", - говорить директор із управління і розвитку продуктів компанії Віталій Ворожбит.
Слід зазначити, що інтерес до розвитку послуги фіксованого доступу в інтернет у минулому році виявляв мажоритарний власник Київстару - норвезька Telenor.
"Спочатку ми хочемо вийти на ринок послуг доступу в інтернет. Згодом будемо розвивати телебачення і голос", - заявляв віце-президент телекомунікаційної групи Telenor Тор Халворсен.
У той самий час, пише Коммерсант-Україна, учасники ринку заявляють, що за пакетними послугами (Triple Play, Quadro Play) - майбутнє телеком-ринку.
"Такі пропозиції будуть затребувані споживачами завдяки зручності - можна буде одержати всі необхідні комунікаційні послуги від одного провайдера в одному рахунку", - говорить начальник відділу зв'язків з громадськістю Астеліту Надія Лубніна.
"Комплексність пропозицій є перевагою і для оператора, оскільки дозволяє просувати нові послуги існуючим клієнтам і прив'язує його до оператора", - додає начальник департаменту маркетингу конвергентних послуг "МТС-Україна" Олег Балабан.
Експерти називають проект Київстару стратегічно важливим. За словами аналітика iKS-Consulting Миколи Оліярника, ринок ШПД буде активно розвиватися ще кілька років - нинішнє проникнення складає менше 10%.
За матерiалами: КоммерсантЪ-Украина