НЯП процес зарядки у кислотных и lifepo4 аккумуляторов разный, могут возникнуть проблемы со сроком эксплуатации последних.
Оно то да. Но, UPS не использует экстремальные режимы заряда. И при использовании в буферном режиме, вроде проблем быть не должно. Правда это на бумаге. Потому и интересуюсь, был ли у кого уже опыт использования такой связки в штатном режиме.процес зарядки у кислотных и lifepo4 аккумуляторов разный,
Нахіба тоді треба? В буферному режимі і свинцові норм живуть, а в інтенсивному в блекаути здихають за пару тижнів. А тут вже потрібне інше зарядне. Якісь популярні ups переробляють під ферум, гугліть.при использовании в буферном режиме
Умное - это какое?умное зарядное
У меня зарядка CV CC + выбор типа батарей. Тип батареи выбрал н к компу зарядку для тонкой настройки заряда не подключал. Для чего эти настройки применяют если всю умную работу берет на себя бмс? Вот эта зарядка NPB 1700-24Умное - это какое?умное зарядное
Надо просто заданным (большим) током зарядить до заданного напряжения (можно даже без CV), после чего отключиться.
БМС никакой работы по зарядке на себя не берет, она лишь защищает батарею от аварийных/опасных режимов.всю умную работу берет на себя бмс
Неплохая зарядка, только цена космическая. За эти деньги лучше взять гибридный инвертор, который будет делать все сразу, а не только заряжать (и заряжать он будет с примерно такими же параметрами).Вот эта зарядка NPB 1700-24
150Вт / 12В = 12,5А. Це так, усереднено. Сам прикурювач витримає, а дроти до нього, та від нього і штекер? На такі струми мінімум 1,5кв.мм. потрібно, а краще 2,5.150Вт, який живиться від прикурювача
Может дороговато, себе для котла взял RitarПотрібен більш/менш нормальний інвертор на 150Вт, який живиться від прикурювача (щоб можна було заживити котел). Дивитись на Baseus чи може є щось більш якісне?
Хочешь авто в качестве генератора? В 2022 эксперементировал с жигулями. На холостых не вытягивал генератор. Разряжался АКК. Инвертор tataliken идет в комплекте с 2 видами проводов и прикуриватель и крокодилы. Надо бы попробовать на VW, там генератор вроде помощнее.Потрібен більш/менш нормальний інвертор на 150Вт, який живиться від прикурювача (щоб можна було заживити котел). Дивитись на Baseus чи може є щось більш якісне?
Ну він мабуть с запасом написав. В мене котел 6-6,5А споживає. С турбіною мабуть більше, але не в 2 рази. Хоча да, дріт до прикурівателя в машині затонкий. А до інвертора на такий струм нормальні.150Вт / 12В = 12,5А. Це так, усереднено. Сам прикурювач витримає, а дроти до нього, та від нього і штекер? На такі струми мінімум 1,5кв.мм. потрібно, а краще 2,5.
Матіз нормально тягнув комп'ютерний безперебійник+синусфільтр+котел. Але виявилось дічь повна (бо вихідний транс грівся добряче, навіть на морозі з примусовим кулєром, запускав 30хв і 30хв на відпочинок), продав (упсу з фільтром а потім і інвертори які приповзли з китаю), перехрестився та купив геморатора.Хочешь авто в качестве генератора? В 2022 эксперементировал с жигулями. На холостых не вытягивал генератор. Разряжался АКК
Навіть в Жигулях запобіжники стоять на 10А, у більш сучасних авто, навіть малолітражках на 15-20А.150Вт / 12В = 12,5А. Це так, усереднено. Сам прикурювач витримає, а дроти до нього, та від нього і штекер? На такі струми мінімум 1,5кв.мм. потрібно, а краще 2,5.
На один-два рази ще можна, а постійно користуватися - я б не став ризикувати, а мінімум крокодили до аккума. А краще повноцінні клєми.
PS: такі малопотужні інвертори з синусом є у китайців? По пам'яті менше 300-400 чесних ватт не попадалося... Чи будеш слухати гудіння циркуляційніка від квадратно-гніздового сигналу?
Ні, хочу знімати десь 120вт (стільки котел тягне на максимумі) з великого павербанка.Хочешь авто в качестве генератора?
У меня котел 70Вт потребляет. На 2-3 ч Акк 70А/ч хватало. Что бы растянуть время работы включал час через час. И Акк не убил. Но я б не стал с авто на котором катаешься рисковать. Есть шанс, что в какой то момент, авто не заведется. Чи я не зрозумів. Прикуріватель не в машині?Ні, хочу знімати десь 120вт (стільки котел тягне на максимумі) з великого павербанка.
На 2,5 години вроді має вистачати. Ну хоча б на 2.
Якась аномалія. Во, літом з літія годин 6 працює, та інвертор холодний. Навіть повітря с кулера холодне. Правда котла мені не потрібно літом, включаю компьютер, все однаково.Але виявилось дічь повна (бо вихідний транс грівся добряче, навіть на морозі з примусовим кулєром, запускав 30хв і 30хв на відпочинок), продав (упсу з фільтром а потім і інвертори які приповзли з китаю), перехрестився та купив геморатора.
Я ж кажу, великий залізо-фосфатний павербанк ємністю 26А при 12В. Прикурювач в ньому видає в максимумі 150W (12V/15A).Прикуріватель не в машині?
Враховуючи що звичайний акумулятор може розрядитися не більше ніж на 40%, в моєму випадку мають бути +- такі ж показники (може трохи менше). Якщо я правильно рахую ))На 2-3 ч Акк 70А/ч хватало.
Я ж за комп'ютерний безперебійник писав, не за інвертор. У інверторів масивний люмінієвий корпус, там з нагрівом/охолодженням проблем нема.Якась аномалія. Во, літом з літія годин 6 працює, та інвертор холодний.