Суть проблеми. В квітні я купив б/у телефон s22 ultra с незначним вигоранням екрану, продавець про це попередив, все добре. Але потім в галереї я виявив картинку синьо-жовту як на цьому відео з контурами ділянки мого екрану яка вигоріла. Щось запідозрив, я подзвонив продавцю і він зізнався, що так, намагалися виправити вигорання, якимось сервісним софтом самсунг, але не вийшло, на більш старих телефонах виходило, а тут ні. Але як виявилось це не зовсім так. Як раз на мій телефон в той час прийшло оновлення ПЗ, я его встановив і телефон перезавантажився. І яке було моє здивування, коли після перезавантаження телефону - сліди вигорання зникли, але екран втратив 30-50% від максимальної яскравості, "здорові" пікселі стали такі ж самі як вигорівші. Таке продовжувалось, поки я не вимкнув та не вімкнув телефон, після цього знову екран став яскравим та с вигоранням. В принципі це мене влаштовувало, більш яскравий екран був у мене в пріоритеті ніж без вигорання. Так я робив і далі, після кожної обнови, я вимикав та вмикав телефон і радів життю з яскравим екраном.
Але все змінилось 14.06, коли прийшла остання обнова. Як за звичай я вимкнув та вімкнув телефон, але екран все одно лишився темним, спробував ще декілька разів, все одно не допомогло. Під час завантаження телефону, можна помітити момент, коли відбудеться коригування дисплею, напис "Samsung galaxy" спочатку яскравий, потім стає темнішим. Також у recovery та download режимі экран яскравий та має сліди вигорання. Підозрюю, що коригування екрану відбувається десь в ядрі, а значення як коригувати считує десь з системного розділу. А те що в минулих версіях ПЗ так не відбувалось, це мабуть була помилкою. Тому є мало надії, що в майбутніх прошивках це повернуть. Спробував зв'язатись з сервісними центрами, але це ще той квест, пробитись через менеджера до технарів, майже не можливо, а коли в тебе нестандартна проблема він взагалі мало розуміє, про що ти ему розповідаєшь. На прохання дати слухавку майстру, кажуть не положено. Більш-менш продвинутий менеджер виявився в сервісі на Почайній, він хоч знав про таку процедуру, що можна прибирати вигорання шляхом пониження яскравості інших пікселей до рівня вигорівших. А також добре, що мабуть, хтось з технарів був поряд з ним, слухавку йому не дали, але він раз 5 у нього запитував. Спочатку він сказав, що не можна відмінити це коригування, що ця процедура лише в один кінець, я заперечив що як так може бути, якщо я й після процедури, тиждень тому ще міг запустити телефон без цього коригування з яскравим екраном. Він переговорив з кимось, знову сказав що це неможливо, що це записується у контролер дисплею, і яскравість пікселів можна лише понизити, а збільшити вже неможливо, єдиний варіант міняти дисплей. Я знову заперечив, як воно може бути записано у контролер дисплею, якщо ще тиждень тому цього не було, да й зараз видно момент як це відбувається і це не відразу як вмикається телефон. Він знову переговорив с тим з ким був поряд. Ми ще кілька разів посперечались. В кінці-кінців, вони перепитали яка в мене модель телефону, сказали, що це в старих моделях записувалось у контролер дисплею, а в більш нових можливо в інше місце і тому можливо це можна відкотити, треба пробувати. Єдине те, що вони з понеділка закриваються на ремонт і лише тільки через 3 тижні відкриються. І щоб я звернувся в сервіс на білоруській, або чекав. Я вже передбачаю, як мені прийдеться воювати з менеджером, щоб він передав технарям моє питання та пояснив нормально що мені потрібно. Реально, не можу зрозуміти цієї політики, чому вони не дають поспілкуватись з майстром, напряму майстру я б набагато швидше пояснив, що мені потрібно, а так якщо проблема нестандартна її вирішити майже неможливо? Тому й питаю, може тут є, хто працює в сервісі, або знає про цю процедуру та має доступ до відповідного ПЗ від самсунгу. Прохання писати лише по суті, а ні "самсунг - лайно", " не потрібно було купляти б/у" і "що цього не існує". Дякую.
Останнє редагування: