Обидва.Joice Start і SuperNet Pro. Який з них в MiFi роздаватиме інтернет без додаткової сплати?
Нічого собі нагрузки всіх трьох, не рахуючи оптики.
Перше - то не оптика.Нічого собі нагрузки всіх трьох, не рахуючи оптики.
Вчора в себе рівно таку саму проблему виявив, тариф такий самий, контракт. Ви знайшли першопричину?Подскажите, есть ли ограничение скорости на сервис Megogo в тарифе Red Unlim Plus?
У меня https://megogo.net/ua/speedtest показывает скорость 1.8 Mb/s. Других ограничений не заметил, Youtube работает нормально.
На другом Vodafone с предоплатой проблем нет. Номер новый, подключил в декабре 2023, но до этого он у кого-то уже был, приходили SMS предыдущему владельцу. В контакт-центре говорят, что они не видят у меня ограничений, а я думаю, что это всё-таки у них, только непонятно, ограничение в тарифе или проблема с моим номером. Ещё уточню, что использую интернет через модем, но пробовал ставить сим-карту и в смартфон, и была такая же низкая скорость Megogo. Маловероятно, но может их система как только видит модем, то сразу вносит номер в какой-то "черный список".
Офіційну першопричину не знайшов. Звертався кілька разів у підтримку за телефоном, а потім письмово через форму зворотнього зв'язку https://www.vodafone.ua/support/call Підтримка відповіла: "Жодні обмеження з нашого боку не задіяні", а на підтвердження додали: "Зафіксовано з початку місяця прийом/передачу понад 132 Гб трафіка.". Тобто жодних замірів швидкості не робили, зі мною під час перевірки ніхто не зв'язувався. Вважаю, що "технічна заявка" або взагалі не потрапила до технічних спеціалістів, або вони свідомо брешуть, бо запровадили дискримінаційне обмеження щодо Megogo, не передбачене умовами тарифу. Мабуть так підштовхують підключати Vodafone TV. Megogo можна дивитись через VPN, але як на мене це вже занадто. Поки що цей номер "тимчасово заблокував", повернувся до передплати.Вчора в себе рівно таку саму проблему виявив, тариф такий самий, контракт. Ви знайшли першопричину?Подскажите, есть ли ограничение скорости на сервис Megogo в тарифе Red Unlim Plus?
У меня https://megogo.net/ua/speedtest показывает скорость 1.8 Mb/s. Других ограничений не заметил, Youtube работает нормально.
На другом Vodafone с предоплатой проблем нет. Номер новый, подключил в декабре 2023, но до этого он у кого-то уже был, приходили SMS предыдущему владельцу. В контакт-центре говорят, что они не видят у меня ограничений, а я думаю, что это всё-таки у них, только непонятно, ограничение в тарифе или проблема с моим номером. Ещё уточню, что использую интернет через модем, но пробовал ставить сим-карту и в смартфон, и была такая же низкая скорость Megogo. Маловероятно, но может их система как только видит модем, то сразу вносит номер в какой-то "черный список".
Зрозумів, дякую.Офіційну першопричину не знайшов. Звертався кілька разів у підтримку за телефоном, а потім письмово через форму зворотнього зв'язку https://www.vodafone.ua/support/call Підтримка відповіла: "Жодні обмеження з нашого боку не задіяні", а на підтвердження додали: "Зафіксовано з початку місяця прийом/передачу понад 132 Гб трафіка.". Тобто жодних замірів швидкості не робили, зі мною під час перевірки ніхто не зв'язувався. Вважаю, що "технічна заявка" або взагалі не потрапила до технічних спеціалістів, або вони свідомо брешуть, бо запровадили дискримінаційне обмеження щодо Megogo, не передбачене умовами тарифу. Мабуть так підштовхують підключати Vodafone TV. Megogo можна дивитись через VPN, але як на мене це вже занадто. Поки що цей номер "тимчасово заблокував", повернувся до передплати.Вчора в себе рівно таку саму проблему виявив, тариф такий самий, контракт. Ви знайшли першопричину?Подскажите, есть ли ограничение скорости на сервис Megogo в тарифе Red Unlim Plus?
У меня https://megogo.net/ua/speedtest показывает скорость 1.8 Mb/s. Других ограничений не заметил, Youtube работает нормально.
На другом Vodafone с предоплатой проблем нет. Номер новый, подключил в декабре 2023, но до этого он у кого-то уже был, приходили SMS предыдущему владельцу. В контакт-центре говорят, что они не видят у меня ограничений, а я думаю, что это всё-таки у них, только непонятно, ограничение в тарифе или проблема с моим номером. Ещё уточню, что использую интернет через модем, но пробовал ставить сим-карту и в смартфон, и была такая же низкая скорость Megogo. Маловероятно, но может их система как только видит модем, то сразу вносит номер в какой-то "черный список".
Зрозумів, дякую.Офіційну першопричину не знайшов. Звертався кілька разів у підтримку за телефоном, а потім письмово через форму зворотнього зв'язку https://www.vodafone.ua/support/call Підтримка відповіла: "Жодні обмеження з нашого боку не задіяні", а на підтвердження додали: "Зафіксовано з початку місяця прийом/передачу понад 132 Гб трафіка.". Тобто жодних замірів швидкості не робили, зі мною під час перевірки ніхто не зв'язувався. Вважаю, що "технічна заявка" або взагалі не потрапила до технічних спеціалістів, або вони свідомо брешуть, бо запровадили дискримінаційне обмеження щодо Megogo, не передбачене умовами тарифу. Мабуть так підштовхують підключати Vodafone TV. Megogo можна дивитись через VPN, але як на мене це вже занадто. Поки що цей номер "тимчасово заблокував", повернувся до передплати.Вчора в себе рівно таку саму проблему виявив, тариф такий самий, контракт. Ви знайшли першопричину?Подскажите, есть ли ограничение скорости на сервис Megogo в тарифе Red Unlim Plus?
У меня https://megogo.net/ua/speedtest показывает скорость 1.8 Mb/s. Других ограничений не заметил, Youtube работает нормально.
На другом Vodafone с предоплатой проблем нет. Номер новый, подключил в декабре 2023, но до этого он у кого-то уже был, приходили SMS предыдущему владельцу. В контакт-центре говорят, что они не видят у меня ограничений, а я думаю, что это всё-таки у них, только непонятно, ограничение в тарифе или проблема с моим номером. Ещё уточню, что использую интернет через модем, но пробовал ставить сим-карту и в смартфон, и была такая же низкая скорость Megogo. Маловероятно, но может их система как только видит модем, то сразу вносит номер в какой-то "черный список".
Це ще навіть дуже густо.B8 не густо
ну не знаю якось на днях вечером в B8 20+ мбіт булоЦе ще навіть дуже густо.B8 не густо
На сайті https://www.threads.net/ видає HTTP ERROR 429
Раніше такого не було. Якось можна змінити свій ІР без проксі?
Нет не Харьков, пригород и так приличненько от Харькова, это недавно Водафон допилил сеть, раньше не было и 5мб/с было днище полное, а сейчас я так думаю очень даже ничего, мерял поко ф6Terabajtik, Це ж не Харків, я так розумію. І на якому гаджеті міряв?