Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
QR-сканер у застосунку ще потрібен для сканування коду банкомату...
Буде смішно, якщо після авторизації в банкоматі тебе викине на інших пристроях )
Ага, буде "Надішліть протягом години фото за формою.. або відвідайте відділення з документами"
Post automatically merged:

Схоже , що укурки не змогли перемогти попередню версію від якої нещодавно відмовились, яка зберігала авторизовану сессію і не запитувала пароля.
Є в мене на старому андрюшці v4.x авторизований акк, в нього прилітали повідомлення про рухи на рухунку, але зміст повідомлень не відображало, вимагало оновлення. Але сессія попередньої авторизованності не злетіла.
От рукодупі викотили оновлення, щоб кікнути всіх, хто засидівся.
 
Останнє редагування:

fiunigo

Заблокирован
Реєстрація
18.05.24
Місто
Львів
Схоже що підтвердження дзвінком прибрали. Вчора вдалося кілька разів залогінитися з різних пристроїв лише за паролем.
 
Останнє редагування:

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
В мене сьогодні відмову від продовження депозиту зажадало підтвердити дзвінком.
Схоже, що подляна турбота для закордонних ТПО, аби ліквідність банки не зменьшували і не заважали ПФУ відміняти нарахування пенсій.
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
А що, 3% кешбеку за "Оплату частинами" нараховують я тільки в оффлайн магазинах? Вчора купив товар в Розетці, бонусів немає. Та ще й пройшло як товари для дому. По умовах же, в ЛЮБИХ магазинах
 
Реєстрація
06.04.11
Місто
Харьков
А що, 3% кешбеку за "Оплату частинами" нараховують я тільки в оффлайн магазинах? Вчора купив товар в Розетці, бонусів немає. Та ще й пройшло як товари для дому. По умовах же, в ЛЮБИХ магазинах
Розетка практикує обробку транзакції через холд, після відвантаження замовлення має бути кешбек.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Щось у Приват24 наробили і наразі більше одного пристрою з активною сесією задіяти не можно. Заходжу з ПК - вибиває зі смарту та навпаки. Інший смарт не можу задіяти, коли зайшов на першому.
ymtek4, drmz, fiunigo, Optimus, ternoff, проверьте у себя наличие проблемы:
имея активную сессию на телефоне (приложение Приват24), авторизируйтесь в веб-версии Приват24 и/или АЦСК Привата. Если произойдет разлогон в мобильном приложении, то надо заснять видео этой проблемы.
View hidden content is available for registered users!


Нужно ещё несколько обращений, чтобы банк начал исправлять свои бока.

ps Чат с поддержкой можно передать только файл размером до 100 МБ! Поэтому или сделать видео такого размера или видео запаковать в zip-архив, разбив его на части, что файл не превышал 99 МБ.
 
  • Love
Реакції: drmz

Optimus

~~~
Реєстрація
06.08.16
Місто
Херсон
Телефон
Sony XZ1c
Howl, действительно разавторизовывает :confused: .
Видео снимать нечем, написал подробно в поддержку, подключившийся Павел отмораживался как мог и жалобу/заявку как таковую регистрировать отказался, но пообещал передать неким "ответственным".
1717522631877.png
Будем посмотреть, вода камень точит.
 
  • Like
Реакції: drmz

fiunigo

Заблокирован
Реєстрація
18.05.24
Місто
Львів
Howl, це все добре, але яка мета тих звернень, якщо вище писали що підтримка недвозначно зазаначила - метою нововведення є авторизація лише на одному активному пристрої?

Сенсу їм надсилати відео, якщо все чудово знають і спеціально так роблять?
 
Реєстрація
26.01.17
Місто
Львів
Імхо, мені здається що це може бути типова поведінка підтримки показувати таку реакцію (щоб не показувати свою неправоту), а в четвер тихенько випустять реліз де все пофіксають 🤞
 
  • Like
Реакції: drmz

ymtek4

Трохи у собі
Реєстрація
16.10.19
Місто
ODS
Імхо, мені здається що це може бути типова поведінка підтримки показувати таку реакцію (щоб не показувати свою неправоту), а в четвер тихенько випустять реліз де все пофіксають 🤞
Їх у плей-маркеті засипали коментами про це нововведення, а вони за шаблоном відповідають, що "все заради безпеки". Нічого вони не підправлятимуть з цього приводу.
 

Optimus

~~~
Реєстрація
06.08.16
Місто
Херсон
Телефон
Sony XZ1c
вони за шаблоном відповідають, що "все заради безпеки"
Только не понятно, в чем именно увеличение безопасности. Если клиент авторизовался биометрией с доверенного устройства, сфотографировал этим же устройством QR на официальном сайте, открытом по https... что может пойти не так, чтобы пострадала эта пресловутая безопасность?
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Видео снимать нечем
Ну можно поставить любое приложение, которое записывает действия на экране. Хоть что-то будет для доказательства.

написал подробно в поддержку, подключившийся Павел отмораживался как мог и жалобу/заявку как таковую регистрировать отказался, но пообещал передать неким "ответственным".
Главное, чтобы они зафиксировали и, возможно, приложили инфу к указанному запросу.

але яка мета тих звернень,
Скажемо так. За деякими кейсами такого не повинно бути, але банк не може це відтворити. Тому треба звернення від інших клієнтів.
Фактично буде трошки краще, ніж зараз.
 

Optimus

~~~
Реєстрація
06.08.16
Місто
Херсон
Телефон
Sony XZ1c
можно поставить любое приложение, которое записывает действия на экране. Хоть что-то будет для доказательства.
В идеале снимать надо третьим устройством, захватывая в кадр и телефон и комп одновременно, чтобы не допускать дурацких вероятных вопросов "а это вы снимали разными днями, а дату-время сейчас любые можно нарисовать". Радует, что консультант доказательств вообще не просил - значит, всё они знают достаточно хорошо... ждем, будет ли толк.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Optimus, ну я снимал как раз третьим устройством, чтобы два остальных были в кадре. Размер оказался большой и пришлось придумывать велосипед, загнав видео в архив, который разбил на 2 части.
Радует, что консультант доказательств вообще не просил - значит, всё они знают достаточно хорошо...
Видимо, обращений много и есть подозрение на проблему, которую приходится анализировать.
 
  • Like
Реакції: drmz

fiunigo

Заблокирован
Реєстрація
18.05.24
Місто
Львів

Optimus

~~~
Реєстрація
06.08.16
Місто
Херсон
Телефон
Sony XZ1c
Таки да, похоже, что починили. После сканирования QR-кода обе сессии - в мобильном и на компе - остались активны.
 
  • Like
Реакції: drmz
Зверху